[C5] Zmiana body na RS6.
[C5] Zmiana body na RS6.
Witam, jeśli był już tutaj taki topic to proszę mnie do niego odesłać.
Co dokładnie jest mi potrzebne do zmiany? Zderzak przód, błotniki przód, progi, grill, zderzak tył + dyfuzor oraz tył błotniki - i tutaj jest pytanie. Czy można wspawać sam błotnik ? Jest pare aukcji gdzie można zakupić oryginalny z odpowiednim przetłoczeniem aniżeli rzeźbić to u blacharza i nie wiem jak by to wyszło.. Tylko czy wpsawanie tego byłoby bezpieczne? Nie chciałbym wstawić całej ćwiary tylko odpowiednio to przetłoczenie. Jeszcze jedno pytanie - Czy błotniki oraz zderzak tył od 4.2 jest już taki sam jak w Rs? Z góry sorki za troszkę pogmatwany temat.
Co dokładnie jest mi potrzebne do zmiany? Zderzak przód, błotniki przód, progi, grill, zderzak tył + dyfuzor oraz tył błotniki - i tutaj jest pytanie. Czy można wspawać sam błotnik ? Jest pare aukcji gdzie można zakupić oryginalny z odpowiednim przetłoczeniem aniżeli rzeźbić to u blacharza i nie wiem jak by to wyszło.. Tylko czy wpsawanie tego byłoby bezpieczne? Nie chciałbym wstawić całej ćwiary tylko odpowiednio to przetłoczenie. Jeszcze jedno pytanie - Czy błotniki oraz zderzak tył od 4.2 jest już taki sam jak w Rs? Z góry sorki za troszkę pogmatwany temat.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
- Imię: Maciej
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dokłądnie tak. A6 4,2 ma budę bliźniaczą do eSki poza detalami. Przedlifty nadal mają małe lusterko prawe, grill i klapa oraz lampy są jak w A6.
RS ma inne progi, zderzaki, wspomniane nadymane nadkola (względem A6 poniżej 4,2), reflektory przód, układ wydechowy i kilka innych detali.
Pytanie czy jest sens czy nie lepiej kupić A6 4,2 lub eSkę i na niech budować pakiet RSa - zdecydowanie łatwiej.
RS ma inne progi, zderzaki, wspomniane nadymane nadkola (względem A6 poniżej 4,2), reflektory przód, układ wydechowy i kilka innych detali.
Pytanie czy jest sens czy nie lepiej kupić A6 4,2 lub eSkę i na niech budować pakiet RSa - zdecydowanie łatwiej.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tego właśnie nie wiem czy bym ogarnął kogoś, kto mi to odpowiednio wystruga.
S6 tj. te V8 jest super ale mam zamiar iść w moc i dlatego u mnie wybór pada na 2.7BiT ze względu na rozwojowość, a na RS6 mnie nie stać :P
Edit: Audi ma być poliftowe, czy kupiony błotnik od 4.2 czy RS6 podchodzi plug&play do wersji cywilnej?
Co do tyłu, kupując coś takiego x2 http://img08.allegroimg.pl/photos/orygi ... 4520485988 musze wspawać całość, czy da się wyciąć jakoś nadkole?
Sorki za może i głupie pytania ale nie mam jeszcze pojęcia na taki temat.
S6 tj. te V8 jest super ale mam zamiar iść w moc i dlatego u mnie wybór pada na 2.7BiT ze względu na rozwojowość, a na RS6 mnie nie stać :P
Edit: Audi ma być poliftowe, czy kupiony błotnik od 4.2 czy RS6 podchodzi plug&play do wersji cywilnej?
Co do tyłu, kupując coś takiego x2 http://img08.allegroimg.pl/photos/orygi ... 4520485988 musze wspawać całość, czy da się wyciąć jakoś nadkole?
Sorki za może i głupie pytania ale nie mam jeszcze pojęcia na taki temat.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2014, 14:38 przez Przemcioo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
- Imię: Radek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lubartów
No najpierw poczytaj sobie jakie są różnice między A6 a S6/RS6.............CZIROKEZ pisze:A kto tu pisze o przednich skoro można by je przełożyć :shock:raggaman pisze:Zapomnij. Błotniki przednie z S6/RS6 masz aluminiowe w przeciwieństwie do A6 ( przed i polift ) więc jak pospawa ?CZIROKEZ pisze:Da się wspawać samo przetłoczenie coś jak reperaturka błotnika