Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Problem po założeniu Downpipe 1.8T

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Krzysiek93ZS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 11 sty 2015, 19:15
Lokalizacja: Szczecin

Problem po założeniu Downpipe 1.8T

Post autor: Krzysiek93ZS » 13 sie 2016, 12:55

Witam ,
jak w opisie 1.8t AWT, sprawa wygląda następująco wywaliłem katalizator(bez skazy, brak oznak wypalenia) i zastąpiłem go downpipe. Po odpalaniu wszystko ok, ale jak przejechałem się kawałek i auto się nagrzało to z łączenia między turbo a downpipe wydobywa się dużo dymu, spalin. Uszczelki po obu stronach donwpipe zostały wymienione na nowe (fischer-słabe z zestawu z DP). Z katalizatorem i na starych uszczelkach nie było problemu.
Pytanie co może być przyczyną, po pierwszej przejażdżce spaliło nową uszczelkę i przepuszcza czy coś jest nie tak z łączeniem (całość dokręciłem na maxa). (Po obu stronach uszczelki tej firmy a dymi tylko na łączeniu turbo downpipe z dalszej części wydechu nic).
Z góry dzięki za pomoc

[ Dodano: 2016-08-13, 12:55 ]
Dobra sprawa ma się następująco, zdjąłem znów wydech, wymieniłem uszczelkę i dodatkowo wszystko przesmarowałem pastą do łączenia układu wydechowego od tłumikarza- auto chodziło na wolnych obrotach 30 minut i nic, po przejażdżce znów dym między turbo a downpipe mimo,że połączenie jest spójne na maxa...

Czy jest możliwość ,że flensza do downpipe jest ze słabego materiały i ona po nagrzaniu tak dymi? Czy kwasówka się jakoś wypala?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 13 sie 2016, 17:24

Może flansza jest krzywa i dobrze nie dolega, nie widze innej możliwości, bo składałem pare razy nawet na starych uszczelkach i nigdy nie było problemu.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
goral81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 20 sie 2008, 08:42
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: goral81 » 14 sie 2016, 19:32

Też obstawiam że flansza nie dolega po całości do reszty, może jest krzywa?
A co do kwasówki, to nierdzewka się nie wypala. Może po prostu masz coś wysmarowane olejem, mi też dość długo się dymiło kiedy zmieniłem turbo.
pozdro
1.8T+ :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl