Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Wymiana suszarek z KKK03 na KKK04 w 2.7T

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 13 cze 2013, 09:44

spiderpp1, mody jeszcze tak naprawdę nie rozpoczęte,wciąż czekam na turbinki,za 2 -3 tygodnie dopiero trafią w moje ręce bo przylecą z US z moim bratem.Do tego czasu zbieram wszystkie potrzebne części:)
schiller, więc myślisz że bez problemu mogę się wstrzelić rzędu 370-400km?
340KM i 500NM :)

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 13 cze 2013, 14:38

Porownywalem z rs6 plus. Tam masz 480 wiec odpowiedz jest jasna... :)

asdar89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 18 mar 2013, 20:48
Lokalizacja: Wierzbica/Radom

Post autor: asdar89 » 13 cze 2013, 20:53

Witam
jeszcze wydech mega wydajne ic wtryski i pewnie coś jeszcze żeby była moc 400+-, same turbiny za dużo nie dadzą bez reszty

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 14 cze 2013, 07:23

asdar89, oczywiście,wtryski 440cc,wydech cały z kwasa,ic albo central albo od rs4,Te same pieniądze co centralny,mocniejsza pompa paliwa.:)Najgorsze jest to że woreczek pieniędzy w to idzie:/Ale frajda będzie:)
340KM i 500NM :)

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 14 cze 2013, 17:16

krystek13, nie łudÂź się że TIP wytrzyma powyżej 320KM.
Jak chcesz osiągnąć moc rzędu 300-320 KM to na K03 też dasz radę a koszta o wiele mniejsze.
Jak chcesz celować w 400+ to nie z tą skrzynią.

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 14 cze 2013, 19:11

sebastian855, szczerze mówiąc tak myślałem z tą skrzynią;/
Wbijam się w K04 bo mam je w naprawdę fajnej cenie.(nowiutkie oryginały :))A i tak muszę wydobyć motor z budy bo chcę go idealnie pouszczelniać.Wydech oryginalny zaczyna mi ostro rdzewieć i pękać więc też muszę wymienić:)
340KM i 500NM :)

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 14 cze 2013, 19:33

krystek13, tylko K04 nie pasują idealnie bez przeróbek,
różni się nieco flansza DP, będzie trzeba trochę przespawać,
i potrzebujesz jeszcz komplet rurek inlet pipes do turbin.

Tego silnika nigdy nie uszczelnisz do końca na długo,haha
Ja dopiero poskładałem na stole , przejechałem z 1000km i znów mi sie rozciekł z dekielka wałka rozrządu, i niedługo znów rozbiórka dekli :D

spiderpp1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 22 gru 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: spiderpp1 » 14 cze 2013, 20:43

tez jestem świeżo po uszczelnieniu. Nie kończąca sie opowieść... ;p

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 14 cze 2013, 21:14

U mnie z tymi wyciekami nie ma aż takiej tragedii :)Lekko mi leci z uszczelnień napinaczy i dekielków,no i na rurkach olejowych od dmuchawek:/Ogólnie to są w dobrym stanie i nic prócz tego wycieku im nie dolega:)Po wymianie ezektora i własnoręcznym wyżezbieniu odmy silnik odetchnoł z wielką ulgą:)
340KM i 500NM :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja