Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4 AEL] co lepiej chip czy 216?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 07 lip 2010, 14:36

Pod inna ksywą ale to ten sam człowiek tylko na forum a4
http://www.a4-klub.pl/smf/profiles/macin87-u13497.html
na forum golfa ma nick właśnie cowboy.
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 08 lip 2010, 09:07

chyba to nie ten sam gość bo cowboy ma 35 lat a ten ma 22, ale nic też do niego napisałem :-)

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 08 lip 2010, 09:13

Ale oferta dokłądnie ta sama i też regulacja w Nadarzynie <ok>
Obrazek TDI +

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 08 lip 2010, 20:41

panowie, odnośnie tych wtrysków 216, wystarczy wymienić same końcówki, tzn. czy końcówki z 216 będą pasowały do naszych korpusów wtrysków czy trzeba wymieniać wszystko??
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 08 lip 2010, 22:24

Same końcówki, Oczywiście do tego regulacja na cisnienie 190/300 albo 220/300. Jak kupujesz oryginał Boscha to masz komlet z przekładką i chyba trzpieniem, ale one jakoś szczególnie się nie zużywają, zamienniki np fratelli mają w komplecie końcówke z iglicą tylko. Ja mam wtryski oparte na wtryskach z AFN ale można zrobić na innych, mają pasować <ok>
Koncówka Fratelli ok 130 zł, Bosch ponad 200, a regulacja około 40-50zł/sztuka...

[ Dodano: 2010-07-14, 18:29 ]
Przełożyłem wtryski :mrgreen:
I powiem o kurcze ! :D
Jest różnica=> mierzone stoperem zawsze było w granicach 11,5-12s do 100 i przy 4 tys obr auto przestawało ciągnąć. Teraz tym samym stoperem i na tym samym kawałku drogi jest grubo poniżej 10s. raz było 9,3 ale generalnie ok 9,5 i auto ciągnie i ciągnie, nie ma spadku mocy z obrotami, boje się je troche wkręcać na obroty bo... sie boje :roll: Na dodatek bąbelki zauważyłem po wymianie koło jednej świecy żarowej.. muszę ją wymienić (chyba lepiej niż dokręcać?) Nie ruszałem kąta i dawki, auto nie dymi (ale jeżdże na bio) pali chyba lepiej niż na starych. Pojeździmy, zobaczymy, oby korba nie zrobiła kuku albo świeca żarowa nie wystrzeliła przez maske jak to miało miejsce u kolegi(niedokręcili mu świecy w benzynówce) :lol:
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 19 lip 2010, 08:11

rozumiem ze założyłeś 216 ale te od T4 czy przerabiałeś swoje??

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 19 lip 2010, 08:21

Wtryski są zrobone na korpusach od jakiegoś 1.9 a końcówki z silnika 2,5 tdi r5 150 konnego. Miałem wtryski na przekładke, stare mam do oddania bo miały dość. Silnik teraz pięknie równio chodzi :)
Doregulowałem kąt i dawkę zdjąłem w okolice 25 w vag i chodzi. Nawet na dawce bliskiej 50 chodził i moc miał ale były problemy z zapalaniem. Jestem ciekaw spalania teraz... :roll:
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 19 lip 2010, 08:29

tez mam ustawiony kont na 50 i mam problemy z odpalaniem, co do moich wtrysków to myślę ze są w dobrej kondycji, silnik równo chodzi zależy mi tylko na podniesieniu mocy i zastanawiam się nad końcówkami 230 powinna być znaczna różnica.

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 28 sie 2010, 17:46

Ja miałem dawkę tak ustawioną nie kąt. Co ciekawe przy regulacji wyjechałem poza zakreś i auto paliło bez problemów (zarówno na 5 jednostkach w vag jak i na 255). Tobie wtryski 216 mogą nic nie dać bo mała róznica między serią, no chyba ze 230 i pompa da sobie radęale 230 to już znacznie wyższy koszt..

[ Dodano: 2010-08-28, 11:23 ]

Auto na bioestrze więc słabsze, idzie bardzo przyjemnie...
ÂŻeby nie było że słowa rzucam na wiatr.. ;)
Dawniej na bio okolo 12-13s do setki, teraz poniżej 10 <ok>
Spalanie bio 0,5l w górę ale inaczej teraz jeżdżę, bo mam jak ;)
Zbieram na korekte mapy paliwa bo to jest kompromis między odpalaniem a przyspieszaniem i batorym :mrgreen:
Obrazek TDI +

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja