[ A6 C5 ] Modyfikacje 2.7 Biturbo. Jakie ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 10 maja 2010, 15:55
- Lokalizacja: Prabuty/Kwidzyn
[ A6 C5 ] Modyfikacje 2.7 Biturbo. Jakie ?
Witam wszystkich miłośników A6, mam takie skromne pytanie. Otóż zakupiłem 3 mies temu Audi A6 2.7 Bitrubo i chciał bym ja troche podkręcić ale na poczatku takimi dupsami jak filtry itp. Kiedyś siedziałem w temacie ale teraz juz wyszłem< żona dzieci>. Więc prosił bym o pomoc jak możecie napiszice czym mugł bym ja troche podkrecic i jaki koszt tak na ok. Co sadzicie i chiptuningu do tego silnika. I prosił bym o napisanie o ile moze sie zwiekszyc moc po podanych propozycjach. Z góry bardzo dziękuje i czekam na profesjonalne porady od miłośników tych świetnych aut
Może coś pomoże ze auto ma przejechane 64 tys (orginalny w mld %)
Może coś pomoże ze auto ma przejechane 64 tys (orginalny w mld %)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 10 maja 2010, 15:55
- Lokalizacja: Prabuty/Kwidzyn
"wyciagnąc duzy IC" Czyli
IC 
A co do chipa to wolał bym taka opcje ze jade z całym autkiem i oni mi to wszystko robią. Mieszkam w woj pomorskim, Jakieś propozycje gdzie mugł bym to zrobić i jakaś ogólna cena bo 200 zielonych to raczej za tanio chyba tak mi sie wydaje.
Z góry dzięki
Ps sa w stanie zrobić mi to na miejscu "chip" czy bede musiał jakis 1 dzień czekac bo wolał bym im nie zostawiać mojej perełki.


A co do chipa to wolał bym taka opcje ze jade z całym autkiem i oni mi to wszystko robią. Mieszkam w woj pomorskim, Jakieś propozycje gdzie mugł bym to zrobić i jakaś ogólna cena bo 200 zielonych to raczej za tanio chyba tak mi sie wydaje.
Z góry dzięki
Ps sa w stanie zrobić mi to na miejscu "chip" czy bede musiał jakis 1 dzień czekac bo wolał bym im nie zostawiać mojej perełki.
- LuQas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
- Imię: Janek ASO Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: RS6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 5.0 580KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląskie
- Kontakt:
IC czyli inter cars
A tak poważnie to Inter Cooler
Jeśli chodzi o chip program to polecam tego gościa http://www.sportmile.pl
Duzo moich znajomych już u niego robiło 2,7BiT

A tak poważnie to Inter Cooler

Jeśli chodzi o chip program to polecam tego gościa http://www.sportmile.pl
Duzo moich znajomych już u niego robiło 2,7BiT
Jak chcesz cipa na pomorzu to V-tech razem z hamownią
ale niestety cena jest dośc wysoka
wszystko trwa kilka godzin
sam osobiście się nad nimi zastanawiam
a w Gdańsku na Trakcie św.Wojciecha (nie przypomnę sobie teraz nazwy) jest pawie o połowę taniej ale za to bez hamowni
. Pozdrawiam i życzę przyjemnej jazdy bo to autko jest świetne :D





Tuning S4 - 300-310 KM / 450-520 Nm hamownia obowiązkowa !
- zmiana programu ECU (CHIP)
- ewentualna zmiana trójnika gumowego od przepustnicy na wzmacniany
(orginalny może pękac przy ciśnieniu powyżej 1 bar)
- wskaznik doładowania turbo aby kontrolować wskazania (1,1-1,2 bar)
Tuning S4 - 320 - 330 KM / 500 Nm
- zmiana programu
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy
- zmiana wydechu (tylnią część lub cały)
- wkład filtru K&N
- zmiana obu Intercooler na większe z RS4 (są całe aluminiowe)
dadzą lepsze chłodzenie w ciepłe dni
- wskaznik doładowania turbo
- ewent. zmiana DV Bypass na inne lepsze
Tuning S4 - 360 - 380 KM / 520 Nm
- zmiana programu
- większe turbo 2 xK04, inlet pipe rury
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy
- zmiana wydechu
- wkład K&N
- Intercooler z RS4
- wtryski 6 x 360-440cc (orginalne 320cc dają rade do 360-370 KM)
- zmiana pompy paliwa (orginalna daje rade do 340-350 KM)
- map sensor
- ewent. modyfikacja kolektora ssącego (lub zamiana od RS4)
- ewent. układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra)
- ewent. podkładki dystansujące pod kolektor ssący
- sprzęgło od RS4
- wskaznik doładowania turbo
- ewent. zmiana DV Bypass na inne lepsze
- ewent. chłodnica oleju
- pomyśleć o zmianie HAMULCÓW ! ! ! seryjne są za słabe
Tuning S4 - 380 - 440 KM / 520 Nm
- zmiana programu
- głowice od silnika 2,8 30V (mają większe kanały ssące jak w RS4)
- większe turbo 2 x K04 z RS4 lub RS6, inlet pipe rury
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy
- zmiana wydechu
- wkład K&N
- Intercooler z RS4 lub duży centralny
- wtryski 6 x 440cc
- zmiana pompy paliwa na wiekszą
- map sensor
- rozwiercany kolektor ssący (lub z RS4)
- ewent. układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra)
- podkładki dystansujące pod kolektor ssący
- sprzęgło od RS4
- wskaznik doładowania turbo + EGT
- zmiana DV Bypass na inne lepsze
- chłodnica oleju
- ewent. większe kolektory wydechowe
- zmiana HAMULCÓW OBOWIÂĄZKOWA ! ! !
Tuning S4 - 420 - 460 KM / 620 Nm
- głowice od silnika 2,8 30V (mają większe kanały ssące jak w RS4)
- większe turbo 2 x K04, inlet pipe rury, turbo 2 xK04 z RS6 dadzą 460-520 KM
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy
- zmiana wydechu
- wkład K&N
- układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra)
- Intercooler z RS4 lub duży centralny
- wtryski 6 x 440cc Bosch
- zmiana pompy paliwa na wiekszą
- map sensor
- rozwiercany kolektor ssący (lub z RS4)
- podkładki dystansujące pod kolektor ssący
- sprzęgło mocne made by PL lub inne
- wskaznik doładowania turbo + EGT
- zmiana DV Bypass na inne lepsze
- chłodnica oleju
- ewent. większe kolektory wydechowe
- zmiana HAMULCÓW OBOWIÂĄZKOWA ! ! !
Tuning S4 - 500 - 700 KM / 500+ Nm
- turbo 2 x GT28RS, K04/RS6, K16, K24 lub inne ....
- kute tłoki, korbowody
- pompa paliwa Bosch 044
- wtryski 500-700cc
- chłodnica oleju.
- nowe większe kolektory
- wydajny układ IC
- mocne sprzęgło
- ... dużo pieniędzy
- zmiana programu ECU (CHIP)
- ewentualna zmiana trójnika gumowego od przepustnicy na wzmacniany
(orginalny może pękac przy ciśnieniu powyżej 1 bar)
- wskaznik doładowania turbo aby kontrolować wskazania (1,1-1,2 bar)
Tuning S4 - 320 - 330 KM / 500 Nm
- zmiana programu
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy
- zmiana wydechu (tylnią część lub cały)
- wkład filtru K&N
- zmiana obu Intercooler na większe z RS4 (są całe aluminiowe)
dadzą lepsze chłodzenie w ciepłe dni
- wskaznik doładowania turbo
- ewent. zmiana DV Bypass na inne lepsze
Tuning S4 - 360 - 380 KM / 520 Nm
- zmiana programu
- większe turbo 2 xK04, inlet pipe rury
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy
- zmiana wydechu
- wkład K&N
- Intercooler z RS4
- wtryski 6 x 360-440cc (orginalne 320cc dają rade do 360-370 KM)
- zmiana pompy paliwa (orginalna daje rade do 340-350 KM)
- map sensor
- ewent. modyfikacja kolektora ssącego (lub zamiana od RS4)
- ewent. układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra)
- ewent. podkładki dystansujące pod kolektor ssący
- sprzęgło od RS4
- wskaznik doładowania turbo
- ewent. zmiana DV Bypass na inne lepsze
- ewent. chłodnica oleju
- pomyśleć o zmianie HAMULCÓW ! ! ! seryjne są za słabe
Tuning S4 - 380 - 440 KM / 520 Nm
- zmiana programu
- głowice od silnika 2,8 30V (mają większe kanały ssące jak w RS4)
- większe turbo 2 x K04 z RS4 lub RS6, inlet pipe rury
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy
- zmiana wydechu
- wkład K&N
- Intercooler z RS4 lub duży centralny
- wtryski 6 x 440cc
- zmiana pompy paliwa na wiekszą
- map sensor
- rozwiercany kolektor ssący (lub z RS4)
- ewent. układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra)
- podkładki dystansujące pod kolektor ssący
- sprzęgło od RS4
- wskaznik doładowania turbo + EGT
- zmiana DV Bypass na inne lepsze
- chłodnica oleju
- ewent. większe kolektory wydechowe
- zmiana HAMULCÓW OBOWIÂĄZKOWA ! ! !
Tuning S4 - 420 - 460 KM / 620 Nm
- głowice od silnika 2,8 30V (mają większe kanały ssące jak w RS4)
- większe turbo 2 x K04, inlet pipe rury, turbo 2 xK04 z RS6 dadzą 460-520 KM
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy
- zmiana wydechu
- wkład K&N
- układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra)
- Intercooler z RS4 lub duży centralny
- wtryski 6 x 440cc Bosch
- zmiana pompy paliwa na wiekszą
- map sensor
- rozwiercany kolektor ssący (lub z RS4)
- podkładki dystansujące pod kolektor ssący
- sprzęgło mocne made by PL lub inne
- wskaznik doładowania turbo + EGT
- zmiana DV Bypass na inne lepsze
- chłodnica oleju
- ewent. większe kolektory wydechowe
- zmiana HAMULCÓW OBOWIÂĄZKOWA ! ! !
Tuning S4 - 500 - 700 KM / 500+ Nm
- turbo 2 x GT28RS, K04/RS6, K16, K24 lub inne ....
- kute tłoki, korbowody
- pompa paliwa Bosch 044
- wtryski 500-700cc
- chłodnica oleju.
- nowe większe kolektory
- wydajny układ IC
- mocne sprzęgło
- ... dużo pieniędzy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 sty 2009, 14:11
- Lokalizacja: UK
Witam. A ja mam pytanie czy chcesz zeby ten samochod zbieral sie nieco lepiej czy zrobic z niego torpede? Bo ja ze swego zrobilem torpede ale to co chlopaki opisuja to nie wszystko bo jak przekroczylem 300KM to sprzeglo mi nie wytrzymalo wiec zalozylem od RS4, po podwyszeniu mocy o nastepne 50KM hamulce zaczely sie gotowac jak tylko chcialem pojezdzic ostrzej, a jak przekroczylem 400KM musialem zmienic zawieszenie bo wystarczylo troche nierownosci na drodze przy przyspieszaniu i samochod nie miescil sie na drodze.
kolego ,jak jesteś z pomorskiego to możesz podjechać tutaj : http://www.tune-up.pl/ .miałem 2 lata temu na wirusie Seata Alhambrę i u nich ją shamowalem i postawili dobrą diagnozę -polecam
!

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 sty 2009, 14:11
- Lokalizacja: UK
Sprzeglo wytrzymalo 4 miesiace. Ile kosztowalo to nie pamietam. Dodam ze nie oszczedzalem jego. Zalezy co chcesz uzyskan w koncowej fazie twego tuningu bo ja znalazlem w anglii firme ktora produkuje kolo zamachowe singlemass do rs4 za okolo £250 do tego rs4 sprzeglo i do okolo 600 koni masz swiety spokuj.