marek220, nie powiedziałeś jakie tankujesz paliwo i na jakim etapie jest eksploatacja innych elementów...
Jeżeli liczy się dla Ciebie każdy kucyk to:
- tankuj Pb98 i minimum przejeździj 1 bak, aż komp "się nauczy"
- wtryskiwacze do czyszczenia (w takich maszynach ultradźwiękowych)
- sprawdzić stan świec i cewek (ew.wymiana)
- olej powinien być świeży i chyba do Twojego silnika też 5w30 + dobrej marki filtr
- nowe filtry powietrza i paliwa
Jeśli oczekujesz katalogowych osiągów to musisz odtworzyć te idealne warunki dla silnika, zbliżone do tych pomiarowych przez producenta. Wówczas się dowiesz ile mocy silnik stracił przez ten czas. Nie oczekuj super osiągów, gdy np.część elementów nadaje się do wymiany albo przeczyszczenia.
[ A6 C5] Utrata mocy?
1.5 l oleju na 10tys to żadna tragedia - szczególnie jeśli jest dobrze przeganiany. Poza katalizatorami może jeszcze moc blokować zepsuty łącznik-plecionka na wydechu często bywa ze z zewnątrz wyglądają normalnie a w środku robi się nam wąskie gardło o średnicy palca.
Poza wydechem i podanymi przez kolegów bolaczkami typu cewki lub świece i poza plecionkami o których nikt nigdy nie pamięta - są tez hydroregulatory zawodowe ( popychacze) nie musza halasowac żeby szkodzić- uszkodzone popychacze nie otwierają zaworow w całym ich zakresie przez co jest mniejsze napelnianie i oproznianie cylindrow co za tym idzie- mniejsza moc.
Poza wydechem i podanymi przez kolegów bolaczkami typu cewki lub świece i poza plecionkami o których nikt nigdy nie pamięta - są tez hydroregulatory zawodowe ( popychacze) nie musza halasowac żeby szkodzić- uszkodzone popychacze nie otwierają zaworow w całym ich zakresie przez co jest mniejsze napelnianie i oproznianie cylindrow co za tym idzie- mniejsza moc.