Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] SWAP z 1.8 na 1.8T

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Mati_NSZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 17 mar 2016, 07:03
Lokalizacja: Szczytno

[A6 C5] SWAP z 1.8 na 1.8T

Post autor: Mati_NSZ » 25 mar 2016, 09:38

Witam wszystkich.Jak w temacie jaki byłby koszt takiego zabiegu??Co bym potrzebował do tej operacji???A może wystarczyła by sama głowica ECU i jakieś inne graty??Proszę o pomoc i wyrozumiałość??Kupiłem 1.8 bo była tania mimo iż z niemca ale moc jest licha.

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 25 mar 2016, 20:41

Wg mnie koszt takiej zabawy nieopłacalny.
Do wymiany cały silnik wraz z osprzętem czyli układ wtryskowy, turbo wraz z dolotem i ic, ecu i pewnie masę innych rzeczy.
Lepiej sprzedać i kupić coś mocniejszego.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 25 mar 2016, 21:59

130TDI pisze:Wg mnie koszt takiej zabawy nieopłacalny.
Do wymiany cały silnik wraz z osprzętem czyli układ wtryskowy, turbo wraz z dolotem i ic, ecu i pewnie masę innych rzeczy.
Lepiej sprzedać i kupić coś mocniejszego.
Jestem dokładnie tego samego zdania.

Jarek-LT

Post autor: Jarek-LT » 25 mar 2016, 23:28

Chcesz się bawić to oczywiście możesz ale po twoich pytaniach można domiewać, że pojęcia zielonego nie masz.
W takiej sytuacji najprostszym sposobem i najtańszym bedzie swap 2.8- 193koniki.
Silnik na swapa wyłapiesz za 2,5 koła, żadnych turbin i ic itp. a moc bliska 1.8t.

Kupując używkę jakiś remoncik potrzebny żeby szrota nie wrzucić do auta.Gdy do tego dojdą remonty turbin i osprzętu - podzielę zdanie poprzedników.
<figielek>

Mati_NSZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 17 mar 2016, 07:03
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: Mati_NSZ » 26 mar 2016, 08:49

No cóż dziękuję za odpowiedź.Pośpieszyłem się troszkę z zakupem ponieważ nic ładnego nie mogłem znaleźć.Autko się turla i w sumie musi mi to teraz wystarczyć bo niestety koszta jakichkolwiek modyfikacji spore.Chyba że w dalszej przyszłości :) Pozdrawiam wszystkich.

dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 27 mar 2016, 21:24

a ja jestem zdania ze jak się ma naprawdę dobrą bazę to czemu nie.kupić passata b5 czy a4 b5 anglika z 1,8 t to koszt ok 3,000-4,500zł z czego po sprzedaniu tego co zostanie część się zwraca.swap z w/w aut jest praktycznie P&P.ale jak pisałem warunkiem jest naprawde dobry stan auta które masz i wiesz ze cięzko będzie lepsze kupić

Mati_NSZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 17 mar 2016, 07:03
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: Mati_NSZ » 01 kwie 2016, 16:17

A jakbym chciał np. wrzucić 2 litrową jednostkę z a6 które wychodziły po 2001 roku??Wtedy co by było potrzebne??Silnik i ECU czy coś więcej??Nie zależy mi na koniach tylko na poprawię momentu obrotowego.Pozdrawiam :) Oczywiście niestety sprzedaż tego i kupno nie wchodzi już w grę :)

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 01 kwie 2016, 16:33

Najlepiej to kupić tak jak pisze dawid018, angol i przekładka. Jeśli masz kogoś kto Ci pomoże to ogarnąć to w sumie nie koniecznie możesz być dużo stratny.

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 02 kwie 2016, 09:16

Mati_NSZ pisze:A jakbym chciał np. wrzucić 2 litrową jednostkę z a6 które wychodziły po 2001 roku??Wtedy co by było potrzebne??Silnik i ECU czy coś więcej??Nie zależy mi na koniach tylko na poprawię momentu obrotowego.Pozdrawiam :) Oczywiście niestety sprzedaż tego i kupno nie wchodzi już w grę :)
Zamienił stryjek siekierkę na kijek <rotfl>

I co Ci da ten 2 litrowy? Taki sam muł jak Twój a do tego olejarz...

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 05 kwie 2016, 21:31

angol i przekładka na 1.8t aeb lub alj w tym przypadku
o 2.8 zapomnij,żadna rewelacja
żadnych turbin ? <mysli> panie Jarek-LT bo co im dolega?

Jarek-LT

Post autor: Jarek-LT » 08 kwie 2016, 18:59

żadnych turbin ? <mysli> panie Jarek-LT bo co im dolega?
Im nic ale kolega chyba mało się zna a tu jeszcze turbo???

(cytat)
Witam wszystkich.Jak w temacie jaki byłby koszt takiego zabiegu??Co bym potrzebował do tej operacji???A może wystarczyła by sama głowica ECU i jakieś inne graty??Proszę o pomoc i wyrozumiałość??

Jarek-LT <milczek>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja