(A6 C5) dzienne z R8
- arturro_A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: B-stok
wczoraj poskładałem tak jak na schemacie i teraz mam pytanko czy mogłeś odpalić twoje dzienne bez tej płytki i które przewody podłanczałeś do plusa czy razem bo u mnie żeby podłączyć muszę dwa razem dotknąć do plusa bo inaczej nie świecą i co znaczy włącznik mam mu plus zapodaćarturro_A6 pisze:jak to wszystko podlaczyles? skorzystales z moich schematow?
[ Dodano: 2008-11-01, 19:05 ]
zapraszam :lol:Voytec pisze:madmax, dla mnie bomba...przylece je obejrzec w jakis weekend
- arturro_A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: B-stok
ledow nie podlaczalem bez plytki ale podobno sie da tylko ze swieca bardzo mocno i nie dziala opcja sciemnienia.madmax pisze:wczoraj poskładałem tak jak na schemacie i teraz mam pytanko czy mogłeś odpalić twoje dzienne bez tej płytki i które przewody podłanczałeś do plusa czy razem bo u mnie żeby podłączyć muszę dwa razem dotknąć do plusa bo inaczej nie świecą i co znaczy włącznik mam mu plus zapodać
jak je u siebie podlaczylem to Ci nie powiem bo ja mialem latwiejsze zadanie poniewaz na kostce sa oznaczone piny i wg tego podlacza sie kabelki, u ciebie trzeba pokombinowac.
wlacznik to normalny zwykly przerywajacy obwod.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 203
- Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
- Lokalizacja: chrzanów
arturro_A6 pisze:ledow nie podlaczalem bez plytki ale podobno sie da tylko ze swieca bardzo mocno i nie dziala opcja sciemnienia.madmax pisze:wczoraj poskładałem tak jak na schemacie i teraz mam pytanko czy mogłeś odpalić twoje dzienne bez tej płytki i które przewody podłanczałeś do plusa czy razem bo u mnie żeby podłączyć muszę dwa razem dotknąć do plusa bo inaczej nie świecą i co znaczy włącznik mam mu plus zapodać
jak je u siebie podlaczylem to Ci nie powiem bo ja mialem latwiejsze zadanie poniewaz na kostce sa oznaczone piny i wg tego podlacza sie kabelki, u ciebie trzeba pokombinowac.
wlacznik to normalny zwykly przerywajacy obwod.
ale jaki obwód przerywa ten włącznik z jednej strony pod włącznik podłąnczam ZĂźndung z drugiej podaje +
Dla przykładu:K@MiL pisze:Mam pytanko, ponieważ też bym chciał jakieś diody sobie zamontować na przód tylko teraz jakie kupić (z dostępnych w PL) oraz czy będę musiał dodać jakiś układ, bo z tego co widziałem niektóre LEDy typu Luxeon mają bardzo niskie napięcie.
Układ -> http://sklep.ledim.pl/?misc=50
Diody -> http://sklep.ledim.pl/?misc=12
Na allegro też często się pojawiają tego typu układy i różne diody. Lecz są to losowe wypusty, z racji małego zainteresowania. Jednak większość wciąż kupuje paski diodowe cięte na metry i robi sobie z aut choinki. Układy do których podałem linki robi dość ogarnięty koleś, możesz do niego napisać i wyjaśnić co dokładnie potrzebujesz, określisz się ile i jakie diody chcesz zastosować, to może ci to wyjdzie trochę mniej niż kompletowanie z osobna elementów. Tak czy siak, trzeba liczyć 50 zł za moduł(y) i diody bez radiatorów (14 sztuk po 20 pln = 280


Jeśli widziałeś wcześniejsze zdjęcia, to zapewne zwróciłeś uwagę, że dzienne w R* nie są oparte o diody wysokich mocy, a o troszkę inaczej skonstruowane diody flux. Mając do dyspozycji diody z rynku PL można zrobić z nich skuteczne i ładne światła dzienne, lecz aby one świeciły tak ładnie trzeba w nie sporo prądu napompować, co przekłada się na niską trwałość. Tak więc oszczędzisz na diodach trochę kasy, ale z drugiej strony nie ma pewności jak długo one poświecą.
Poprawnie wykonana instalacja (odpowiednio dobrany prąd i diody, oraz zapewnienie poprawnych warunków pracy - chłodzenie!) gwarantuje nam długie i bezawaryjne świecenie.
