censored pisze:Zastanawiam się tylko nad kolorem , chodzi mi po głowie , biała perła , biały carbon mat , lub czarny carbon mat , jak myślicie
Czarny carbon mat jest ok
jak umyje po nowym roku ato to wkleję fotke, chociaz może zaraz bo mam na telefonie samą maskę na początku oklejania i jak dla mnie rewelacja jest takie całe auto.
Moim zdaniem carbon jest fajny do typowo tuningowanych aut, ale oryginalny nie okleina. Na pewno nie wrzuciłbym go na cale auto, jeśli już maska i dach. Jeśli już będziesz kupował to niech będzie miał wypukłą teksturę, a nie płaską. Kolor jaki chcesz, choć jakbym miał obkleić auto pomyślałbym z Twoich propozycji najprędzej o białej perle, a nie carbonie. Z carbonu czarny mat, a przy przypływie idiotyzmu zrobiłbym złoty carbon. Widziałem zdjęcia z niemiec takiego auta i oczoje...y, ale wyglądał nieźle, tyle że to był golfik. Pozdrawiam
Jeśli Ci pomogłem nie wciskaj "pomógł", po prostu Ty pomóż następnym razem
Bedlam pisze:. Jeśli już będziesz kupował to niech będzie miał wypukłą teksturę, a nie płaską.
Nie wiem czy jako okleina jest w ogóle płąski, chyba tylko tłoczony jest.
A co do oklejania całkiem gładkimi foliami to odradzam, samemu widziałęm auta robione przez firmy się tym zajmujące i wnioskuje, że jest nie do uniknięcia zostawienie jakiegoś paprocha pod folią, znajomy dał ponad 4 klocki za zrobienia auta, ładnie super ale ponad tuzin farfocli naliczyłem. censored, Rada dla Ciebie, jeżeli nei robiłęś tego jeszcze, to wybiesz carbon, bo tam nie widać farfocli, chyba że masz super sterylny garaż no i dodam ze ze 3 kumpli do pomocy
to był początek oklejania pierwszy element jaki robiłem, i drugi kawałek folii, pierwszy poleciał do śmieci czyli prawie 200 pln
Ostatnio zmieniony 30 gru 2011, 20:57 przez tomaszek99, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego tą A8 co wrzuciłeś miałem okazję widzieć na żywo jak byłem w Międzyzdrojach rok temu
Na żywo prezentuje się jeszcze lepiej - bardzo żałowałem że nie zrobiłem zdjęcia a tu Ty wrzuciłeś
Zapada w pamięć
A wracając do tematu - nie obawiaj się że to wieś bo wszystko zrobione z gustem i wyczuciem wygląda ładnie A taka biała perła i czarny dach to już w ogóle
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 30 gru 2011, 21:24 przez PrZeMo_A6, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest okleina płaska carbonowa, miałem taką jeszcze w golfie, są też elementy a'la carbon, które można dokupić.
Co do koloru oczywiście lepsza biała perła, macik niestety wygląda średnio. Widziałem wprawdzie auta z czarnym matem i jako dodatki ok, ale jako duży dodatek lub całość bardzo postarza auto.
Biernik ile Ci to zajęło czasu??
Jeśli Ci pomogłem nie wciskaj "pomógł", po prostu Ty pomóż następnym razem
krzysztofput- ogólnie spoko, tylko ja bym nie zaklejał czujników parkowania!!!
Z mojego punktu widzenia jak już się matuje auto, to warto zostawić jakieś elementy chromowane, lub je po prostu dołożyć (np. grill), żeby auto nie straciło na świeżości, ale to oczywiście tylko moja opinia. Jedyne przypadki gdzie najlepiej jak najmniej chromu to wersja schwarz line, choć i tam drobne elementy są mile widziane.
Jeśli Ci pomogłem nie wciskaj "pomógł", po prostu Ty pomóż następnym razem
Maska zajeła mi cały dzień od rana do wieczora, pierwszy kawałęk foli mi pękł, przy zrywaniu, w celu usunięcia bąbli, potem to powolne klejenie, kilka bąbli zostało, ale usunąłem je według zaleceń kolesia z firmy zajmującej się tym, czyli igła opalarka i bąbel znika., dach też cały dzień, klapa z tyłu 5h.
a z resztą to dopiero będe walczył.
Dodam jeszcze, że z carbonem jest mały problem, nei można za bardzo przeciągnąć foli bo wzór się pognie, znaczy skrzywi jego linia i wygląda z daleka jak by był wgniot.
Na filmach troche przesadzają, z szybkością oklejania, znajomemu oklejali auto prawie dwa tygodnie,
Ja zakupiłem najpierw 5 mb, szerokośc 152 cm miało to wytarczyć na maske i dach, ale się nie udało i 150 cm poszło do śmieci.
5 metrów powinno starczyć
A kupiłem na allegro.