[A6 C5] Zawieszenie gwintowane MTS-technik vs TA-technix - w
[A6 C5] Zawieszenie gwintowane MTS-technik vs TA-technix - w
Witam, za niedługo będę zakładał felgi 18" z oponami 225x40x18
audi posiada oryginalne zawieszenie więc na pewno trzeba będzie je trochę obniżyć żeby to się ładnie prezentowało
no i tutaj mam dość spory dylemat, czy po prostu kupić jakieś obniżające sprężyny czy zainwestować w gwint dzięki czemu bym miał dużo większą kontrole nad wysokością
jednak boje się 2 rzeczy
- twardości ( rozumiem że będzie twardo no ale czy pozostanie chociaż minimum komfortu? )
- jakości tych gwintów
a mianowicie MTS-technik vs TA-technix
odsyłam do porównania gdzie ładnie opisali różnice pomiędzy tymi dwoma
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 81e7ae7f71
Czy ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia?
Może proponujecie jakiś inny gwint?
Czy lepiej założyć felgi zobaczyć jak to wygląda i kupić po prostu odpowiednie sprężyny a amory zostawić ori?
Dzieki z góry za pomoc
Pozdrawiam,
Drav
audi posiada oryginalne zawieszenie więc na pewno trzeba będzie je trochę obniżyć żeby to się ładnie prezentowało
no i tutaj mam dość spory dylemat, czy po prostu kupić jakieś obniżające sprężyny czy zainwestować w gwint dzięki czemu bym miał dużo większą kontrole nad wysokością
jednak boje się 2 rzeczy
- twardości ( rozumiem że będzie twardo no ale czy pozostanie chociaż minimum komfortu? )
- jakości tych gwintów
a mianowicie MTS-technik vs TA-technix
odsyłam do porównania gdzie ładnie opisali różnice pomiędzy tymi dwoma
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 81e7ae7f71
Czy ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia?
Może proponujecie jakiś inny gwint?
Czy lepiej założyć felgi zobaczyć jak to wygląda i kupić po prostu odpowiednie sprężyny a amory zostawić ori?
Dzieki z góry za pomoc
Pozdrawiam,
Drav
Ostatnio zmieniony 21 mar 2013, 15:39 przez Drav, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 81e7ae7f71 proszę działający gwint.
Do tego polecam cały temat poczytać na temat tych dwóch gwintów. Ludzie mieli tak że pod nalepkami MTS mieli grawery ta technixa, oczywiście TA jest tańszy dlatego tez skłoniło mnie to do kupienia go, i te perypetie że jest to ten sam produkt. Obecnie jestem na etapie montowania do tego, myślę ze na weekend już będzie wszystko na piko bello i wyjadę, oczywiście mogę Ci zdać informacje jak twardo jest :D
Jeszcze wyczytałem i słyszałem opinie wśród znajomych że markowe gwinty KW i innych tych dobrych znanych firm są twarde, te w cenach do 1500zł są dalej miekkie
Do tego polecam cały temat poczytać na temat tych dwóch gwintów. Ludzie mieli tak że pod nalepkami MTS mieli grawery ta technixa, oczywiście TA jest tańszy dlatego tez skłoniło mnie to do kupienia go, i te perypetie że jest to ten sam produkt. Obecnie jestem na etapie montowania do tego, myślę ze na weekend już będzie wszystko na piko bello i wyjadę, oczywiście mogę Ci zdać informacje jak twardo jest :D
Jeszcze wyczytałem i słyszałem opinie wśród znajomych że markowe gwinty KW i innych tych dobrych znanych firm są twarde, te w cenach do 1500zł są dalej miekkie

- BartekC5
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 16 sty 2012, 17:29
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
bardzo ciekawy temat i również czekam na relacjęKissEK pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 81e7ae7f71 proszę działający gwint.
Do tego polecam cały temat poczytać na temat tych dwóch gwintów. Ludzie mieli tak że pod nalepkami MTS mieli grawery ta technixa, oczywiście TA jest tańszy dlatego tez skłoniło mnie to do kupienia go, i te perypetie że jest to ten sam produkt. Obecnie jestem na etapie montowania do tego, myślę ze na weekend już będzie wszystko na piko bello i wyjadę, oczywiście mogę Ci zdać informacje jak twardo jest :D
Jeszcze wyczytałem i słyszałem opinie wśród znajomych że markowe gwinty KW i innych tych dobrych znanych firm są twarde, te w cenach do 1500zł są dalej miekkie

no więc mogę zdać relacje po pierwszych dwóch dniach. Jest twardo ale nie tak jak się spodziewałem
Gwint TA już siedzi na aucie, troszkę poszedł w dół. Wizualnie lepiej, prowadzenie również na plus. Szczerze to już bym nie chciał wrócić do standardowego
teraz się okaże jak to będzie wyglądać z zawieszeniem, ile wszystko wytrzyma 



- BartekC5
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 16 sty 2012, 17:29
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
a jak mocno go skręciłeś? Masz jakieś foty?KissEK pisze:no więc mogę zdać relacje po pierwszych dwóch dniach. Jest twardo ale nie tak jak się spodziewałemGwint TA już siedzi na aucie, troszkę poszedł w dół. Wizualnie lepiej, prowadzenie również na plus. Szczerze to już bym nie chciał wrócić do standardowego
teraz się okaże jak to będzie wyglądać z zawieszeniem, ile wszystko wytrzyma
Jest skręcony mniej wiecej do połowy na razie, pewnie pójdzie niżej jeszcze ale na to przyjdzie czas. Foty wrzucę jakoś na dniach.
No i wracajac do tematu szczerze to wydaje mi się że lepiej dać 200 zł mniej za TA niż MTS. Jak już mówiłem że były przypadki że pod nalepkami mts'u były grawery TA... wiec nie wiadomo co trafisz, a zawsze 200 na paliwko można zostawic ;P
No i wracajac do tematu szczerze to wydaje mi się że lepiej dać 200 zł mniej za TA niż MTS. Jak już mówiłem że były przypadki że pod nalepkami mts'u były grawery TA... wiec nie wiadomo co trafisz, a zawsze 200 na paliwko można zostawic ;P
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Powiem Ci szczerze, że dość nisko posadziłeś teraz swoją niuńkę... Gwint skręcony jest na maxa?? A co z wałkami, tj leżącymi policjantami?? Nie haczysz podwoziem?? Czy jakiś podjazd pod krawężnik, nawet niewielki jest jeszcze możliwy w miarę bezkolizyjnie??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Jeszcze nie jest na maxa skręcony, chyba ze 6 cm zostało z przodu, z tyłu to Ci nie powiem jak dużo, bym musiał zmierzyć. Z wałkami jakoś jeszcze daje rade
zahaczać zahaczam, najgorsze było to że po montażu wszystkiego u mojej Panny w szopie przy wyjeżdżaniu się zawiesiłem, ale pare kawałków drewna i dało rade
Na razie to jest śmiesznie z tym, o parkowaniu przy krawężnikach to jest cieżko niestety, te najmniejsze jedynie połykam;p