Pozdrawiam.
witam wszystkich
mam maly problem i mysle ze Wy juz macie z tym doswiadczenie wiec to pestka
chce do audi q7 wlozyc ledy dzienne od audi a4 ->2009
wizualnie juz wszystko mam zrobione wyglada rewelacyjnie ale mam problem z swiatlami postojowymi tych ledow
w a4 dzienne swieca pelnym swiatlem po wlaczeniu mijania przygasaja
za to odpowiedzialna jest przetwornica led
do przetwornicy sa doprowadzone 3 przewody brazowy czerwony i niebieski
braz masa czerwony zasilanie i niebieski wzbudzenie
Podlaczajac niebieski do zasilania 12v przetwornica generuje 46v i ledy pala jako dzienne
MOJE PYTANIE CO MAM ZROBIC ZEBY PRZETWORNICA OBNIZALA NAPIECIE
probowalem podac nizsze napiecie oraz prad o czestotliwosci 0.5 i 1 khz
od strony sterowania przetwornica nie mam pojecia jak to dziala w orginale i jaki mam podac prad badz sygnal zeby diody przygasaly
generator pradu nic nie daje uklad ze strony tez nie skutkuje moze macie na ten problem odpowiedz
moze generator ma byc inny
z gory dziekuje i pozdrawiam
mam maly problem i mysle ze Wy juz macie z tym doswiadczenie wiec to pestka
chce do audi q7 wlozyc ledy dzienne od audi a4 ->2009
wizualnie juz wszystko mam zrobione wyglada rewelacyjnie ale mam problem z swiatlami postojowymi tych ledow
w a4 dzienne swieca pelnym swiatlem po wlaczeniu mijania przygasaja
za to odpowiedzialna jest przetwornica led
do przetwornicy sa doprowadzone 3 przewody brazowy czerwony i niebieski
braz masa czerwony zasilanie i niebieski wzbudzenie
Podlaczajac niebieski do zasilania 12v przetwornica generuje 46v i ledy pala jako dzienne
MOJE PYTANIE CO MAM ZROBIC ZEBY PRZETWORNICA OBNIZALA NAPIECIE
probowalem podac nizsze napiecie oraz prad o czestotliwosci 0.5 i 1 khz
od strony sterowania przetwornica nie mam pojecia jak to dziala w orginale i jaki mam podac prad badz sygnal zeby diody przygasaly
generator pradu nic nie daje uklad ze strony tez nie skutkuje moze macie na ten problem odpowiedz
moze generator ma byc inny
z gory dziekuje i pozdrawiam
Będzie ciężko, bo jeszcze nikt się taką modyfikacją nie zajmował. Ledy, które były montowane osobno (s6) były zasilane z prostego regulatora PWM. A tak z samego opisu i wiedzy, że do przetwornicy idą trzy kabelki ciężko jest wywnioskować w jaki sposób zasilane są te ledy. Dużo wyjaśniły by zdjęcia w jaki sposób połączone są ze sobą ledy i jak wygląda ta przetwornica w środku. Swoją drogą 46V to sporo jak na ledy, choć wszystko zależy od tego jak one są ze sobą połączone.tomala pisze:witam wszystkich
mam maly problem i mysle ze Wy juz macie z tym doswiadczenie wiec to pestka
chce do audi q7 wlozyc ledy dzienne od audi a4 ->2009
wizualnie juz wszystko mam zrobione wyglada rewelacyjnie ale mam problem z swiatlami postojowymi tych ledow
w a4 dzienne swieca pelnym swiatlem po wlaczeniu mijania przygasaja
za to odpowiedzialna jest przetwornica led
do przetwornicy sa doprowadzone 3 przewody brazowy czerwony i niebieski
braz masa czerwony zasilanie i niebieski wzbudzenie
Podlaczajac niebieski do zasilania 12v przetwornica generuje 46v i ledy pala jako dzienne
MOJE PYTANIE CO MAM ZROBIC ZEBY PRZETWORNICA OBNIZALA NAPIECIE
probowalem podac nizsze napiecie oraz prad o czestotliwosci 0.5 i 1 khz
od strony sterowania przetwornica nie mam pojecia jak to dziala w orginale i jaki mam podac prad badz sygnal zeby diody przygasaly
generator pradu nic nie daje uklad ze strony tez nie skutkuje moze macie na ten problem odpowiedz
moze generator ma byc inny
z gory dziekuje i pozdrawiam
Zapytaj tu, może będą łaska pomóc:
http://www.allegro.pl/item1048238205_au ... prawa.html