Witam szukałem po Anglii lakierników ponieważ moja A6 ma dużo rys przez poprzedniego właściciela który kochał koty ( one go nie ) .. I znalazłem coś takiego.
wyglada to tak
Za moją a6 c6 avant 2005 zaproponowano mi 1500 F za robocizne całego auta .. Pytanie jest takie czy warto ? efekt koncowy jest masakryczny . Kolor nie ma znaczenie od matow po metalik po kameleon mają wszystko .. Co sądzicie ?
W PL około 6 tyś zł, wiem też że biorą sporo mniej, 4-4.5 tys.... jest to trwałe, dobrze wygląda. Folia odporna na chemię i uszkodzenia mechaniczne (więc nie ma się co bać myjni automatycznych), odporna na UV. ..pozostaje kwestia prawidłowego montażu, jakość wykonania usługi, i zdajesz oczywiście sobie sprawę że to tylko z wierzchu jest folia? Ponoć z demontażem też nie ma większego problemu, chociaż czytałem gdzieś na forum opinie, że jest z tym problem. Moim zdaniem fajna sprawa ale pod warunkiem że lakier masz w dobrym stanie, w razie gdy znudzi ci się kolor i będziesz chciał przywrócić auto do stanu "przed". Jeżeli mówisz że u ciebie lakier jest fest porysowany, to czy nie lepiej w tej samej cenie przelakierowac całe auto?
Ja juz 2 samochody okleilem i bardz sobie chwale, na Audi s3 mam juz folie prawie 4 lata i ciagle jest naprawde bardzo dobry efekt, tak jak na orginalnym lakierze przy szybkiej jezdzie zawsze byl problem z kamyczkami ktore obijaly lakier na masce tak przy foli efekt ten jest minimalny, ja polecam ale tylko u fachowcow ktorzy wiedza jak to dobrze polozyc.
Nie wszystkie, zależy od głębokości i od rantow rysy, I od foli oczywiście. Nie które zarysowania folia pokryje i nie będzie śladu, ja widziałem folie położoną na rdzę , i się trzymało ale jak gościu zrywał po dwóch latach to pół błotnika odpadło. Ale ja twierdzę cały czas, że najlepiej odmalować całe auto, a na folie zawsze przyjdzie czas, osobiście nigdy bym takiego auta nie kupił które pod folią ma rysy...inna kwestia to taka, że jeżeli sprzedający nie poinformuje o tych rysach to jest to wada ukryta...
Sam już nie wiem .,. troche to boli jak patrze na moja a6 jak ktoś ją zniszczył. Rysy odbicia odpryski ktoś się orjetuje ile kosztowało by wypełnienie i pomalowanie auta ? mowa o
Na pewno zmieścisz się w takiej kwocie jak za folię ale ja nie widziałem jeszcze dobrze pomalowanego całego auta. Nie wiem jak to wygląda u Ciebie ale może rysy są szerokie ale powierzchowne przez co można je spolerować.
rysy sa wyczuwalne pod paznokciem na srebrnym perłowym lakierze rysy maja kolor biały. odbicia po kamieniach maja minimetr grubosci fakt nigdzie rdzy ani blachy nie widac
Ja w Nissanie oklejalem sobie maske i powiem ze prawie mnie szlag trafił i jestem pełen podziwu dla ludzi którzy potrafia oklejac całe auta...
A wydawalo by sie ze maska to tylko kawałek prostego metalu wiec będzie banalnie, NIE NIE BYLO banalnie ...
b4ndit90 - ja pójdę trochę off top jako,że mieszkam też mieszkam w UK. Zdecydowanie taniej Ci wyjdzie pomalowanie autem plastidipem (oryginalnym). Zmieścisz sie w 1000f na gotowo i tez kolor/kameleon czy cokolwiek sobie wymarzysz lub mozesz zrobic to samemu i zamkniesz sie w kwocie 500 funtów. Dlaczego uważam,że samemu to dobry pomysł? Zerknijcie na fotki poniżej. To auto pomalowalem sam, nie mialem nigdy pistoletu lakierniczego w reku a w dodatku zrobilem to pod golym niebem (idealna pogoda- bez wiatru) . Zadnego zacieku, wszytko rowno i nie wymaga to zadnych umiejetnosci plastycznych. Trzeba na prawde sie postarac zeby to spartolic. Wazne by nalozyc conajmniej 5-6 warstw zeby to móc ladnie sciagnac panel po panelu ( 3 warstwy juz Ci pokryją wiec tym sie nie sugeruj). Cena 500 zawiera juz wszystko łącznie z kompresorem i pistoletem (chyba,że masz blisko to możesz wziąć mój sprzęt na użyczenie).
Właściwości to ma bardzo dobre jesli chodzi o odbijanie kamieni, odporne na chemie , latwo sie sciaga, mozna na automaty jezdzic.
Proszę znawców którzy nie mieli nigdy naocznie z dipem do czynienia oraz użytkowników plastilaka i tym podobnych (które koło dipa nawet nie leżaly) o wstrzymanie sie od wypowiedzi. Ja wielokrotnie używalem tylko i wyłacznie PlastiDip - Perfromix (wyprodukowanie w USA nie w UK!) oraz FullDip ( belgijski odpowiednik - tym Saab byl pomalowany).