elmi_k pisze:alukard pisze:u nas granicą w mocach przy chipowaniu jest tankowanie polskiej "kolawy" :evil:
jak tankujesz najgorszy shit to pewnie...
alukard pisze:max moment przy 2200obr dla mnie padaka nie da sie jechac ..... :evil:
turbo 1800obr/min po 400 obr/min wiecej, juz mamy max moment ....
czyli do prawie 3 tys/obr kręcisz kołami a samochód stoi w miejscu ...
taaa..., dobrze ze to Twoje zdanie :mrgreen: A wiesz w ogole przy jakich obrotach jest maksymalny moment obrotowy w serii??
P.S. widze, ze jezdziles takim i wiesz o czym mowisz...
popatrz jeszcze i zobaczysz ze max. moment rozciagniety jest w zakresie od 2100-2800 a nie jak u kolegi taki "pik". no ok... ja nim jezdzilem i nie narzekalem.
Wg mnie silnik nie byl w dobrej kondycji... co nawet obrazuje seryjny wykres z hamowni.
elmi_k pisze:jak tankujesz najgorszy shit to pewnie...
no niestety BP ULTIMATE i SHELL ma takie paliwo (choc shell jest lepszy)
elmi_k pisze:taaa..., dobrze ze to Twoje zdanie :mrgreen: A wiesz w ogole przy jakich obrotach jest maksymalny moment obrotowy w serii??
elmi_k pisze:P.S. widze, ze jezdziles takim i wiesz o czym mowisz...

zrobilm juz nim 60tys i znam mozna powiedziec juz ten silnik po kazda srobke
elmi_k pisze:popatrz jeszcze i zobaczysz ze max. moment rozciagniety jest w zakresie od 2100-2800 a nie jak u kolegi taki "pik". no ok... ja nim jezdzilem i nie narzekalem.
w tym momencie juz nasza gadka nie ma najmniejszego sensu
softa do tego paska robił Witek
więc uwierz mi że napewno on osobiście by tego softu tak nie zrobil.
to bylo tylko i wylacznie zyczenie posiadacza paska
i widac jak cholera ze juz nie bylo kolowy aby ten pasek ciagnal dalej