Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[S6 C5] Turbo do 4.2 ANK w manualu.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
andy79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 14 wrz 2016, 13:50
Lokalizacja: Silesia

[S6 C5] Turbo do 4.2 ANK w manualu.

Post autor: andy79 » 14 wrz 2016, 14:06

Witam.

Chciałbym poznać wasze opinie na temat możliwości modyfikacji mojego S6 z 2002r.
Myślę o mocy w okolicach 500KM i momencie 700nm.

Może był podobny projekt na forum ?

Dzięki za info.

Gość.

Post autor: Gość. » 14 wrz 2016, 18:34

NOS i wszystko w temacie. Jak chcesz więcej kup se RS6.

andy79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 14 wrz 2016, 13:50
Lokalizacja: Silesia

Post autor: andy79 » 14 wrz 2016, 19:49

Apophis pisze:NOS i wszystko w temacie. Jak chcesz więcej kup se RS6.
O kolega z forum A8 ;)

Widzisz, motyw był taki ze miałem zacząć motać moja A8 D3, ale zostawiłem jako " rodzinne" a w okolicy sprzedawała sie swietńie utrzymana S6 wiec sie nie zastanawiałem...

Baza jest super, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia.

Dziś dostałem ofertę na dołożenie turbiny z całym osprzętem, wysterowaniem, schamowaniem z papierami za 15 tysi. Auto bedzie miało w okolicach 500 km i 700nm Nie mam rozeznania czy to dużo czy mało te 15 tys... Generalńie chcialem przeznaczyć do 20 tys.

Dzwoniłem do Sportmile, ale tam zbytnio nie byli zainteresowani moim tematem, moze maja dużo roboty? Kto wie. RS-a nie będę szukał bo mam już ta S-ke i tu chciałbym dodać mocy.

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 14 wrz 2016, 21:09

za 15 to dobra cena bo nowy zestaw ok 8tysia dolarow pod ese a gdzie strojenie itd

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 14 wrz 2016, 21:10

Nie wiem czy nie łatwiej byłoby zamontowac kompresor. Warsztatów kilka jest w pl co mogły by sobie z tym poradzić. Napewno byłby to bardzo ciekawy projekt. Zapytaj na sportaudi.pl może dowiesz sie czegoś więcej.


Gość.

Post autor: Gość. » 15 wrz 2016, 12:30

kompressor ze sprzegłem elektromagnetycznym lepsza opcja a wycena 15 tys za uturbienie sugeruje mizerna jakość. :]

milosik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 30 sty 2011, 17:35
Lokalizacja: Lubki

Post autor: milosik » 20 wrz 2016, 21:02

Podpowiedz od jakiej firmy masz tą wycenę? Nie jestem konkurencją, pytam z ciekawości kto skąd co i jak.

Awatar użytkownika
IreK_PV808
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
Imię: Irek
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Leżajsk
Kontakt:

Post autor: IreK_PV808 » 23 paź 2016, 10:50

Też się spotkałem z wyceną 15k jak swego czasu pytałem tu i tam . Z dwojga do wybory jednak lepsze bit niż kompresor ,a na pewno nie żaden nos <figielek> .
Jak mogę to pomogę. :) Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

Christian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 24 sty 2015, 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Christian » 23 paź 2016, 10:59

A jak sprzeglo, hamulce i przeguby przy takim momencie? Podobno seryjne w s6 są juz za slabe przy 425nm.

Awatar użytkownika
IreK_PV808
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
Imię: Irek
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Leżajsk
Kontakt:

Post autor: IreK_PV808 » 23 paź 2016, 11:22

Christian, no raczej ,że wymiana . Trzeba też pamiętać o zrobieniu wydechu , żeby na max było kompleksowo to dobrze by było z kolektorami wydechowymi czy 3k + 4/5K za wydech :D. Hamulce są do dupy więc tak czy inaczej zmiana . <mysli> Jak ktoś dobrze poszuka to za 5-6K już wyrwie dobą opcje. Pamiętając o dobrym zawieszeniu czyli kolejna 5K .
Ja wiem ,że mowa w temacie była tylko czy uturbić czy nie ale trzeba też pamiętać ,że reszta samochodu też wygeneruje koszta . Więc na dzień dobry lekko kolejne 15k jak w mordę strzelił :|
Jak mogę to pomogę. :) Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 24 paź 2016, 13:02

za 15 k to chyba tylko założenie turbin. dobre uturbienie starego vr6 wychodzi ok 20-25tys

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 25 paź 2016, 13:59

IreK_PV808 pisze:Christian, no raczej ,że wymiana . Trzeba też pamiętać o zrobieniu wydechu , żeby na max było kompleksowo to dobrze by było z kolektorami wydechowymi czy 3k + 4/5K za wydech :D. Hamulce są do dupy więc tak czy inaczej zmiana . <mysli> Jak ktoś dobrze poszuka to za 5-6K już wyrwie dobą opcje. Pamiętając o dobrym zawieszeniu czyli kolejna 5K .
Ja wiem ,że mowa w temacie była tylko czy uturbić czy nie ale trzeba też pamiętać ,że reszta samochodu też wygeneruje koszta . Więc na dzień dobry lekko kolejne 15k jak w mordę strzelił :|
Dokładnie. Dokładanie km to jedno ale dostosowanie reszty auta do dużej mocy też generuje poważne koszty. Poza tym konstrukcja s6 nawet nie jest dostosowana do tych 340 km.

MichalLbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 25 paź 2014, 14:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MichalLbn » 10 lut 2017, 17:12

Ja wiem kto za takie pieniądze uturbia i na pewno jest to solidnie wykonane. Hamulce i zawieszenie to odzdzielny temat.

Awatar użytkownika
IreK_PV808
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
Imię: Irek
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Leżajsk
Kontakt:

Post autor: IreK_PV808 » 11 lut 2017, 19:42

MichalLbn, No to dawaj info , a nie trzymasz to dla siebie &#128513; <figielek>
Jak mogę to pomogę. :) Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl