Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Koszt zrobienia programu

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 16 mar 2015, 08:19

metyoo pisze:ME7.x są bardziej skomplikowane od starych EDC, nauka chip tuningu na ME7.x to droga przez mękę.
Do me7 jest masa informacji w necie ... tfu damosow ;)

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 16 mar 2015, 08:47

Ale nie do każdego wsadu,a poza tym trzeba wiedzieć co i jak zmienić, bo damosy tego same za nikogo nie zrobią, tylko ułatwiają pracę.

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 16 mar 2015, 09:45

metyoo pisze:Ale nie do każdego wsadu,a poza tym trzeba wiedzieć co i jak zmienić, bo damosy tego same za nikogo nie zrobią, tylko ułatwiają pracę.
Oczywiscie, majac gotowca tez trzeba wiedziec jak go wgrac i miec czym go wgrac. Po samej modyfikacji trzeba plik ochecksumowac... itd itd.
To ze damosow jest mniej niz datestandow (tych w sieci i w sprzedazy) to wcale nie ogranicza, bo sporo takich samych layatow plikow (wiele roznych wsadow ma podobne oblozenie pliku z innymi danymi). Co nalezy zmieniac mozna wyczaic na podstawie damos'a ori pliku i modyfikacji, albo jak ktos juz posiadl umiejetnosc lokalizowania map w plikach (wizualnie) to bez damosa mozna porownywac ori + modyfikowany.

Co chcesz zmieniac zalezy od zalozen, jedni kastruja silniki (z sond lambda egr dpf adblue i reszty) inni doposazaja silniki (turbo itp) jeszcze inni modyfikuja tylko aktualny sposob pracy (dawka paliwa, ladowanie turbo itp).

taka krotka lista me 7.5 , poza katalogiem OLS wszystko to rasowe damosy - Damos + a2l + hex.

_Ols\
06A032AC\
06A032AD\
06A032AR\
06A032AS\
06A032AT\
06A032BA\
06A032BE\
06A032BJ\
06A032CB\
06A032CL\
06A032CM\
06A032DE\
06A032DH\
06A032DJ\
06A032DK\
06A032DL\
06A032DM\
06A032DQ\
06A032DR\
06A032EC\
06A032ED\
06A032EN\
06A032EP\
06A032ES\
06A032ET\
06A032FA\
06A032FB\
06A032FC\
06A032FE\
06A032FF\
06A032FG\
06A032GH\
06A032HF\
06A032HJ\
06A032HK\
06A032HL\
06A032HM\
06A032HN\
06A032HP\
06A032HQ\
06A032HR\
06A032HS\
06A032JG\
06A032JH\
06A032KD\
06A032KE\
06A032LD\
06A032LL\
06A032LM\
06A032LP\
06A032LQ\
06A032LT\
06A032MJ\
06A032ML\
06A032Q\
06A032R\
06A032S\
24EX_F4g\
2C2SFGB3\
2C2TFGB4\
8L0018J\
8L0018K\
8L0018M\
8L0018N\
8L0018Q\
8L0018R\
8N0018\
8N0018A\
8N0018AB\
8N0018AC\
8N0018AD\
8N0018AE\
8N0018AG\
8N0018AH\
8N0018AK\
8N0018AL\
8N0018AM\
8n0018an\
8N0018AP\
8N0018AQ\
8N0018AT\
8N0018B\
8N0018BB\
8N0018BC\
8N0018BD\
8N0018BE\
8N0018BH\
8N0018BJ\
8N0018BP\
8N0018BQ\
8N0018BR\
8N0018C\
8N0018CB\
8N0018CC\
8N0018CE\
8N0018F\
8N0018H\
8N0018J\
8N0018K\
8N0018L\
8N0018M\
8N0018Q\
8N0018R\
8N0018S\
8N0018T\
X24BW5R\
X24C25R\
X24c25r_a2l\
X505R_24bw_0\
X505R_24d1_0\
X505R24BP\
Y24bh04g - VAG S3 154 kw 2001\
0261206105.ori
0261206439.dam
0261207774
7436.bin
8N0906018AM_0261207417_1037360844.bin
ASAP2DAM.a2l
ASAP2DAM.ori
ASAP2DAM Version 6.0.dam
ASAP2DAM Version 6.0.doc
ASAP2DAM Version 6.02.dam
Audi A3 1.8T 180HP 06A906032HP 0261207441 360647.bin
Audi_A3_1800cc_Turbo_0261206580 1037352756.BIN
Audi_A3_1800cc_Turbo_0261206790 1037360287 ME7_5.BIN
AudiTT1.8t(420).dam
B21DZ04g.BIN
B21DZ04g.dam
B21DZ04g.hex
B21DZ04g.sgm
B21DZ04o.BIN
B21DZ04o.hex
M1E0624e.a2l
M1E0624e.BIN
M1E0624e.dam
me75.a2l
me75.dam
r24d102g.DAM
R24d102g..dam
R24d102o.hex
TT_225.ori
TT_225 0261206105.ORI
TT225_0261206228.bin
tt225_0261206228.dam
Vag1800t.dam
VW_Jetta_1.8T_06A906032HS_0261207446_362563.bin
VW_Jetta_1.8T_06A906032HS_0261207446_363354.bin
X505R24BP.dam

vwaraf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 01 kwie 2013, 13:32
Lokalizacja: sośno

Post autor: vwaraf » 18 cze 2015, 19:25

@Delfor

witam
nie wiem jak w benzynie ale w dieslu logi robi się na 3 biegu obroty okolo 1200 i gaz do podłogi aż do około 4500,
jak da radę
biegów podczas logowania sie raczej nie zmienia , a tutaj tak jakoś to wygląda
z tego co zauważyłem to z dołu turbina dość mocno nie domaga , aż dziwne że nie wchodzi w awaryjny
tak mi się wydaje , ale może się myle miałem tylko do czynienia troszkę z logami z diesla z benzyną wcale

załączam wykres mojego A6 AFN po zmianie softa , bez modyfikacji mechanicznych , zrobony pod blokiem a raczej na podwórku ;p

Obrazek

Sizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 20 kwie 2015, 09:21
Lokalizacja: Burdeniszki

Post autor: Sizi » 19 cze 2015, 14:32

Soft z podwórka to i pomiar podwórkowy. Ile to ma wspólnego z rzeczywistością sprawdzisz na hamowni.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja