Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Stożek czy Turbinka Audi A6 C5 2.4

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 09 kwie 2013, 23:41

LUKAUDI pisze:i właśnie dlatego nie kupiłem 2.4 bo widzialem ze bedzie za malo mocy a spalanie dosc duze.

AMARIO76 mogles kupic 2.8 silnik identyczny moc wieksza a spalanie to samo :)
Nie identyczny bo rozwiercony z 2.4 to raz, dwa to jeszcze poczytaj co nieco o 2.8 bo te silniki lubią gubić nawet do 30 koni :p
A trzy to przeczytaj mój podpis, szczególnie pogrubioną część <luzik>

amario76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 mar 2013, 22:33
Lokalizacja: Częstochowa / Sandnes

Post autor: amario76 » 10 kwie 2013, 00:28

LUKAUDI pisze:i właśnie dlatego nie kupiłem 2.4 bo widzialem ze bedzie za malo mocy a spalanie dosc duze.

AMARIO76 mogles kupic 2.8 silnik identyczny moc wieksza a spalanie to samo :)
No wiesz nie miałem za bardzo wyjścia bo: kończyło mi się drogowe w suzuki które miałem "Norwegia" ok 1500zł
i nie miałem nic w okolicy z takim silnikiem a w komisie dostajesz obligatoryjnie 3 m-ce gwarancji a jak kupisz z daleka to jak to rozegrać ?? pocieszę sie z rok tym co mam a póżniej może A8 albo coś powyzej 3 litrów albo 2.7 bi ;)
Kiedyś tam po prostu :)

Jest jeszcze QQ+2 - 4x4

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 10 kwie 2013, 07:33

amario76, _powitania

LUKAUDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 13 wrz 2011, 22:18
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Post autor: LUKAUDI » 10 kwie 2013, 10:03

tomekkk1 pisze:
LUKAUDI pisze:i właśnie dlatego nie kupiłem 2.4 bo widzialem ze bedzie za malo mocy a spalanie dosc duze.

AMARIO76 mogles kupic 2.8 silnik identyczny moc wieksza a spalanie to samo :)
Nie identyczny bo rozwiercony z 2.4 to raz, dwa to jeszcze poczytaj co nieco o 2.8 bo te silniki lubią gubić nawet do 30 koni :p
A trzy to przeczytaj mój podpis, szczególnie pogrubioną część <luzik>

kolego te 30 koni właśnie bierze się głównie z większej średnicy cylindrów i innych map komputera. Wszystko inne cały osprzęt jest identyczny jak w 2.4 aha i konie będzie gubił jak będziemy jeÂździć ze 3 lata najednym oleju bez wymiany filtrów, świec i wszelkich płynów. PO polsku POZDRAWIAM :)
AUDI ... Vorsprung durch Technik

Awatar użytkownika
shogun
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 mar 2010, 15:55
Imię: Tomek
Rocznik: 2019
Moje auto: Inne
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: shogun » 26 kwie 2013, 16:54

Hahaha
Turbinka podnosząca moc i moment obrotowy... Ciekawe jak, skoro kręci się pod wpływem powietrza, które jest zasysane przez silnik. Każdy nawet średnio ogarnięty powinien wiedzieć, że raczej ograniczy ona moc i moment bo przecież da większy opór w układzie dolotowym...
wcześniej C6 2.4 BDW FWD 2005 i C6 2.7 TDI CANC Quattro S-line virus 230KM 470Nm, Merc W205 C200T 4matic 2016
Obecnie Q8 3.0 55 TFSI 2020

LUKAUDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 13 wrz 2011, 22:18
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Post autor: LUKAUDI » 27 kwie 2013, 11:00

shogun dokladnie tak jak mowisz :)
AUDI ... Vorsprung durch Technik

Awatar użytkownika
shogun
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 mar 2010, 15:55
Imię: Tomek
Rocznik: 2019
Moje auto: Inne
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: shogun » 27 kwie 2013, 17:23

oferowanie tego typu produktów z takim opisem obraża inteligencję kupujących, ale skoro to sprzedaje i ktoś to kupuje to cóż... w pięknym kraju żyjemy.
wcześniej C6 2.4 BDW FWD 2005 i C6 2.7 TDI CANC Quattro S-line virus 230KM 470Nm, Merc W205 C200T 4matic 2016
Obecnie Q8 3.0 55 TFSI 2020

Awatar użytkownika
Adxs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
Imię: Adam
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: Adxs » 10 maja 2013, 21:40

Fakt turbinki za 60zł to dobre dla "tjuningowanych" i obspojlerowanych samochodów.
Ale sam jestem obecnie przed wymianą filtra powietrza no i są 3 opcje:
- każdy nowy najtańszy byleby był nowy
- filtr powietrza od K&N ( niby nie mają pod 2.4 ) ale jeśli tylko kłopot jest w budowie to przeciez filtr od 2.0 TDI by pasował budową - a te mają na stanie.
- stożek od K&N - no ale trzeba przerabiać układ dolotowy.

Szczerze nie licze na jakieś konie, ale można by uwydatnić trochę ten dźwięk V6 a przy okazji dostałaby jakąś "nową" i czystą rzecz do środka :)
kontakt administratora:
Polecam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja