co do sprzegła juz jest wszysko ok tak jak u kolegidaniel1997, ulozylo sie widocznie..
mbectb, mowisz ze egr zle pracuje?? mowil ze wyłaczyl mi egr,a
[A6 C6 TDI] chiptuning 2.7 tdi
Egr nie ma tu nic do rzeczy bo on pracuje do 2250 obrotow przy "part load" czyli przy spokojnej jezdzie. Wykresy na dyno generowane sa z butem w podlodze i mierzone zazwyczaj od ok 1700 obrotow w gore takze praktcznie poza zakresem pracy EGR. Usuwajac EGR poprawiasz sobie Dol przy 2.7TDI zyskujac mozliwosc spalenia ok 26mg paliwa bez boostu a to wystarcza do wygenerowania momentu ok 250Nm 

Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 lut 2015, 11:03
- Lokalizacja: Olecko
Hej czytając ten wątek pokusiłem się o zadanie pytania do znawców. Posiadam od 3 miesięcy kolejne Audi (3) była B4 2,0 benzyna 85kW później A4 1,9 tdi PD 85kW i od lutego A6 C6 2.7 TDI okazuje się, że 120kW czyli najmniej doładowana jednostka w tym silniku. Skrzynia biegów tiptronic automatyczna plus quattro. Auto jest w bardzo dobrym stanie (turbo, skrzynia, sprzęgło, wtryski-silnik) Proszę o pomoc w doborze rozwiązania najlepszego dla mnie. Nie zależy mi na dużej mocy ale chcę w razie potrzeby mieć zapas mocy. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 lut 2015, 11:03
- Lokalizacja: Olecko
Silniki BPP i BSG roznia sie tylko softem, BSG to wersja flotowa tez ma 380Nm momentu, tylko gora jest ograniczona. Turbo intercoolery wtryski te same, BSG czesto chodzi w konfiguracji z DPF.
Wynik w granicach 240BHP jak najbardziej realny przy zalozeniu ze masz turbine Gatett 1756VK i reszta osprzetu w dobrej kondycji.
Jesli nie zalezy ci na ekstremalnych BHP, ktorte to wykorzystasz jedynie jadac po niemieckich autostradach a jedynie poprawie osiagow w normalnym zakresie jezdnym (2000-3500RPM) to spokojnie mozna zrobic program na ok 550Nm momentu przy seryjnych gratach.
Pozdrawiam
Wynik w granicach 240BHP jak najbardziej realny przy zalozeniu ze masz turbine Gatett 1756VK i reszta osprzetu w dobrej kondycji.
Jesli nie zalezy ci na ekstremalnych BHP, ktorte to wykorzystasz jedynie jadac po niemieckich autostradach a jedynie poprawie osiagow w normalnym zakresie jezdnym (2000-3500RPM) to spokojnie mozna zrobic program na ok 550Nm momentu przy seryjnych gratach.
Pozdrawiam
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 lut 2015, 11:03
- Lokalizacja: Olecko