Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Założyłem 18' i wygąda słabo... Chce H&R -40/40

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Legionowo Audi A6

Post autor: Legionowo Audi A6 » 19 mar 2014, 21:55

Sprężyny zakupione <lol>


Obrazek

będzie dużo zdjęć przed i po... <okok>

mar-for-a6

Post autor: mar-for-a6 » 20 mar 2014, 03:54

Ha mam takie same tylko pasujące do mojego żuczka ;)
Masz sport amorki? Jak nie to zobaczysz, będzie się źle jeździło...

Awatar użytkownika
sosna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
Kontakt:

Post autor: sosna » 20 mar 2014, 04:51

Nie prawda ja jeżdżę już rok czasu i amorki jak nowe po badaniu technicznym, fakt iż ja mieszkam w Niemczech to może i dlatego, ps nie opłaca się kupować amorków osobno sportowych lepiej dobry gwint wstawić jak już, takie moje zdanie, koszta podobne ale przynajmniej masz możliwość regulacji

mar-for-a6

Post autor: mar-for-a6 » 20 mar 2014, 05:29

sosna, zapraszam w taki razie do Polski, zobaczysz jak jeździ się na ori amorkach i sprężynach -40mm na na szych ,,hopkach" i dziurach ;)
Amortyzator jest nieprzystosowany do pracy na takim obniżeniu, ,,wypycha" sprężynę ;)
Opisuje jak to u mnie pracuje, zresztą nie tylko ja tak mam, większość osób może to potwierdzić ;)

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 20 mar 2014, 10:02

Krótsze sprężyny w miesiąc wykończą standardowe amory ( z 60% do 12% - wiem z własnego doświadczenia, a założyłem Eibachy -30, "łagodniejsze" niż H&R).

Pierwszy tydzień jeździło się super, potem coraz gorzej aż zrobił się titanic.

Awatar użytkownika
sosna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
Kontakt:

Post autor: sosna » 20 mar 2014, 11:32

<glupek> no to jednak zostaje mu albo usportowione amorki albo gwint ;) bo jak po paru miechach ma wymieniac amorki to moim zdaniem jest to nie opłacalne a zarazem i troszke kosztowne :)
ps. na szczescie do PL jezdze na 2-3 tygodnie w roku to i nie mam zbytnio gdzie zmeczyc amorki na szczescie <brawo>

Legionowo Audi A6

Post autor: Legionowo Audi A6 » 20 mar 2014, 19:22

Na razie wymieniam same sprężyny, jak -40/40 się sprawdzi to rozpoczynam poszukiwania amortyzatorów o charakterystyce sportowej. Wrzucam jeszcze parę zdjęć mojego allroad'a - zastanawiam się czy nie zjechać nim z miejskich dróg na jakieś bezdroża bo prześwitu nie brakuję <rotfl>

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kolejne foto po zabiegu.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 20 mar 2014, 19:48

Ostatnie zdjęcie "po zabiegu" to znaczy już po wymianie sprężyn? <mysli>
Warsztat, naprawy Audi A6.

kanok2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 01 lut 2013, 18:53
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: kanok2 » 20 mar 2014, 20:11

A ja właśnie podniosłem sobie auto wczoraj. Z przodu kupiłem sprężyny wzmacniane i jakieś sportowe.
Podobno dobre (znajomy po rodzinie ma sklep motoryzacyjny i zachwalał je).
Nie mogłem na nich jeździć, bo dla mnie było za nisko. Lubie jak jest wyżej. Też mam 18'' i wyglądał bardzo ładnie, ale nie był funkcjonalny.
Zapodaje zdjęcie jak byłem na warsztacie, na tych obniżonych sprężynach z przodu.
Auto podkreślam było super sztywne na nich, ale dla mnie za niskie.

Obrazek

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 20 mar 2014, 21:59

Ja dzis z mechanikiem 2h walczyłem ze zmasakrowanym wzmocnieniem poprzecznym, ktorym haczyłem skutecznie o różne wystające ajzole i progi xD
Udało się go wyprostować ale delikatne metody zawodziły...

Awatar użytkownika
szoperx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 18 sty 2014, 22:07
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: szoperx » 20 mar 2014, 22:59

mwx pisze:różne wystające ajzole
Sorki za off, ale hehehe koledzy spoza wlkp mogą nie zrozumieć co to:D
Miażdżąc wszelkie granice...

Legionowo Audi A6

Post autor: Legionowo Audi A6 » 21 mar 2014, 06:13

szalony pisze:Ostatnie zdjęcie "po zabiegu" to znaczy już po wymianie sprężyn? <mysli>
Faktycznie trochę nie jasno napisałem, następne zdjęcia dodam po zabiegu. Narazie wszystko co widac to 1BA seria.

Pozdro,

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 21 mar 2014, 10:11

szoperx pisze:
mwx pisze:różne wystające ajzole
Sorki za off, ale hehehe koledzy spoza wlkp mogą nie zrozumieć co to:D
Miałem na myśli wszystkie te wihajstry co wystają z podłoża - tory od bimby, cugu, klamoty, wajchy i inne żgoki.

Awatar użytkownika
krejzy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 27 lip 2013, 21:56
Lokalizacja: Płock

Post autor: krejzy » 21 mar 2014, 14:41

mwx pisze:
szoperx pisze:
mwx pisze:różne wystające ajzole
Sorki za off, ale hehehe koledzy spoza wlkp mogą nie zrozumieć co to:D
Miałem na myśli wszystkie te wihajstry co wystają z podłoża - tory od bimby, cugu, klamoty, wajchy i inne żgoki.
No teraz to pojechałeś slangiem po całości <wysmiewacz>

Legionowo Audi A6

Post autor: Legionowo Audi A6 » 30 mar 2014, 10:52

H&R -40/-40 (przód, tył) na fabrycznym amortyzatorze (zawieszenie 1BA).

Wstępne wrażenia z jazdy po obniżeniu auta bardzo pozytywne, A6 jest dużo sztywniejsze i nie straciła za bardzo na komforcie.

Kilka zdjęć z przebiegu wymiany, jak i efektu końcowego:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja