Witam,
mam prosbe do kogoś kto sie na tym troszke zna, aby mi wytłumaczył i ewentualnie doradził. W naszych autkach 1,8T są zawory BOSCHA DV ja mam nr 034145710B. zasade działania znam, tylko teraz czy warto wymianić ten oryginał na np coś takiego dedykowanego http://moto.allegro.pl/item980942481_za ... _1_8t.html i jeszcze znalazłem w necie że pasuje też coś takiego o nazwie forge 007. Czy to się sprawdza w tych silnikach?? i czy naprawde poprawia osiągi i wydłuża działanie turbiny?? czy lepiej wstawić ony oryginał BOSCHA.
pozdrawiam i z góry dzieki.
[ a6 C5 1.8t ] zawór DV czy BOV???
nie wiem jaki jest najlepszy dla audi. mialem w saabie oryginalny BOV boscha ale zmienilem na http://www.maptun.se/shopProduct.php?pi ... 42&car=900 aluminiowy i specjalnie robiony do mojego modelu. roznica dzwiekowa byla widoczna nie mowiac juz o wygladzie gdy otwierasz maske.czy on poprawi osiagi to nie powiedzialbym ale napewno pomoze jesli chodzi o dziure powietrzna i przedluzy zywotnosc. jesli jeszcze nie sprawiles sobie nowego moge puscic ci za bezcen boscha tylko ze plastikowy jesli dopasujesz go do audi. budowa taka sama jak w linku.
Witaj,
no właśnie ten zawór który wstawiłes zamiast swojego plaskitowego to jest nic innego jak zawór firmy FORGE model 007 o którym pisałem wczesniej, ten zawór to jest własnie mocniejsza odmiana tego co mamy w autkach, i nie jest to zawór BOV tylko DV jest nawet napisane w tym linku co go wstawiłeś, czyli po wymianie tego plastikowego na ten metalowy zmienił sie tylko dzwiek pracy??
no właśnie ten zawór który wstawiłes zamiast swojego plaskitowego to jest nic innego jak zawór firmy FORGE model 007 o którym pisałem wczesniej, ten zawór to jest własnie mocniejsza odmiana tego co mamy w autkach, i nie jest to zawór BOV tylko DV jest nawet napisane w tym linku co go wstawiłeś, czyli po wymianie tego plastikowego na ten metalowy zmienił sie tylko dzwiek pracy??