Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Utrata mocy?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
M0NEER
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 648
Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dubai

Post autor: M0NEER » 28 kwie 2011, 01:45

marek220, nie powiedziałeś jakie tankujesz paliwo i na jakim etapie jest eksploatacja innych elementów...
Jeżeli liczy się dla Ciebie każdy kucyk to:
- tankuj Pb98 i minimum przejeździj 1 bak, aż komp "się nauczy"
- wtryskiwacze do czyszczenia (w takich maszynach ultradźwiękowych)
- sprawdzić stan świec i cewek (ew.wymiana)
- olej powinien być świeży i chyba do Twojego silnika też 5w30 + dobrej marki filtr
- nowe filtry powietrza i paliwa

Jeśli oczekujesz katalogowych osiągów to musisz odtworzyć te idealne warunki dla silnika, zbliżone do tych pomiarowych przez producenta. Wówczas się dowiesz ile mocy silnik stracił przez ten czas. Nie oczekuj super osiągów, gdy np.część elementów nadaje się do wymiany albo przeczyszczenia.

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 28 kwie 2011, 17:39

A co z katalizatorami? Druga sprawa jesli chodzi o osiagi - nie ma wplywu na hamownie to 3majace tylne hamulce co sie zdarza w Audi.

Powolny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 07 maja 2011, 15:44
Lokalizacja: Poznan

Post autor: Powolny » 07 maja 2011, 19:54

1.5 l oleju na 10tys to żadna tragedia - szczególnie jeśli jest dobrze przeganiany. Poza katalizatorami może jeszcze moc blokować zepsuty łącznik-plecionka na wydechu często bywa ze z zewnątrz wyglądają normalnie a w środku robi się nam wąskie gardło o średnicy palca.
Poza wydechem i podanymi przez kolegów bolaczkami typu cewki lub świece i poza plecionkami o których nikt nigdy nie pamięta - są tez hydroregulatory zawodowe ( popychacze) nie musza halasowac żeby szkodzić- uszkodzone popychacze nie otwierają zaworow w całym ich zakresie przez co jest mniejsze napelnianie i oproznianie cylindrow co za tym idzie- mniejsza moc.

gelus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 20 sie 2010, 10:57
Lokalizacja: Polska

Post autor: gelus » 08 maja 2011, 11:22

jesli chodzi o cewki, proponuje udac sie do ASO, ja sie zalapalem na akcje serwisowa wymiany cewek w moim ASN'ie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja