
[a6 c4] podświetlane klamki
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
w związku z tym iż pracuję w technikum posprawdzałem dzisiaj w pracowni elektroniki jak to jest z tymi diodami i jeśli ktoś byłby chętny zakładać diody w aucie na 12V to trzeba dobrać rezystor od 1,5 do 2,5 kilooma, naturalnie im mniejsza oporność tym dioda jaśniej świeci ale pobiera też znikomą ilość prądu, ja osobiście polecam rezystor 2,5 kilooma, pobór prądu jest praktycznie zerowy
a tak przy okazji podpiąłem już diody pod wszystkie 5 kółeczek od nawiewu, mały problemik był z tylnym nawiewem bo tam te trójkąciki trzeba wyciąć, wstawić diodę i zasilikonować braki bezbarwnym silikonem
a tak przy okazji podpiąłem już diody pod wszystkie 5 kółeczek od nawiewu, mały problemik był z tylnym nawiewem bo tam te trójkąciki trzeba wyciąć, wstawić diodę i zasilikonować braki bezbarwnym silikonem
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL 

- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
syper, już wszystko mam poskładane, fotek nie robiłem bo byłem nieco upaprany silikonem, jak pozakładam wszystko do kupy i będzie świeciło to wrzucę fotki
jeśli chodzi o wyciągniecie kratki pomiędzy siedzeniami to są tak 2 śrubki i chyba jakiś zatrzask od strony ręcznego pod wykładziną, po wyciągnięciu kółeczka widać, że składa się z 2 części delikatnie rozdzielamy i mamy wszystko jak na dłoni, wycinamy mały prostokącik ze strzałkami, składamy i pod dziurkami po strzałkach umieszczamy diodę a od zewnątrz zapychamy dziurki bezbarwnym silikonem
[ Dodano: 2009-12-19, 10:50 ]
dzisiaj koledzy założyłem kratki nawiewy, troszkę się na początku pomęczyłem z kratką między siedzeniami ale dopiero uczę się tego autka i w końcu udało się sprawnie przeciągnąć kabelek i abyście wy się nie męczyli tak jak ja to od razu piszę, że trzeba odkręcić 4 śruby trzymające cały panel między siedzeniami, 2 śrubki są pod mieszkiem lewarka zmiany biegów a 2 z tyłu po bokach, żeby było łatwiej ja użyłem sztywnego drutu do przeciągnięcia przewodów, które następnie podłączyłem do podświetlenia zapalniczki, natomiast jeśli chodzi o pozostałe kratki to zasilanie do nich wziąłem z radia ponieważ do radia dochodzi przewód od stacyjki, czyli jak przekręcam kluczyk na diody id razu idzie prąd, podpięcie pod oświetlenie zapalniczki będzie działało dopiero po włączeniu świateł
dodam jeszcze że zrobiłem jeszcze oświetlenie schowka pod zapalniczką, poszło bardzo sprawnie, wieczorem zapodam kilka fotek
[ Dodano: 2009-12-19, 17:13 ]
zgodnie z obietnicą wrzucam fotki
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
jeśli chodzi o wyciągniecie kratki pomiędzy siedzeniami to są tak 2 śrubki i chyba jakiś zatrzask od strony ręcznego pod wykładziną, po wyciągnięciu kółeczka widać, że składa się z 2 części delikatnie rozdzielamy i mamy wszystko jak na dłoni, wycinamy mały prostokącik ze strzałkami, składamy i pod dziurkami po strzałkach umieszczamy diodę a od zewnątrz zapychamy dziurki bezbarwnym silikonem
[ Dodano: 2009-12-19, 10:50 ]
dzisiaj koledzy założyłem kratki nawiewy, troszkę się na początku pomęczyłem z kratką między siedzeniami ale dopiero uczę się tego autka i w końcu udało się sprawnie przeciągnąć kabelek i abyście wy się nie męczyli tak jak ja to od razu piszę, że trzeba odkręcić 4 śruby trzymające cały panel między siedzeniami, 2 śrubki są pod mieszkiem lewarka zmiany biegów a 2 z tyłu po bokach, żeby było łatwiej ja użyłem sztywnego drutu do przeciągnięcia przewodów, które następnie podłączyłem do podświetlenia zapalniczki, natomiast jeśli chodzi o pozostałe kratki to zasilanie do nich wziąłem z radia ponieważ do radia dochodzi przewód od stacyjki, czyli jak przekręcam kluczyk na diody id razu idzie prąd, podpięcie pod oświetlenie zapalniczki będzie działało dopiero po włączeniu świateł
dodam jeszcze że zrobiłem jeszcze oświetlenie schowka pod zapalniczką, poszło bardzo sprawnie, wieczorem zapodam kilka fotek
[ Dodano: 2009-12-19, 17:13 ]
zgodnie z obietnicą wrzucam fotki
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL 

Nie wiedzialem w jakim temacie o tym pisać to tu sie podepne. Nie swieca mi sie guziki od elektrycznych szyb a powinny prawda? Tzn te w panelu u kierowcy sie wszystkie swieca, ten od pasazera potrafi sie zapalic na chwile po zapaleniu samochodu a te z tylu to nawet nie wiem bo rzadko jezdze z tylu, na pewno przy normalnej jezdzie sie nie swieca, moze czasami mrygna jak ten od pasazera. Planuje sie jakos za to wziac a przy okazji czytam tak o tym podswietleniu klamek i bym sobie tez cos takiego chetnie zrobil.
Na poczatek, zamiast zaczne pytac o sedno, to spytam sie o lutownice. Chce sobie kupic lutownice do takich robot (mam taka stara duza oporowa ale ona sie do takich rzeczy nie nadaje) ale sie nie znam. Ile trzeba dac za jakas sensowna lutownice z odsysaczem? Nie musi byc niewiadomo jaka bo uzywal jej bede moze raz na pol roku do zlutowania kilku kabelkow. Na allegro to patrze ze w cenie flaszki mozna nabyc. Jaka kupic zeby to mialo rece i nogi?
Na poczatek, zamiast zaczne pytac o sedno, to spytam sie o lutownice. Chce sobie kupic lutownice do takich robot (mam taka stara duza oporowa ale ona sie do takich rzeczy nie nadaje) ale sie nie znam. Ile trzeba dac za jakas sensowna lutownice z odsysaczem? Nie musi byc niewiadomo jaka bo uzywal jej bede moze raz na pol roku do zlutowania kilku kabelkow. Na allegro to patrze ze w cenie flaszki mozna nabyc. Jaka kupic zeby to mialo rece i nogi?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
klezmer, jeśli chodzi o podświetlenie przycisków to może być to sprawa zaśniedziałych styków, natomiast co do lutownicy to poprzeglądaj fora elektroniczne i inne, ja generalnie używam lutownicy długopisowej, która jest już mocno leciwa ale daje rade, trzeba tylko być ostrożnym bo taka lutownica cały czas jest nagrzana
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL 

klezmer, wyglada to nastepujaco.w dzwiach masz panel glowny.jesli naciskasz na nim szybe inna niz kierowcy to na wlasciwych dzwiach przygasa podswietlenie guzika.jesli siedzisz w srodku i masz wyjety kluczyk to podswietlenie swieci przez dluzsza chwile i gasnie.kazde nacisniecie guzika powoduje powrot tego czasu swiecenia.
jesli te zasady u ciebie nie obowiazuja to znak ze masz zuzyte guziki.probowalem kiedys rozebrac i przlutowac te diodki ale zabraklo mi zdolnosci manualnych.bylem o tyle dobrej sytuacji ze na warsztacie tych guzikow wala sie kupa i poprostu wymienile na swiecace.
jesli te zasady u ciebie nie obowiazuja to znak ze masz zuzyte guziki.probowalem kiedys rozebrac i przlutowac te diodki ale zabraklo mi zdolnosci manualnych.bylem o tyle dobrej sytuacji ze na warsztacie tych guzikow wala sie kupa i poprostu wymienile na swiecace.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 615
- Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
- Imię: Robert
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
- Kontakt:
dodać można jeszcze tylne że jeśli masz tylne elektryczne to po włączeniu blokady u kierowcy tylnych szyb guziki z tyłu nie świecą, natomiast jeśli odblokujesz tył wtedy się oświecą
[ Dodano: 2010-10-16, 19:30 ]
dodać można jeszcze tylne że jeśli masz tylne elektryczne to po włączeniu blokady u kierowcy tylnych szyb guziki z tyłu nie świecą, natomiast jeśli odblokujesz tył wtedy się oświecą. Ja mam tak że, po wyłączeniu autka wszystkie kontrolki świecą, natomiast po otwarciu drzwi gasną i nie da się sterować szybami, nawet po zamknięciu drzwi, wystarczy przekręcić zapłon żeby oświeciły się kontrolki i podświetlają się guziczki szyb i szybki hulają w tą i spowrotem aż do ponownego otwarcia drzwi, oczywiście na wyłączonym zapłonie
[ Dodano: 2010-10-16, 19:30 ]
dodać można jeszcze tylne że jeśli masz tylne elektryczne to po włączeniu blokady u kierowcy tylnych szyb guziki z tyłu nie świecą, natomiast jeśli odblokujesz tył wtedy się oświecą. Ja mam tak że, po wyłączeniu autka wszystkie kontrolki świecą, natomiast po otwarciu drzwi gasną i nie da się sterować szybami, nawet po zamknięciu drzwi, wystarczy przekręcić zapłon żeby oświeciły się kontrolki i podświetlają się guziczki szyb i szybki hulają w tą i spowrotem aż do ponownego otwarcia drzwi, oczywiście na wyłączonym zapłonie