[A6 C7] nowy wydech audi a6 3.0tfsi 310km
[A6 C7] nowy wydech audi a6 3.0tfsi 310km
czesc
Chcialem zmodyfikowac troche wydech w mojej audi a6 c7 3.0tfsi 310km sline (w tym momencie sa dwie pojedyncze rury - standardowe)
Zastanawiam sie nad dwiema opcjami:
1. Wyciac calkowicie oryginalne tłumiki i zalozyc same podwojne koncowki najbardziej zblizone do oryginalnych z audi s6 (po wycieciu tlumika dzwiek sie juz zmieni na bardziej agresywny podobno)
link do koncowek: http://allegro.pl/koncowka-podwojna-owa ... 15813.html
2. Zalozyc nowe uniwersalne tlumiki sportowe - koncowki sa troche innego ksztaltu niz w audi s6 (ewenetualnie wymienic jeszcze przy nowych tlumikach koncowki?)
link do tlumikow: http://allegro.pl/tlumik-sportowy-nierd ... 07948.html
oczywiscie do wymiany jeszcze bedzie blenda w zderzak tylny na podwojne rury
chcialbym zeby dzwiek wydechow nabral sportowego charakteru ale zeby nie pyrczal jak stary golf po tuningu - tak zeby nie bylo wiochy
jesli ktos ma doswiadczenie w modyfkacji wydechu prosze o pomoc
z gory dzieki za pomoc
Chcialem zmodyfikowac troche wydech w mojej audi a6 c7 3.0tfsi 310km sline (w tym momencie sa dwie pojedyncze rury - standardowe)
Zastanawiam sie nad dwiema opcjami:
1. Wyciac calkowicie oryginalne tłumiki i zalozyc same podwojne koncowki najbardziej zblizone do oryginalnych z audi s6 (po wycieciu tlumika dzwiek sie juz zmieni na bardziej agresywny podobno)
link do koncowek: http://allegro.pl/koncowka-podwojna-owa ... 15813.html
2. Zalozyc nowe uniwersalne tlumiki sportowe - koncowki sa troche innego ksztaltu niz w audi s6 (ewenetualnie wymienic jeszcze przy nowych tlumikach koncowki?)
link do tlumikow: http://allegro.pl/tlumik-sportowy-nierd ... 07948.html
oczywiscie do wymiany jeszcze bedzie blenda w zderzak tylny na podwojne rury
chcialbym zeby dzwiek wydechow nabral sportowego charakteru ale zeby nie pyrczal jak stary golf po tuningu - tak zeby nie bylo wiochy
jesli ktos ma doswiadczenie w modyfkacji wydechu prosze o pomoc
z gory dzieki za pomoc
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Do 3.0TFSI MGmotorsport wymienia koncowe tlumiki na takie ktore daja bardziej rasowy dzwiek a jednoczesnie nie mecza uszu ( koncowki mozesz miec jakie sobie zażyczysz ) koszt o ile mnie pamiec nie myli 3600zl, jak to mniej wiecej brzmi mozesz znalesc na filmach Youtube. Inny pomysl to wymiana calego wydechu na jakis renomowanej firmy, osobiscie uwazam ze najlepszy dziwiek dla tego motoru oferuje AWE Tuning. Natomiast jesli zalezy ci na samym dziwieku ktory w dodatku mozesz sobie zmieniac w zaleznosci od potrzeby to jest jeszcze opcja montazu aktywnego ukladu wydechowego jak w 3.0 BiTdi.
To co proponujesz a zwlaszcza wyciecei orginalnych tlumikow to raz ze druciarstwo a dwa ze efekt bedzie przypominal pierdzenie a nie rasowe brzmienie.
To co proponujesz a zwlaszcza wyciecei orginalnych tlumikow to raz ze druciarstwo a dwa ze efekt bedzie przypominal pierdzenie a nie rasowe brzmienie.
460KM/550NM Compsport Stage 2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Myślę o tym samym (C7 2.8 Avant). Jednak mam zamiar zmienić same tłumiki końcowe. Znalazłem coś takiego - firmy FOX.
http://dein-sportauspuff.de/fox-edelsta ... raegt.html
Jeśli to nie poprawi dźwięku będę próbował dalej.
Powinno być ok.
http://www.fox-sportauspuff.de/store-pr ... ks-p-17594
http://dein-sportauspuff.de/fox-edelsta ... raegt.html
Jeśli to nie poprawi dźwięku będę próbował dalej.
Powinno być ok.

http://www.fox-sportauspuff.de/store-pr ... ks-p-17594
A6 C7 2.8FSI Avant Multitronic
Suzuki Sixteen 150
Harley Davidson Dyna Street Bob FXDB'2015, Black Denim
Suzuki Sixteen 150
Harley Davidson Dyna Street Bob FXDB'2015, Black Denim
A właśnie że będzie pasował od S6 i RS6 tak samo jest z A7...
Nowy wydech wpinasz przed środkowym - na fabrycznych opaskach. Musisz jedynie tuleje dorzucić do opasek bo od rs/s jest minimalnie większa rura....
Sam zakładałem do mojej A7 3.0 TFSI wydech od RS6/7 ale po jednym dniu zrzuciłem go bo dźwięk mi się nie podobał...
Teraz zastanawiam się na montażu samych końcowych od S7/S6 lub montażu elektrycznej przepustnicy przed końcowym z jednej strony. Plusem tego rozwiązania jest że jadąc 200km/h autostradą mamy cicho w samochodzie na seryjnym wydechu. Zawsze możemy otworzyć jedną przepustnicę i jeden końcowy zostanie ominięty - efekt powinien być zbliżony do S7 ( oczywiście efektu V8 nigdy nie osiągniemy )
Ps. jak ktoś chce to mogę odsprzedać za połowę ceny wydech od RS6/RS7 ( z przepustnicami tylko brak jednego silnika przepustnicy.
Nowy wydech wpinasz przed środkowym - na fabrycznych opaskach. Musisz jedynie tuleje dorzucić do opasek bo od rs/s jest minimalnie większa rura....
Sam zakładałem do mojej A7 3.0 TFSI wydech od RS6/7 ale po jednym dniu zrzuciłem go bo dźwięk mi się nie podobał...
Teraz zastanawiam się na montażu samych końcowych od S7/S6 lub montażu elektrycznej przepustnicy przed końcowym z jednej strony. Plusem tego rozwiązania jest że jadąc 200km/h autostradą mamy cicho w samochodzie na seryjnym wydechu. Zawsze możemy otworzyć jedną przepustnicę i jeden końcowy zostanie ominięty - efekt powinien być zbliżony do S7 ( oczywiście efektu V8 nigdy nie osiągniemy )
Ps. jak ktoś chce to mogę odsprzedać za połowę ceny wydech od RS6/RS7 ( z przepustnicami tylko brak jednego silnika przepustnicy.
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
a masz jakis filmik jak to spiewalo na wydechu S7?
ja tez myslalem o tlumikach z oryginalna przepustnica z silnikiem krokowym od s7 rs7.
probowalem po youtube posluchac czy juz ktos robil taki mod ale nie znalazlem
daj znac jakbys juz do czegos doszedl
ja tez myslalem o tlumikach z oryginalna przepustnica z silnikiem krokowym od s7 rs7.
probowalem po youtube posluchac czy juz ktos robil taki mod ale nie znalazlem
daj znac jakbys juz do czegos doszedl
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Nie mam filmu z wydechem S7. Jeżeli chodzi o wydech od rs7 to dźwięk był podobny do poloneza z przepalonym wydechem ( takie miałem pierwsze skojarzenie gdy przejechałem się)
W przyszłym tygodniu zakładam przepustnicę z jednej strony pomiędzy środkowym a końcowym.
Powinno tak to chodzić :
możliwe że dla testu wrzucę na chwilę z jednej strony końcowy od RS7 bo zastanawiam się czy przypadkiem całego dźwięku nie popsuł środkowy + różnica w średnicy rur ( RS ma 60mm a A7 55mm ) ... może jakiś rezonans się robił....
Jakby okazało się że same końcowe od RS7 dobrze brzmią to zrobię swapa na dwa końcowe wydechy od RS, zdemontuję oryginalne silniki od klap które wymagają sterowania od komputera silnika i dorzucę silniki sterowane pilotem...
W przyszłym tygodniu zakładam przepustnicę z jednej strony pomiędzy środkowym a końcowym.
Powinno tak to chodzić :
możliwe że dla testu wrzucę na chwilę z jednej strony końcowy od RS7 bo zastanawiam się czy przypadkiem całego dźwięku nie popsuł środkowy + różnica w średnicy rur ( RS ma 60mm a A7 55mm ) ... może jakiś rezonans się robił....
Jakby okazało się że same końcowe od RS7 dobrze brzmią to zrobię swapa na dwa końcowe wydechy od RS, zdemontuję oryginalne silniki od klap które wymagają sterowania od komputera silnika i dorzucę silniki sterowane pilotem...
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
to czekamy na opis wrazen. Jesli chodzi o silniki klap i moduly, olej to. Wystarczy wymontowac elektronike audi i na oryginalnych silnikach krokowych zastosowac prosty zwykly sterownik z allegro do silnikow krokowych za 30zl.
Rozumiem ze bedziesz spaliny bokiem puszczal?
Rozumiem ze bedziesz spaliny bokiem puszczal?
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
No i zamontowałem dziś same końcowe wydechy od RS7/RS7, moduły wywaliłem aby klapy chodziły zwykłym sterowaniem silników. Okazało się że rury przy końcowych były u mnie takie jak w RS czyli 60mm ( pewnie w etce jest błąd ). Efekt dla mnie jest idealny.... Delikatny bas i sportowa góra. Jak narazie mam otwarte klapy i w sumie jest idealnie- nie za głośno... Jak będę mieć czas zrobię wiązkę i dorzucę sterownik na pilota aby można było zamykać klapy... Jak dla mnie fajny swap na oryginalnych częściach audi za nie wielką kasę + sterowanie dźwiękiem poprzez klapy. Oczywiście zamontowałem też dyfuzor z końcówkami od RS7 - wizualnie pasuje do dźwięku.
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
wrzuć koniecznie nagranko 

Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Kolego wrzucisz filmik?
Bo założyłem do 3.0 tfsi środkowe i końcowe od S6 i brzmi to zle. Tak jak mówiłeś polonez albo Honda. Choć przy wyższych obrotach robi się to w miarę znośne, gorzej od dołu.
Teraz nie wiem czy robić sterowanie klapkami za pomocą jakiegoś przełącznika w podłokietniku czy środkowe dać ori
Bo założyłem do 3.0 tfsi środkowe i końcowe od S6 i brzmi to zle. Tak jak mówiłeś polonez albo Honda. Choć przy wyższych obrotach robi się to w miarę znośne, gorzej od dołu.
Teraz nie wiem czy robić sterowanie klapkami za pomocą jakiegoś przełącznika w podłokietniku czy środkowe dać ori
Załóż środkowy seryjny 3.0t a końcowe od S6... Ja mam cały czas otwarte klapy i dźwięk jest idealny. Klapy zrobiłem sterowane pilotem i gdy je zamykam mam seryjny dźwięk. Prawdopodobnie środkowy od s6 generuje jakiś rezonans i psuje cały dźwięk... Poza tym otwarte klapy dają lepszy wyrzut spalin....
Co do dźwięku to na małych obrotach jest fajny bas a przy cisnieciu do odcinki mamy strzały jak np. S5 3.0t
Ps. Jak dasz środkowy i końcowe od s7 to zamknięcie klap nic Ci nie da... próbowałem zamykać wewnętrzne i zewnętrzne i lipa... Stary poldek
Co do dźwięku to na małych obrotach jest fajny bas a przy cisnieciu do odcinki mamy strzały jak np. S5 3.0t
Ps. Jak dasz środkowy i końcowe od s7 to zamknięcie klap nic Ci nie da... próbowałem zamykać wewnętrzne i zewnętrzne i lipa... Stary poldek
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6