Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4][2,5TDI][quattro] - virus

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

[A6 C4][2,5TDI][quattro] - virus

Post autor: Forum A6 C4 » 02 lis 2009, 22:52

co sądzicie o tym
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
<rotfl>
<rotfl> <rotfl>

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 03 lis 2009, 08:48

Lechu pisze:Poza tym turbo chyba ma problemy. Ogólnie to wygląda na niezły pasztet.
a możesz to bardziej rozwinąć :-?

zaprzal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 17 mar 2009, 20:09
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zaprzal » 03 lis 2009, 09:04

Lechu pisze:ktoś był zabawny, wstawił date w pomiary. Poza tym turbo chyba ma problemy. Ogólnie to wygląda na niezły pasztet. Ciebie tak ktoś uraczył ??
Powiem to tak to wygląda jak prawdziwy wirus :-P
Data w logach wziela sie z programu konwertujacego Sypera, u mnie nic takiego nie ma. Logi moge Ci podeslac na PW jesli to tak bardzo pomoze :)
Turbo dosyc pozno wstaje w tym aucie, szczegolnie na serii bylo to odczuwalne.

sam chetnie sie dowiem co Ci sie nie podoba kolego, bo cos mi sie wydaje, ze nie bardzo wiesz co piszesz...?
1.6td 170km 290nm - był
golf 2 swap 1.9tdi PD - jest 190km 400nm @ 1050kg
Indywidualny chiptuning, hamownia - www.turbodiesel.pl
AFR, turbobenzyna

zaprzal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 17 mar 2009, 20:09
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zaprzal » 03 lis 2009, 11:03

Lechu pisze:Te daty w logach to wygląda jak nie powiem co.
na moich logach nie ma zadnych dat, jest czas logowania i wspolczynnik wypelnienia zaworka. To program konwertujacy Sypera wprowadzil daty...
Lechu pisze:Co do turbo to pompuję tyle ile powinno dopiero prz 2,5 tys obrotów, na niższym zakresie trochę nie domaga.
dokladnie, jest drobny problem mechaniczny i dlatego tak sie dzieje. Na serii bylo nieco gorzej, ale po modzie tez nei ma rewelacji
Lechu pisze:Zrobiłeś logi przed chipem ??
Lechu pisze:Nie znam się na chipowaniu
widac, ze sie nie znasz bo to sa zarowno logi przed jak i po... Popatrz dokladnie a nie od razu siejesz ferment...
pozdrawiam
1.6td 170km 290nm - był
golf 2 swap 1.9tdi PD - jest 190km 400nm @ 1050kg
Indywidualny chiptuning, hamownia - www.turbodiesel.pl
AFR, turbobenzyna

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 03 lis 2009, 11:11

Lechu pisze:Ps: Syper korzystasz z OO ??
tzn ?? nie bardzo rozumiem <rotfl>

a zadowolony jak na razie jestem bo ciągnie do przodu i z wielka różnica niż przed <ok>

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 03 lis 2009, 11:20

tak bo kompa mam we firmie a za office trza dać bodajże 800-900 :shock: na jedno stanowisko a na taka rozrzutność jak na razie mnie nie stać :roll:

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 03 lis 2009, 11:29

Wykres wporzadku
widac typowe bolaczki AELa
turbo pow 4000rpm przysiada
ciezko jest wykrzesic max moc pow tych obrotow
jak np w AFNie

Moment w miare plaski
Ogolnie ok <ok>

zaprzal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 17 mar 2009, 20:09
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zaprzal » 03 lis 2009, 11:42

Lechu, niestety masz serie
Lechu pisze:Moim zdaniem chipa powinno się robić na sprawnym silniku.
w 100% sie z tym zgadzam, tylko AELe dosyc czesto maja problemy i trzeba isc na pewien kompromis
Lechu pisze:Ogólnie patrząc na logi po chipie to wartości niewiele się różnia od moich
tak jak w tej reklamie: "prawie robi różnice"... dużą ;)
Moment w miare plaski
jak zauwazyles, autko lekko niedomaga, na tych dawkach powinno byc okolo 170km (wyzszy moment na gorze) i wtedy ogolnie moment tez wygladalby bardziej plasko...

Tak swoja droga Quattro robi swietna robote, bardzo przyjemne wrazenia na starcie..Moim autem moge najwyzej wachac dym z opon do konca 2go biegu (jesli jest sucho) ;)
pozdrawiam
1.6td 170km 290nm - był
golf 2 swap 1.9tdi PD - jest 190km 400nm @ 1050kg
Indywidualny chiptuning, hamownia - www.turbodiesel.pl
AFR, turbobenzyna

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 03 lis 2009, 13:00

mała poprawka :mrgreen:
przed virusem
003
Obrazek
008
Obrazek
011
Obrazek
po virusie
003
Obrazek
008
Obrazek
011
Obrazek

wykres
Obrazek

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 03 lis 2009, 15:21

Czasami jakiejś nieszczelności nie masz?
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

zaprzal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 17 mar 2009, 20:09
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zaprzal » 03 lis 2009, 15:38

TuneFORCE, zazwyczaj przy nieszczelnosci przeplywka zaczyna pokazywac kosmiczne wartosci..
1.6td 170km 290nm - był
golf 2 swap 1.9tdi PD - jest 190km 400nm @ 1050kg
Indywidualny chiptuning, hamownia - www.turbodiesel.pl
AFR, turbobenzyna

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 03 lis 2009, 15:57

Jak jakiś wężyk podciśnienia jest zmasakrowany i gdzieś bokiem puszcza to przepławka nie pokaże żadnej kosmicznej wartości...
Ostatnio zmieniony 03 lis 2009, 16:02 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 03 lis 2009, 16:02

rurę na interkulku mam pęknięta ale wstawiona w środek metalowa rura i opaskami ściśnięta
wcześniej jak chciałem uszczelnić to po uszczelnieniu rzygało delikatnie olejem bo przepuszczało, teraz tego nie widać na pęknięciu nic się nie wydostaje, tak wiec powinno być wszystko ok

zaprzal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 17 mar 2009, 20:09
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zaprzal » 03 lis 2009, 16:02

u kolegi ktory wkleil logi innego seryjnego 2.5 sa zblizone wartosci.
W takim starym aucie moze byc sporo innych przyczyn takiego laga np. niepoprawnie zregenerowana sprezarka ( w tym egzemplarzu podobno byla kiedys wymieniana) i.t.p

pozdrawiam, ps. chyba na kazdym mozliwym forum jestes ;-)
1.6td 170km 290nm - był
golf 2 swap 1.9tdi PD - jest 190km 400nm @ 1050kg
Indywidualny chiptuning, hamownia - www.turbodiesel.pl
AFR, turbobenzyna

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 03 lis 2009, 16:05

zaprzal pisze:( w tym egzemplarzu podobno byla kiedys wymieniana) i.t.p
prawdopodobnie była bo jeden katalizator jak kupiłem był zaklejony olejem (wymienione na strumienice)
zaprzal pisze:u kolegi ktory wkleil logi innego seryjnego 2.5 sa zblizone wartosci.
on chyba ma 115

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja