Post
autor: budzik » 03 maja 2011, 23:13
Czyli już jakąś kasę od nich dostałeś?
W takim wypadku nie ma wogóle tematu.
Jeśli wypłacili Ci kwotę bezsporną to znaczy, że przyjęli na siebie odpowiedzialność a teraz Ty dochodzisz tylko swoich praw do uczciwej wysokości odszkodowania.
czy dostałeś od nich jakieś oficjalne pismo z pytaniem dlaczego nie zgłosiłeś szkody w terminie?
Bardzo istotne jest, aby wszelkie sprawy do nich zgłaszać z zachowaniem formy pisemnej, zostawiając sobie kopię, najlepiej ze stemplem z biura podawczego z TU, tak, abyś miał dowód, że coś takiego do nich wpłynęło. Jeśli dalej będą robić problemy, piszesz do rzecznika ubezpieczonych, tam każda sprawa jest kierowana do TU z prośbą o wyjaśnienia. TU ma obowiązek taką sprawą się zająć w przeciągu bodajże 7 dni.
Najważniejsze, że masz na koncie kwotę bezsporną:)