Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1,9 110km] wykresy do oceny...

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 12 paź 2009, 09:12

TuneFORCE pisze:na jakiej podstawie tak twierdzisz?

no chyba że masz na myśli że się sprzęgło szybko nie wysypie?
to są 10letnie auta z przebiegami rzędu 400tyś km więc soft ma być bezpieczny
no a ten wykres co wkleilem to myslisz ze w jakim aucie byl?? i niestety na seryjnym icku. ok Ty to robiles to bedziesz bronil. mi np. bardziej sie podoba 2-gi wykres, ktory przebiega bardziej gladko - auto ciagnie juz od samego dolu z niezlym momentem. i 300Nm to nie jest zabojstwo dla sprzegla

A diagnostyka przed byla robiona??
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 12 paź 2009, 09:24

OK dzięki za rade następnym razem będę robił max moment przy 1500obr ;-)
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 12 paź 2009, 09:27

OK dzięki za rade następnym razem będę robił max moment przy 1500obr ;-)
nie no sorry... ale wolalbym jezdzic juz od 2200 a nie 2700!! moze i sie nie znam ale tyle co zauwazylem... moga mi sie te "fale dunaju" nie podobac
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 12 paź 2009, 10:20

masz racje przy 2200 jest padaka i niemal auto nie jedzie ;-)
gdybym zrobił ten soft jeszcze mocniej tak żeby było w granicach takich wartości momentu jak na Twoim wykresie to uwierz mi gdybyś porównał te 2auta to Twoje po 2200 by zdychało ;-) a to by jechało dalej, niestety softu mocniejszego i ,,bezdymnego,, w tym przypadku nie można było zrobić.
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 12 paź 2009, 11:01

TuneFORCE pisze:gdybym zrobił ten soft jeszcze mocniej tak żeby było w granicach takich wartości momentu jak na Twoim wykresie to uwierz mi gdybyś porównał te 2auta to Twoje po 2200 by zdychało ;-) a to by jechało dalej,
tak, tak...nie ma co teoretyzowac. ja widze stan faktyczny...no i jest inaczej :mrgreen:

A odpowie ktos na temat kondycji auta seryjnie?? Bo z tego co piszesz bez dymnego sie nie dalo... wiec cos jest nie tak. No i po wykresie widac ze KM trzyma ale Nm gdzies polecialy.
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 12 paź 2009, 13:48

u nas granicą w mocach przy chipowaniu jest tankowanie polskiej "kolawy" :evil:

zauwazylem ze samochody sprowadzone z poza granic polski i oddane odrazu do tunera osiągają niesamowice lepsze momenty oraz PS-y .... niz te ktore smigaja w polsce ....
ale wiadomo znajduja sie rodzynki z dziewiczzymy korekcjami oraz cudownym cisnieniem

tutaj w przypadku kolegi byla na 90% juz "zajechana" pompa wtryskowa...

max moment przy 2200obr dla mnie padaka nie da sie jechac ..... :evil:
turbo 1800obr/min po 400 obr/min wiecej, juz mamy max moment ....
czyli do prawie 3 tys/obr kręcisz kołami a samochód stoi w miejscu ...

max moment dla AFN-a powinien się właśnie wahac mmiedzy 2500 a 2700 obr/min

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 12 paź 2009, 14:00

alukard pisze:u nas granicą w mocach przy chipowaniu jest tankowanie polskiej "kolawy" :evil:
jak tankujesz najgorszy shit to pewnie...

alukard pisze:max moment przy 2200obr dla mnie padaka nie da sie jechac ..... :evil:
turbo 1800obr/min po 400 obr/min wiecej, juz mamy max moment ....
czyli do prawie 3 tys/obr kręcisz kołami a samochód stoi w miejscu ...
taaa..., dobrze ze to Twoje zdanie :mrgreen: A wiesz w ogole przy jakich obrotach jest maksymalny moment obrotowy w serii??

P.S. widze, ze jezdziles takim i wiesz o czym mowisz... <ok>

popatrz jeszcze i zobaczysz ze max. moment rozciagniety jest w zakresie od 2100-2800 a nie jak u kolegi taki "pik". no ok... ja nim jezdzilem i nie narzekalem.

Wg mnie silnik nie byl w dobrej kondycji... co nawet obrazuje seryjny wykres z hamowni.
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 12 paź 2009, 15:28

elmi_k pisze:
alukard pisze:u nas granicą w mocach przy chipowaniu jest tankowanie polskiej "kolawy" :evil:
jak tankujesz najgorszy shit to pewnie...

alukard pisze:max moment przy 2200obr dla mnie padaka nie da sie jechac ..... :evil:
turbo 1800obr/min po 400 obr/min wiecej, juz mamy max moment ....
czyli do prawie 3 tys/obr kręcisz kołami a samochód stoi w miejscu ...
taaa..., dobrze ze to Twoje zdanie :mrgreen: A wiesz w ogole przy jakich obrotach jest maksymalny moment obrotowy w serii??

P.S. widze, ze jezdziles takim i wiesz o czym mowisz... <ok>

popatrz jeszcze i zobaczysz ze max. moment rozciagniety jest w zakresie od 2100-2800 a nie jak u kolegi taki "pik". no ok... ja nim jezdzilem i nie narzekalem.

Wg mnie silnik nie byl w dobrej kondycji... co nawet obrazuje seryjny wykres z hamowni.
elmi_k pisze:jak tankujesz najgorszy shit to pewnie...
no niestety BP ULTIMATE i SHELL ma takie paliwo (choc shell jest lepszy)
elmi_k pisze:taaa..., dobrze ze to Twoje zdanie :mrgreen: A wiesz w ogole przy jakich obrotach jest maksymalny moment obrotowy w serii??
<rotfl>
elmi_k pisze:P.S. widze, ze jezdziles takim i wiesz o czym mowisz... <ok>
zrobilm juz nim 60tys i znam mozna powiedziec juz ten silnik po kazda srobke


elmi_k pisze:popatrz jeszcze i zobaczysz ze max. moment rozciagniety jest w zakresie od 2100-2800 a nie jak u kolegi taki "pik". no ok... ja nim jezdzilem i nie narzekalem.
w tym momencie juz nasza gadka nie ma najmniejszego sensu <piwo>

softa do tego paska robił Witek
więc uwierz mi że napewno on osobiście by tego softu tak nie zrobil.
to bylo tylko i wylacznie zyczenie posiadacza paska

i widac jak cholera ze juz nie bylo kolowy aby ten pasek ciagnal dalej

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 12 paź 2009, 17:37

alukard pisze:softa do tego paska robił Witek
więc uwierz mi że napewno on osobiście by tego softu tak nie zrobil.
to bylo tylko i wylacznie zyczenie posiadacza paska
Wielki zbitek Twoich mysli...No to chyba widac ze robil Rogal. Mowisz ze tak by nie zrobil - ale jednak zrobil. Dobrze, ze wiesz jak bylo. Czyli co uwazasz ze chip zle zrobiony?
alukard pisze:i widac jak cholera ze juz nie bylo kolowy aby ten pasek ciagnal dalej
nie sadz po sobie... to ze u Ciebie byla pompa wysrana nie znaczy, ze w kazdym wypadku tak jest..
alukard pisze:elmi_k napisał/a:
popatrz jeszcze i zobaczysz ze max. moment rozciagniety jest w zakresie od 2100-2800 a nie jak u kolegi taki "pik". no ok... ja nim jezdzilem i nie narzekalem.

w tym momencie juz nasza gadka nie ma najmniejszego sensu
Alukard to teraz na spokojnie popatrz sobie na swoj wykres po chipie i powiedz mi w jakim zakresie masz najwiekszy moment? Czyz nie od 2000-3000? Wiec nie wiem po co bijesz piane. Jezeli sie myle i wykres ktory pokazalem jest do du... to tak samo i Twoj.

Bo i tak widac ze passat byl w lepszym stanie niz Twoje A6. Widzialem juz kilka wykresow AFN-ow po chipie i to po roznych Tunerach... i wygladaly bardzo podobnie
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

zchrobot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 26 lis 2008, 14:33
Imię: Tomasz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wawa Łódź Tomaszów

Post autor: zchrobot » 12 paź 2009, 21:22

BartG60 pisze:witam,
a ta "seria" 117KM to juz bez katalizatora, ma sie rozumiec??
Zaowazylem ze 1.9 TDi na hamowni zawsze ma okolo 7-9KM wiecej bez kata.
ja miałem taki wynik z katalizatorem !!

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 12 paź 2009, 21:48

elmi_k wydaje mi się że gdyby wykres tytułowej A6 wyszedł z pod rąk tej samej osoby co Twój to byś nawet słowa złego nie powiedział.

Nie podoba Ci się - sory, jak Ty do mnie przyjedziesz,,na chipa'' to zrobię taki soft żeby Ci się podobało <ok>
Ostatnio zmieniony 13 paź 2009, 09:06 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 2 razy.
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 12 paź 2009, 22:44

TuneFORCE pisze:elmi_k wydaje mi się że to Ty ,,bijesz piane'' gdyby wykres tytułowej A6 wyszedł z pod rąk tej samej osoby co Twój to byś nawet słowa złego nie powiedział.
bez przesady...poprostu porownalem ten z A6 z roznymi innymi w silnikach o tym samym kodzie - AFN(i nie tylko od jednego tunera)

Ale jak kierownikowi sie podoba i jest zadowolony to jest najwazniejsze! <ok>

w temacie bylo "wykresy do oceny..." wiec sie wypowiedzialem. koniec
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 13 paź 2009, 10:27

elmi_k pisze:
alukard pisze:softa do tego paska robił Witek
więc uwierz mi że napewno on osobiście by tego softu tak nie zrobil.
to bylo tylko i wylacznie zyczenie posiadacza paska
Wielki zbitek Twoich mysli...No to chyba widac ze robil Rogal. Mowisz ze tak by nie zrobil - ale jednak zrobil. Dobrze, ze wiesz jak bylo. Czyli co uwazasz ze chip zle zrobiony?
alukard pisze:i widac jak cholera ze juz nie bylo kolowy aby ten pasek ciagnal dalej
nie sadz po sobie... to ze u Ciebie byla pompa wysrana nie znaczy, ze w kazdym wypadku tak jest..
alukard pisze:elmi_k napisał/a:
popatrz jeszcze i zobaczysz ze max. moment rozciagniety jest w zakresie od 2100-2800 a nie jak u kolegi taki "pik". no ok... ja nim jezdzilem i nie narzekalem.

w tym momencie juz nasza gadka nie ma najmniejszego sensu
Alukard to teraz na spokojnie popatrz sobie na swoj wykres po chipie i powiedz mi w jakim zakresie masz najwiekszy moment? Czyz nie od 2000-3000? Wiec nie wiem po co bijesz piane. Jezeli sie myle i wykres ktory pokazalem jest do du... to tak samo i Twoj.

Bo i tak widac ze passat byl w lepszym stanie niz Twoje A6. Widzialem juz kilka wykresow AFN-ow po chipie i to po roznych Tunerach... i wygladaly bardzo podobnie
no klient placi klient zada takie zycie
nie mowie ze jest zly soft, bo krzywe przebiegaja bardzo ladnie
ale ja na tym sofcie bym nie chcial jezdzic

dokładnie VP37 w pasku byla w duzo lepszej kondycjii niz moja i niestety u mnie wyszlo jak wyszlo

Ps
TuneFORCE weź mu wytłumacz ze sie nie da zrobic mocy bez paliwa
bo mi poprostu rece opadaja, i wyciagnij go z ululania ze w kazdym aucie jest dziewicza VP37

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 13 paź 2009, 10:46

alukard pisze:ale ja na tym sofcie bym nie chcial jezdzic
przeciez jezdzisz na podobnym
alukard pisze:Ps
TuneFORCE weź mu wytłumacz ze sie nie da zrobic mocy bez paliwa
bo mi poprostu rece opadaja, i wyciagnij go z ululania ze w kazdym aucie jest dziewicza VP37
nie jestesmy na "Ty" i takie teksty sobie zachowaj dla siebie... nie chce mi sie z Toba wchodzic w dyskusje bo widze, ze pozjadales wszystkie rozumy!

Udanego dobicia do 180KM
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
corel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 23 cze 2009, 14:09
Imię: Karol
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: corel » 13 paź 2009, 11:25

Piekny wykresik :) zeby silniki 2.4 i2.8 tak mogly .... eeeeeeeeeeh

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja