[all] bicie tarczy
Dziś byłem u dobrego diagnosty mają sprzęt jakiego jeszcze w stacjach nie widziałem. Sprawdzili na 3 maszynach nic nie ma. Amortyzatory prawie nowe po 65-75% Każdy amortyzator ma ok 80% wina wagi auta i tak wychodzi zawsze. NIe ma luzów. Jutro odpowietrzę cały układ hamulcowy zaleje nowym płynem. Jak to nie pomoże wymienię klocki może to ich wina.
Nie ma luzów na zawieszeniu więc to wina bardziej felg 18" oraz opon Michelin Pilot już trochę wysłużyły i niedługo do wymiany. Ponieważ na 16" zimówkach nie drży nic. A audi wrażliwe na opony.
Nie ma luzów na zawieszeniu więc to wina bardziej felg 18" oraz opon Michelin Pilot już trochę wysłużyły i niedługo do wymiany. Ponieważ na 16" zimówkach nie drży nic. A audi wrażliwe na opony.
Nie rozumiem jak z obciążeniem. Sprawdzałem na 2 różnych kompletach felg i opon. Fakty że obydwa nie do końca pierwszej młodości ale w tym i w tym przypadku buczalo przy hamowaniu tak samovonito pisze:spróbuj jeszcze wywazyc koła
wiem że już to zrobiłeś ale może masz wybite opony i wtedy może pomóc tylko wywazanie z obciążeniem
wybierają markę i model samochodu i oponą jest docisnieta
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Mav3ric pisze:Sprawdzałem na 2 różnych kompletach felg i opon. Fakty że obydwa nie do końca pierwszej młodości ale w tym i w tym przypadku buczalo przy hamowaniu tak samo
no to jak jest w końcuMav3ric pisze:więc to wina bardziej felg 18" oraz opon Michelin Pilot już trochę wysłużyły i niedługo do wymiany. Ponieważ na 16" zimówkach nie drży nic
chodzi o to że w normalnym zakładzie wyważają same koła i tylko zmiana wagi ma znaczenieMav3ric pisze:Nie rozumiem jak z obciążeniem
natomiast jak pojedziesz do porządnego zakładu to wyważą Ci koło na maszynie która z odpowiednią siłą dociska koło - tak jak na drodze w samochodzie
wtedy można zniwelować również bicie opony - w granicach rozsądku oczywiście
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 15:41
- Lokalizacja: NYSA
witam dolacze sie do tematu ale wydaje mi sie ze to nie opony niemaja az takiego wplywu na bicie w czasie hamowania pracowalem kilka lat w serwisie opon jak sa nie wywazone to ma wplyw ale wiekszy na zawieszenie niz na hamowanie a ze bije w czasie jazdy to jest tak przy malej predkosci do 40 to opona albo felga a jak od 80 do 120 to tylko wywazenie a jak sa wyzabkowane to gdzies sa luzy na zawieszeniu
ja mam tez problem z biciem w czasie hamowania; hamuje ni tak jaby byly pulsacyjne jak sa to mniej i jak sa gorace to masakra toczylem nowe klocki i lipa musze sprawdzic jeszcze miernikiem na aucie czy nie mam jakies piasty walnietej bicia
ja mam tez problem z biciem w czasie hamowania; hamuje ni tak jaby byly pulsacyjne jak sa to mniej i jak sa gorace to masakra toczylem nowe klocki i lipa musze sprawdzic jeszcze miernikiem na aucie czy nie mam jakies piasty walnietej bicia
bicie tarcz
Panowie U mnie orgnial wytrzymal 250 tys km.Zalozyłem ATE i Po 30 tys zdechlo oczywiscie reklamacji nie uznali....normalne.....a teraz zalozyłęm FERODO i znowu mam lipe juz po 5 tys km......Zawieszenie sparwdzane nigdznie niema luzow ani stukow nic sie nie dzieje....Cylinderki sprawdzane wszystko jest oki....i powiedzicie Mi co teraz mam kupic zeby bylo dobre????
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 15:41
- Lokalizacja: NYSA
W jakis sposob skrzywiles te piaste?Blade05 pisze:Ja w poprzednim samochodzie w zeszlym roku wymieniłem 3 komplety tarcz z przodu z powodu bicia na kierownicy... Zeby nie było wrzucalem Zimmermanny Sporty i do tego miałem EBC Red Stuff.
Wina leżała w krzywej piaście. Wymiana piast wraz z łożyskami i po dziś dzień jest spokój!
Czy W ASO ci to zdiagnozowali?
Temat bicia tarcz hamulcowych widze jest dosc popularny moze trzeba dokladnie opisac co robic i co wykluczac po kolei aby wyeliminowac te nieznosna przypadłosc?
Wykonane Mody
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
Virus 287KM 574 Nm
Podświetlenie tablicy rej. LED
Plan 4 the worst hope for the best
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 111
- Rejestracja: 13 wrz 2008, 14:02
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmia
Witam
Podłączę się do tematu, choć nie wiem, czy u mnie w hamulcach tkwi problem...
Otóż w moim A6 od jakiegoś czasu słyszalne jest "wycie", tak jakby głośno opony chodziły, ale nie regularne - tj nie w czasie całego obrotu koła, tylko takie... "ciapanie" wyraźnie jest to z prawej strony, ale nie ma bicia na kierownicę.
Wiosną pękła mi guma w przegubie, więc najpierw wymieniłem samą gumę, zeby potem (oszczędny dwa razy płaci ) wymienić cały przegub. Mechanik nie widział w nim dużych luzów, ale... sądziłem, że to pomoże, a tu .... za to wskazał mi na niewielkie luzy w łożysku koła prawego - wymieniłem więc łożysko z całą piastą (stanowią komplet) i nadal nic. Byłem u dwóch oponiarzy i też nie widzieli nieprawidłowości w zużyciu opon.
Pozostaje mi wymiana łożysk w prawym tylnym kole lub... coś z hamulcami.
Czasami rano, jak wycofuję z garażu to słyszę wyraźne otarcia w tylnym kole - i to właśnie takie na "ćwierć obrotu" - moga to być tarcze?????
Dodam, że przy hamowaniu nie rzuca samochodem - zachowuje się normalnie.
Jak ktoś miał podobne "zjawisko" to niech mi pomoże w temacie
Podłączę się do tematu, choć nie wiem, czy u mnie w hamulcach tkwi problem...
Otóż w moim A6 od jakiegoś czasu słyszalne jest "wycie", tak jakby głośno opony chodziły, ale nie regularne - tj nie w czasie całego obrotu koła, tylko takie... "ciapanie" wyraźnie jest to z prawej strony, ale nie ma bicia na kierownicę.
Wiosną pękła mi guma w przegubie, więc najpierw wymieniłem samą gumę, zeby potem (oszczędny dwa razy płaci ) wymienić cały przegub. Mechanik nie widział w nim dużych luzów, ale... sądziłem, że to pomoże, a tu .... za to wskazał mi na niewielkie luzy w łożysku koła prawego - wymieniłem więc łożysko z całą piastą (stanowią komplet) i nadal nic. Byłem u dwóch oponiarzy i też nie widzieli nieprawidłowości w zużyciu opon.
Pozostaje mi wymiana łożysk w prawym tylnym kole lub... coś z hamulcami.
Czasami rano, jak wycofuję z garażu to słyszę wyraźne otarcia w tylnym kole - i to właśnie takie na "ćwierć obrotu" - moga to być tarcze?????
Dodam, że przy hamowaniu nie rzuca samochodem - zachowuje się normalnie.
Jak ktoś miał podobne "zjawisko" to niech mi pomoże w temacie
Ostatnio zmieniony 02 sie 2011, 07:33 przez gwizdek50, łącznie zmieniany 1 raz.
gwizdek
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
dodam dla statystyk, że tez się borykam z biciem, ale u mnie występuje przy hamowaniu powyżej 100 km/h i przy dłuższym hamowaniu, przy hamowaniu poniżej 100 km/h jest absolutnie wszystko ok. nawet przy gwałtownym hamowaniu,
tarcze i klocki ATE założone 8 tyś. km. temu,nie katowane i nie przegrzane, jak tarcze były nówki wszystko było ok., chyba te ATE to są jakieś podróby . dodatkowo co zauważyłem to na tarczach w poprzek pojawiły się takie jakby nacięcia, nie wiem jak to wytłumaczyć, takie ciemniejsze kreski mniej więcej co 5 cm. - w starych mocno zużytych tarczach tez takie miałem tylko dużo bardziej je było widać, podobno robi się to od przegrzania. tych ATE to więcej teraz w podróbie niż oryginału
tarcze i klocki ATE założone 8 tyś. km. temu,nie katowane i nie przegrzane, jak tarcze były nówki wszystko było ok., chyba te ATE to są jakieś podróby . dodatkowo co zauważyłem to na tarczach w poprzek pojawiły się takie jakby nacięcia, nie wiem jak to wytłumaczyć, takie ciemniejsze kreski mniej więcej co 5 cm. - w starych mocno zużytych tarczach tez takie miałem tylko dużo bardziej je było widać, podobno robi się to od przegrzania. tych ATE to więcej teraz w podróbie niż oryginału
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga