witam mam motorek 2.4 v6 za gazem jednak jest troszke za słaby i tu mam pytanie-
czy da sie zamontowac turbine???
lub jaki jest tani a dobry sposób by podnieść jego moc by był szybszy??
prosze o rade
pozdrawiam
Stosuj tagi. Nie używaj wielokrotnie znaków zapytania po sobie. W zamian mógłbyś stosować polskie znaki diakrytyczne i oraz kropki, przecinki, gdyż cięzko sie czyta takie wypowiedzi.
[a6 2.4 v6] jak podnieść moc w 2.4?może turbo jeśli sie da?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 15 gru 2008, 02:29
- Lokalizacja: sosnowiec
[a6 2.4 v6] jak podnieść moc w 2.4?może turbo jeśli sie da?
Ostatnio zmieniony 29 lip 2009, 16:48 przez onthefloor, łącznie zmieniany 2 razy.
do gazu to nie zbytcensored pisze:Zamontować turbine da sie praktycznie do wiekszości benzyn czy silników


kup diesel'a
![;] ;]](https://a6klub.pl/images/smilies/krzywy.gif)
Wybacz im Boze bo nie wiedzieli co czynili robiac biale i srebrne audi...
Moja biedna szosteczka jest poturbowana
Moja biedna szosteczka jest poturbowana

- fanatyk_aut
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 15 lis 2008, 16:26
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: (a6 2.4 v6) jak podnieść moc w 2.4?może turbo jeśli sie
Kolego Ja nie wiem co chcesz od tego silniczka:) Ja mam 2.4 i jestem zadowolony :mrgreen: awaryjnosc zadna! Wczesniej jezdziłem mocniejszymi silnikami . 2.4 to moj najmniejszy silnik. No niestety z naszym silniczkiem nic nie da sie zrobic zeby był mocniejszy. Posłuchaj kolegow wyzej albo zmien silniczek albo autkoonthefloor pisze:witam mam motorek 2.4 v6 za gazem jednak jest troszke za słaby

POZDROWIENIA ZE SWIETEGO MIASTA
POZDROWIENIA ZE ŚWIETEGO MIASTA
!!

- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
Re: (a6 2.4 v6) jak podnieść moc w 2.4?może turbo jeśli sie
nawet 340ps sie znudzifanatyk_aut pisze:Kolego Ja nie wiem co chcesz od tego silniczka:) Ja mam 2.4 i jestem zadowolony :mrgreen: awaryjnosc zadna! Wczesniej jezdziłem mocniejszymi silnikami . 2.4 to moj najmniejszy silnik. No niestety z naszym silniczkiem nic nie da sie zrobic zeby był mocniejszy. Posłuchaj kolegow wyzej albo zmien silniczek albo autkoonthefloor pisze:witam mam motorek 2.4 v6 za gazem jednak jest troszke za słaby![]()
POZDROWIENIA ZE SWIETEGO MIASTA

- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
kolega cos sie nie udziela... zadał pytanie i to wszytsko... no nie wspominajac ze takie tematy juz były tutaj obszernie poruszane... a teraz do rzeczy... PO CO CI GAZ? jezeli po to zeby tanio jeździc to nie wymagaj zeby jexdzic tanio i zapierniczać... natomiast jezeli gaz masz go tak juz kupiłeś i stac cie na to zeby miec szybki samochód, to sprzedaj to co masz i kup S6 4,2 v8 albo 2,7T i zrob mu program. wtedy tanio nie edzie ale uwierz mi ze te silniki daja od cholery radosci z jazdy :mrgreen:
natomiast kwestia montazu kompresora lub turbo do 2,4 v6 to koszty cześci + robocizna + wystrojenie fury po modach to mozesz sobie lekka ręką liczyc 10-15 tys zł i nie wiem czy jest to opłacalne przy samochodzie z 1998 roku.
natomiast kwestia montazu kompresora lub turbo do 2,4 v6 to koszty cześci + robocizna + wystrojenie fury po modach to mozesz sobie lekka ręką liczyc 10-15 tys zł i nie wiem czy jest to opłacalne przy samochodzie z 1998 roku.
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie ma co kombinować jak koń pod górkę. Jak tanio i szybko to zacząć uprawiać kolarstwo.
Na gazie i tak najwyżej atuo będzie śmigać tak jak na benie ale przy dobrych gratach i dobrym gazowniku. Sprzedać 2.4 bo przeróbki nigdy nie dorównają fabryce i nie wiadomo czy reszta podzespołów wytrzyma te przeróbki. Dołożyć i kupić 4.2 i wtedy pomyśleć o zagazowaniu bo na pewno będzie taniej a moc i tak będzie.
Na gazie i tak najwyżej atuo będzie śmigać tak jak na benie ale przy dobrych gratach i dobrym gazowniku. Sprzedać 2.4 bo przeróbki nigdy nie dorównają fabryce i nie wiadomo czy reszta podzespołów wytrzyma te przeróbki. Dołożyć i kupić 4.2 i wtedy pomyśleć o zagazowaniu bo na pewno będzie taniej a moc i tak będzie.