Mazdomania, Czyli nadwozie nie stanowi tzw. monobloku, czyli części do której można przykręcić albo zwykłe zawieszenie, albo zawieszenie quattro. Dobrze kumam?
Nie robię tego, a nawet gdybym robił, to nie dla szpanu tylko pewnie dla dobrych/ lepszych walorów drogowych (lepsza trakcja itp), i po to aby samochód został uratowany, aby przelatał jeszcze przynajmniej drugie tyle

.
Nie jestem bogaty, lecz gdy praca przy swojej maszynie ma przynieść satysfakcję, zadowolenie i uciechę, to czemu by nie wydać kasy? Kasa jest ulotna, a zdrowie ma się tylko jedno
[ Dodano: 2017-03-11, 21:57 ]
Ziomek, Zapytaj mojego ojca. Myślałem myślałem, i nie tylko nad tym.
Problemem było zbyt mało czasu i mało ofert. Te które były warte "sieczki" szybko uciekały, lub była zbyt daleka droga.
Tak, jestem zły na ojca. To on mnie poganiał, a ja nienawidzę być poganiany. Planowałem że gdy będę kupować swój samochód, to poświęcę tyle czasu ile będzie trzeba.
Tak to jest gdy mieszkasz z innymi... Nie wszystko wychodzi tak jakbyśmy tego oczekiwali.
Ogólnie nie jestem zawiedziony samochodem, tylko że trochę brakuję tego napędu na "4x4" w tym ich pop... klimacie...
Podkreślę.
Nie mam zamiaru przeprowadzać przebudowy na siłe. Chciałem tylko zasięgnąć info. na temat budy. Czy jest ona czymś w rodzaju "monobloku" (nie wiem czy dobrze to nazywam), czyli czy w dudzie są otwory montażowe które będą pasowały pod podwiezie quattro, lub standard, bądź też allroad.
Co do allroada, raczej nie powinno pasować pod C5 avanta, lecz mogę się mylić
