Witam wszystkich serdecznie.
Dzisiaj przeglądając ebay natknąłem się na taką małą "turbinkę"
http://cgi.ebay.co.uk/35BHP-Turbo-Kompr ... 2c597f8948
Zastanawiam się czy jest sens montowania tego w A6 C5 2.7 bi-turbo ?
Dziękuje za wszelkie komentarze.
[A6 C5 2,7T] Wkładka w dolot powietrza.
[A6 C5 2,7T] Wkładka w dolot powietrza.
Ostatnio zmieniony 17 gru 2010, 17:12 przez Gizmo, łącznie zmieniany 2 razy.
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Lol, zastanawiałeś się Gizmo jak to działa? Słyszałem różne historie ale...
Ma to niby bardziej zawirowywać powietrze aby lepiej spalać paliwo... mająć dwie turbiny cóż lepiej je może mieszać..
NA dodatek Nie dość że może teoretycznie troche zwiększać spadki ciśnienia na ssaniu to cała 'magia' polega na tym, że jadąć normalnie przepływające powierze napędza wiaraczek który powinien niby wywołać nadciśnienie w dolocie przy zmianie biegu z powodu swojej bezwładności... Tylko po co 'doładowanie' przy schodzeniu silnika z obrotów?
Dobry chip załatwi sprawe
Nie myślalem że 'turbinę Kowalskiego' można jeszcze nabyć :shock:
Ma to niby bardziej zawirowywać powietrze aby lepiej spalać paliwo... mająć dwie turbiny cóż lepiej je może mieszać..
NA dodatek Nie dość że może teoretycznie troche zwiększać spadki ciśnienia na ssaniu to cała 'magia' polega na tym, że jadąć normalnie przepływające powierze napędza wiaraczek który powinien niby wywołać nadciśnienie w dolocie przy zmianie biegu z powodu swojej bezwładności... Tylko po co 'doładowanie' przy schodzeniu silnika z obrotów?
Dobry chip załatwi sprawe

Nie myślalem że 'turbinę Kowalskiego' można jeszcze nabyć :shock: