Wartość S6 C5według ubezpieczalni
Wartość S6 C5według ubezpieczalni
Swoje S6 C5 kupiłem w 2014 roku za 27500. Od początku mam na nim polisę AC w PZU. Właśnie przedłużałem na kolejny rok i ciekawostka - wartość pojazdu według tabel wzrosła od ostatniego roku.
Tak to wyglądało u mnie:
2014 - ok. 26 500 zł (jeśli dobrze pamiętam)
2015 - 25 350 zł
2016 - 27 600 zł
Tak to wyglądało u mnie:
2014 - ok. 26 500 zł (jeśli dobrze pamiętam)
2015 - 25 350 zł
2016 - 27 600 zł
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
A w Eurotaxie to kiedy wzrośnie?
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 122
- Rejestracja: 07 lut 2017, 19:42
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żory
Wartość pojazdu określona programem eksperckim, nie zawsze odpowiada rzeczywistej wartości pojazdu. Ta bowiem może ulegać zmianie, choćby w wyniku tuningu czy doposażenia pojazdu. O ile przy ubezpieczeniu AC należy przed zawarciem umowy udokumentować ubezpieczycielowi nakłady poniesine na podwyższenie wartości pojazdu, o tyle przy szkodach z OC sprawcy, ważny jest stan rzeczywisty. Teoretycznie wygląda (a raczej powinno wyglądać) to tak, że przyjeżdża rzeczoznawca, dokumentuje uszkodzenia i wprowadza do programu wszelkie modyfikacje. Następnie sporządza kalkulację kosztów naprawy. W praktyce zaś często spotykamy się z sytuacją, że rzeczoznawca jest na etacie ubezpieczyciela (likwidatora szkody) i robi wszystko, żeby wartość szkody nie zrujnowała jego pracodawcy. Na szczęście są także niezależni (nie związani z ubezpieczycielem) rzeczoznawcy i można pokusić się o rzetelną wycenę szkody, zlecając sporządzenie kosztorysu naprawy opartego na realnych stawkach rbg, bez korekt, amortyzacji, rabatów w sieci naprawczej i z zastosowaniem oryginalnych nowych części zamiennych.
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych