Wyplata z OC sprawcy problem?
Wyplata z OC sprawcy problem?
Witam jakis czas temu jakis Pa**c skrecajac z lewego pasa w prawy wjechal na moje auto przerysowujac blotnik i zderzak oraz lampe . Na spokojnie zapytalem go czy mam wzywac policje czy spisuje oswiadczenie , opornie bo opornie wkoncu sie zgodzil na oswiadczenie, spisalem z nim oswiadczenie w ktorym byl podany jego numer dowodu , skserowal mi polise i kopie pierwszej strony dowodu rejstracyjnego . I od tego zaczely sie problemy najpierw okaazalo sie ze skserowal mi zla polise poniewaz przeniosl polise z Interrisku do Hestii. Ale oczywiscie InterRisk przeslal papiery do hestii nie robiac z tego problemu. Obecnie moje auto jest w serwisie i w czwartek najprawdopodobny odbior ale z tego cowiem sprawca nie odpisal im jeszcze na ich pismo czy takie zdarzenie mialo miejsce. I teraz Pytanie jak to bedzie z odbiorem auta? Jak dzwonilem do hestii raz mowili ze musza miec jego oswiadczenie ale wczoraj jak dzwonilem to powiedzieli mi ze auto i tak odbiore nic nie placac a jak sprawda nie odpisze to po 90 dniach skieruja ta sprawe gdzies indziej (dokladnie nie pamietam gdzie) i ze beda sciagac odszkodowanie od sprawcy. Czy ktos sie orientuje jak to jest? Wiadomo ze serwis napisze do hestii zapytanie o dyspozycje wyplaty ale ciekawi mnie co oni im odpisza?
serwis może nie wydać auta (jest to trochę nie zgodne z prawem) albo karzą sobie zapłacić za naprawę.
Ubezpieczyciel powinien wysłać do sprawcy wniosek o pisemne potwierdzenie okoliczności za zwrotnym potwierdzeniem odbioru , jak po 7 dniach od daty odbioru nie ma potwierdzenia powinno uznać się , że sprawca przyznał się do winy poprzez brak odpowiedzi (pzu przynajmniej tak praktykuje)
jak serwis zapyta o potwierdzenie odpowiedzialności to dostanie odpowiedź negatywną
Ubezpieczyciel powinien wysłać do sprawcy wniosek o pisemne potwierdzenie okoliczności za zwrotnym potwierdzeniem odbioru , jak po 7 dniach od daty odbioru nie ma potwierdzenia powinno uznać się , że sprawca przyznał się do winy poprzez brak odpowiedzi (pzu przynajmniej tak praktykuje)
jak serwis zapyta o potwierdzenie odpowiedzialności to dostanie odpowiedź negatywną
juz dawno minelo 7 dni:P jutro sie wszystko okaze bo moje autko bedzie jutro gotowe:)zajac109 pisze:serwis może nie wydać auta (jest to trochę nie zgodne z prawem) albo karzą sobie zapłacić za naprawę.
Ubezpieczyciel powinien wysłać do sprawcy wniosek o pisemne potwierdzenie okoliczności za zwrotnym potwierdzeniem odbioru , jak po 7 dniach od daty odbioru nie ma potwierdzenia powinno uznać się , że sprawca przyznał się do winy poprzez brak odpowiedzi (pzu przynajmniej tak praktykuje)
jak serwis zapyta o potwierdzenie odpowiedzialności to dostanie odpowiedź negatywną