[A6 C7 TDI] BiTDI 313 - Chiptuning
[A6 C7 TDI] BiTDI 313 - Chiptuning
Hej ,
chciałem się zorientować gdzie w okolicach krakowa (+200km) mogę zrobić dobry program ? Zależy mi na ładnym rozwijaniu mocy w użytecznym jej zakresie 1.7-4k RPM bez gór i dolin . Nie wiem ile TIPTRONIC wytrzymuje momentu , ale chciałbym gdzies dobić do 770-800 NM.
Dzwoniłem dzisiaj do Gregora ale nie udało się dodzwonić . Dodatkowo chciałem zapytać czy jest sens zmieniać odrazu IC na większy ? Nie planuje więcej modów poza STAGE1 .
Gwarancja kończy się w sierpniu więc pewnie wtedy chciałbym też wymienić olej w skrzyni , moze jest szansa połączyć zabieg z wymianą ?
Pozdrawiam !
chciałem się zorientować gdzie w okolicach krakowa (+200km) mogę zrobić dobry program ? Zależy mi na ładnym rozwijaniu mocy w użytecznym jej zakresie 1.7-4k RPM bez gór i dolin . Nie wiem ile TIPTRONIC wytrzymuje momentu , ale chciałbym gdzies dobić do 770-800 NM.
Dzwoniłem dzisiaj do Gregora ale nie udało się dodzwonić . Dodatkowo chciałem zapytać czy jest sens zmieniać odrazu IC na większy ? Nie planuje więcej modów poza STAGE1 .
Gwarancja kończy się w sierpniu więc pewnie wtedy chciałbym też wymienić olej w skrzyni , moze jest szansa połączyć zabieg z wymianą ?
Pozdrawiam !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 147
- Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
- Lokalizacja: Sieraków Śląski
Hej , macie jakąs stronkę ? Jaki koszt u Was takiej operacji z wymianą IC ?
[ Dodano: 2018-09-18, 19:30 ]
Hej odgrzewam temat , dostałem info od Gregor10 że zmiana IC nie jest konieczna , jedyne spadki mocy (dodatkowo niezauważalne) można doświadczyć w upalne dni i to przy ostrej jeździe.
Nie wiem czy warto inwestować 3600 zł w IC jak stockowy uciągnie.
[ Dodano: 2018-09-18, 19:30 ]
Hej odgrzewam temat , dostałem info od Gregor10 że zmiana IC nie jest konieczna , jedyne spadki mocy (dodatkowo niezauważalne) można doświadczyć w upalne dni i to przy ostrej jeździe.
Nie wiem czy warto inwestować 3600 zł w IC jak stockowy uciągnie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 147
- Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
- Lokalizacja: Sieraków Śląski
Zakładaj cooler bo ugotujesz ten silnik
Na seryjnym przy rozpędzaniu 0-200 przy 5 stopniach na zewnątrz miałem 45 na coolerze więc tragedia.
Nie rozumie tunerów ktĂ´rzy mówią że seryjny daje radę. No chyba że cały czas polewasz go wodą
Seryjny to daje rade jak ktoś go włoży do 2.0 fdi
Na seryjnym przy rozpędzaniu 0-200 przy 5 stopniach na zewnątrz miałem 45 na coolerze więc tragedia.
Nie rozumie tunerów ktĂ´rzy mówią że seryjny daje radę. No chyba że cały czas polewasz go wodą
Seryjny to daje rade jak ktoś go włoży do 2.0 fdi
380/740 ... nie jedzie
Być może masz rację Ale to tylko gdybanie. Być może bez programu również by padła uszczelka. Poza tym wiele ich ma podobne parametry lub nawet znacznie większe szczególnie Nm i jeżdżą. Żaden problem wrócić do serii tylko czy jest sens130TDI pisze:Niezły ten Twój tuner, widać, że stawia tylko na cyferki by połechtać ego klienta, a nie bezawaryjność zestawu.
Przestaje rozumieć Twoje wypowiedzi. Sam masz program A się wypowiadasz jakbyś się śmiał z tego że mam podniesioną moc. Widzę że masz podobne parametry mocy. Tak czy inaczej jak go naprawie wracam do serii choć nie chętnie. Miałem z 8 aut chipowanych i nic się nie działo. Na pewno mogę się zgodzić z tym że w tym aucie tej mocy nie czućDani0 pisze:Naprawiaj uszczelki i dalej ogień na tłoki. Seria nie ma sensu w tym aucie kiepsko to jedzie
Duli_xxxx,
Nic się nie naśmiewam sory jak tak to odebrałes
Ja zrobiłem program bo seria w tym aucie jest wg. Mnie słaba
I każdemu polecam bo auto jest żywsze
Byłem zdziwiony że w tym silniku idą uszczelki gosciu mi powiedział słuchaj robimy max 890 EGR rozsądnie bo tak czy siak przy 150.padna ci usczelki nawet w serii , i tyle
Nic się nie naśmiewam sory jak tak to odebrałes
Ja zrobiłem program bo seria w tym aucie jest wg. Mnie słaba
I każdemu polecam bo auto jest żywsze
Byłem zdziwiony że w tym silniku idą uszczelki gosciu mi powiedział słuchaj robimy max 890 EGR rozsądnie bo tak czy siak przy 150.padna ci usczelki nawet w serii , i tyle
380/740 ... nie jedzie
- ozi_dafit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C4
- Lokalizacja: kielce
U mojego mechanika co jakiś czas pojawia się 3.0tdi na uszczelkę pod głowicą, nie ma znaczenia czy seria czy nie. Taka przypadłość tych silników ...zupełnie jak z rozrządem. Jak jest EGT na odpowiednim poziomie to bedzie jezdzic i jezdzic.
Ja u siebie mam 409@780NM przy seryjnym DPFie i FMIC Wagner, mozna zrobic wiekszy moment z 30, 40Nm ale silnik wtedy generuje duzo szybciej EGT blisko maxymalnej wartosci dlatego jest zrobiony mniejszy zeby moc smialo smigac po autostradach w ok predkosci max auta.
Ja u siebie mam 409@780NM przy seryjnym DPFie i FMIC Wagner, mozna zrobic wiekszy moment z 30, 40Nm ale silnik wtedy generuje duzo szybciej EGT blisko maxymalnej wartosci dlatego jest zrobiony mniejszy zeby moc smialo smigac po autostradach w ok predkosci max auta.
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
- ozi_dafit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C4
- Lokalizacja: kielce
No nie do końca masz rację z tym stwierdzeniem o egt i momencie w bitdi, ja Ci teraz tego fachowo dokladnie nie wytlumacze bo nie mam takiej wiedzy ale jak bede za niedlugo robil korekte softu w ECU i TCU to dopytam co jak i dlaczegi i wtedy tutaj napisze.
hmm a ile masz obrotów w BiTDI przy np 220km/h na 8 biegu? Czy nie te właśnie "srednie obroty" jak to nazwałeś?
ostatnie moje pomiary byly na obciazeniowej dynoprojekt
hmm a ile masz obrotów w BiTDI przy np 220km/h na 8 biegu? Czy nie te właśnie "srednie obroty" jak to nazwałeś?


ostatnie moje pomiary byly na obciazeniowej dynoprojekt
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------