Pod inna ksywą ale to ten sam człowiek tylko na forum a4
http://www.a4-klub.pl/smf/profiles/macin87-u13497.html
na forum golfa ma nick właśnie cowboy.
[A6 C4 AEL] co lepiej chip czy 216?
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Same końcówki, Oczywiście do tego regulacja na cisnienie 190/300 albo 220/300. Jak kupujesz oryginał Boscha to masz komlet z przekładką i chyba trzpieniem, ale one jakoś szczególnie się nie zużywają, zamienniki np fratelli mają w komplecie końcówke z iglicą tylko. Ja mam wtryski oparte na wtryskach z AFN ale można zrobić na innych, mają pasować
Koncówka Fratelli ok 130 zł, Bosch ponad 200, a regulacja około 40-50zł/sztuka...
[ Dodano: 2010-07-14, 18:29 ]
Przełożyłem wtryski :mrgreen:
I powiem o kurcze ! :D
Jest różnica=> mierzone stoperem zawsze było w granicach 11,5-12s do 100 i przy 4 tys obr auto przestawało ciągnąć. Teraz tym samym stoperem i na tym samym kawałku drogi jest grubo poniżej 10s. raz było 9,3 ale generalnie ok 9,5 i auto ciągnie i ciągnie, nie ma spadku mocy z obrotami, boje się je troche wkręcać na obroty bo... sie boje :roll: Na dodatek bąbelki zauważyłem po wymianie koło jednej świecy żarowej.. muszę ją wymienić (chyba lepiej niż dokręcać?) Nie ruszałem kąta i dawki, auto nie dymi (ale jeżdże na bio) pali chyba lepiej niż na starych. Pojeździmy, zobaczymy, oby korba nie zrobiła kuku albo świeca żarowa nie wystrzeliła przez maske jak to miało miejsce u kolegi(niedokręcili mu świecy w benzynówce) :lol:

Koncówka Fratelli ok 130 zł, Bosch ponad 200, a regulacja około 40-50zł/sztuka...
[ Dodano: 2010-07-14, 18:29 ]
Przełożyłem wtryski :mrgreen:
I powiem o kurcze ! :D
Jest różnica=> mierzone stoperem zawsze było w granicach 11,5-12s do 100 i przy 4 tys obr auto przestawało ciągnąć. Teraz tym samym stoperem i na tym samym kawałku drogi jest grubo poniżej 10s. raz było 9,3 ale generalnie ok 9,5 i auto ciągnie i ciągnie, nie ma spadku mocy z obrotami, boje się je troche wkręcać na obroty bo... sie boje :roll: Na dodatek bąbelki zauważyłem po wymianie koło jednej świecy żarowej.. muszę ją wymienić (chyba lepiej niż dokręcać?) Nie ruszałem kąta i dawki, auto nie dymi (ale jeżdże na bio) pali chyba lepiej niż na starych. Pojeździmy, zobaczymy, oby korba nie zrobiła kuku albo świeca żarowa nie wystrzeliła przez maske jak to miało miejsce u kolegi(niedokręcili mu świecy w benzynówce) :lol:
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Wtryski są zrobone na korpusach od jakiegoś 1.9 a końcówki z silnika 2,5 tdi r5 150 konnego. Miałem wtryski na przekładke, stare mam do oddania bo miały dość. Silnik teraz pięknie równio chodzi 
Doregulowałem kąt i dawkę zdjąłem w okolice 25 w vag i chodzi. Nawet na dawce bliskiej 50 chodził i moc miał ale były problemy z zapalaniem. Jestem ciekaw spalania teraz... :roll:

Doregulowałem kąt i dawkę zdjąłem w okolice 25 w vag i chodzi. Nawet na dawce bliskiej 50 chodził i moc miał ale były problemy z zapalaniem. Jestem ciekaw spalania teraz... :roll:
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Ja miałem dawkę tak ustawioną nie kąt. Co ciekawe przy regulacji wyjechałem poza zakreś i auto paliło bez problemów (zarówno na 5 jednostkach w vag jak i na 255). Tobie wtryski 216 mogą nic nie dać bo mała róznica między serią, no chyba ze 230 i pompa da sobie radęale 230 to już znacznie wyższy koszt..
[ Dodano: 2010-08-28, 11:23 ]
Auto na bioestrze więc słabsze, idzie bardzo przyjemnie...
ÂŻeby nie było że słowa rzucam na wiatr..
Dawniej na bio okolo 12-13s do setki, teraz poniżej 10
Spalanie bio 0,5l w górę ale inaczej teraz jeżdżę, bo mam jak
Zbieram na korekte mapy paliwa bo to jest kompromis między odpalaniem a przyspieszaniem i batorym :mrgreen:
[ Dodano: 2010-08-28, 11:23 ]
Auto na bioestrze więc słabsze, idzie bardzo przyjemnie...
ÂŻeby nie było że słowa rzucam na wiatr..

Dawniej na bio okolo 12-13s do setki, teraz poniżej 10

Spalanie bio 0,5l w górę ale inaczej teraz jeżdżę, bo mam jak

Zbieram na korekte mapy paliwa bo to jest kompromis między odpalaniem a przyspieszaniem i batorym :mrgreen: