Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C7 TDI] BiTDI 313 - Chiptuning

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
furiozz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 16 kwie 2018, 20:58
Lokalizacja: Kraków

[A6 C7 TDI] BiTDI 313 - Chiptuning

Post autor: furiozz » 29 maja 2018, 20:51

Hej ,

chciałem się zorientować gdzie w okolicach krakowa (+200km) mogę zrobić dobry program ? Zależy mi na ładnym rozwijaniu mocy w użytecznym jej zakresie 1.7-4k RPM bez gór i dolin . Nie wiem ile TIPTRONIC wytrzymuje momentu , ale chciałbym gdzies dobić do 770-800 NM.

Dzwoniłem dzisiaj do Gregora ale nie udało się dodzwonić . Dodatkowo chciałem zapytać czy jest sens zmieniać odrazu IC na większy ? Nie planuje więcej modów poza STAGE1 .

Gwarancja kończy się w sierpniu więc pewnie wtedy chciałbym też wymienić olej w skrzyni , moze jest szansa połączyć zabieg z wymianą ?

Pozdrawiam !

VAGPatrick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
Lokalizacja: Sieraków Śląski

Post autor: VAGPatrick » 30 maja 2018, 08:08

Polecam ci zmienić IC ale na firmowy wagnera. Nie jakieś chinskie badziewie. Ostatnio robiliśmy SQ5 STAGE2 z ic wagnera 405km 782nm.
A6 C6 3.0T 433KM/550NM Było.
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM Było.
A7 3.0 TDI 307KM/644NM Jest!
PP AUTO CENTER
Doposażanie|Tuning|Hamownia

furiozz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 16 kwie 2018, 20:58
Lokalizacja: Kraków

Post autor: furiozz » 18 wrz 2018, 19:30

Hej , macie jakąs stronkę ? Jaki koszt u Was takiej operacji z wymianą IC ?

[ Dodano: 2018-09-18, 19:30 ]
Hej odgrzewam temat , dostałem info od Gregor10 że zmiana IC nie jest konieczna , jedyne spadki mocy (dodatkowo niezauważalne) można doświadczyć w upalne dni i to przy ostrej jeździe.

Nie wiem czy warto inwestować 3600 zł w IC jak stockowy uciągnie.

VAGPatrick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
Lokalizacja: Sieraków Śląski

Post autor: VAGPatrick » 20 wrz 2018, 22:26

Na seryjnym IC maksymalnie 360-365km żeby to miało ręce i nogi.
Jak chcesz więcej to IC musisz zmienić. Wysoka temperatura nikomu nie służy.
A6 C6 3.0T 433KM/550NM Było.
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM Było.
A7 3.0 TDI 307KM/644NM Jest!
PP AUTO CENTER
Doposażanie|Tuning|Hamownia

Duli_xxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 06 lis 2018, 10:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Duli_xxxx » 29 sty 2020, 18:54

Na seryjnych gratach mi wyszło 390KM i 730Nm - różnica bardzo odczuwalna

Dani0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 28 lis 2019, 20:57
Lokalizacja: Śląsk SPS

Post autor: Dani0 » 29 sty 2020, 23:47

Zakładaj cooler bo ugotujesz ten silnik
Na seryjnym przy rozpędzaniu 0-200 przy 5 stopniach na zewnątrz miałem 45 na coolerze więc tragedia.

Nie rozumie tunerów ktĂ´rzy mówią że seryjny daje radę. No chyba że cały czas polewasz go wodą

Seryjny to daje rade jak ktoś go włoży do 2.0 fdi
380/740 ... nie jedzie

Duli_xxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 06 lis 2018, 10:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Duli_xxxx » 31 sty 2020, 23:21

Chyba już ugotowałem. Po 2 tygodniach od wirusa chyba padła uszczelka pod głowicą bo wywala płyn krokiem jak się da po garach

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 01 lut 2020, 13:24

Niezły ten Twój tuner, widać, że stawia tylko na cyferki by połechtać ego klienta, a nie bezawaryjność zestawu. <figielek>

Duli_xxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 06 lis 2018, 10:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Duli_xxxx » 01 lut 2020, 14:45

130TDI pisze:Niezły ten Twój tuner, widać, że stawia tylko na cyferki by połechtać ego klienta, a nie bezawaryjność zestawu. <figielek>
Być może masz rację Ale to tylko gdybanie. Być może bez programu również by padła uszczelka. Poza tym wiele ich ma podobne parametry lub nawet znacznie większe szczególnie Nm i jeżdżą. Żaden problem wrócić do serii tylko czy jest sens

Dani0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 28 lis 2019, 20:57
Lokalizacja: Śląsk SPS

Post autor: Dani0 » 01 lut 2020, 16:55

Naprawiaj uszczelki i dalej ogień na tłoki. Seria nie ma sensu w tym aucie kiepsko to jedzie
380/740 ... nie jedzie

Duli_xxxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 06 lis 2018, 10:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Duli_xxxx » 01 lut 2020, 20:54

Dani0 pisze:Naprawiaj uszczelki i dalej ogień na tłoki. Seria nie ma sensu w tym aucie kiepsko to jedzie
Przestaje rozumieć Twoje wypowiedzi. Sam masz program A się wypowiadasz jakbyś się śmiał z tego że mam podniesioną moc. Widzę że masz podobne parametry mocy. Tak czy inaczej jak go naprawie wracam do serii choć nie chętnie. Miałem z 8 aut chipowanych i nic się nie działo. Na pewno mogę się zgodzić z tym że w tym aucie tej mocy nie czuć

Dani0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 28 lis 2019, 20:57
Lokalizacja: Śląsk SPS

Post autor: Dani0 » 02 lut 2020, 02:12

Duli_xxxx,
Nic się nie naśmiewam sory jak tak to odebrałes

Ja zrobiłem program bo seria w tym aucie jest wg. Mnie słaba
I każdemu polecam bo auto jest żywsze

Byłem zdziwiony że w tym silniku idą uszczelki gosciu mi powiedział słuchaj robimy max 890 EGR rozsądnie bo tak czy siak przy 150.padna ci usczelki nawet w serii , i tyle
380/740 ... nie jedzie

Awatar użytkownika
ozi_dafit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C4
Lokalizacja: kielce

Post autor: ozi_dafit » 04 lut 2020, 19:57

U mojego mechanika co jakiś czas pojawia się 3.0tdi na uszczelkę pod głowicą, nie ma znaczenia czy seria czy nie. Taka przypadłość tych silników ...zupełnie jak z rozrządem. Jak jest EGT na odpowiednim poziomie to bedzie jezdzic i jezdzic.
Ja u siebie mam 409@780NM przy seryjnym DPFie i FMIC Wagner, mozna zrobic wiekszy moment z 30, 40Nm ale silnik wtedy generuje duzo szybciej EGT blisko maxymalnej wartosci dlatego jest zrobiony mniejszy zeby moc smialo smigac po autostradach w ok predkosci max auta.
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------

Dani0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 28 lis 2019, 20:57
Lokalizacja: Śląsk SPS

Post autor: Dani0 » 05 lut 2020, 22:33

Akurat EGT nie limituje momentu obrotowego bo największy jest w dieslu jest w średnim zakresie obrotów.

Na jakiej hamowni był robiony pomiar
Maha ,v-tech , dynoprojekt?
380/740 ... nie jedzie

Awatar użytkownika
ozi_dafit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C4
Lokalizacja: kielce

Post autor: ozi_dafit » 06 lut 2020, 17:54

No nie do końca masz rację z tym stwierdzeniem o egt i momencie w bitdi, ja Ci teraz tego fachowo dokladnie nie wytlumacze bo nie mam takiej wiedzy ale jak bede za niedlugo robil korekte softu w ECU i TCU to dopytam co jak i dlaczegi i wtedy tutaj napisze.
hmm a ile masz obrotów w BiTDI przy np 220km/h na 8 biegu? Czy nie te właśnie "srednie obroty" jak to nazwałeś? :p :p
ostatnie moje pomiary byly na obciazeniowej dynoprojekt
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl