Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

audi[ a6 2.5 tdi AKN 150 KM] quatro mataż innej turbiny

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
JARGUT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 13 wrz 2009, 19:12
Lokalizacja: Bochnia małopolska

audi[ a6 2.5 tdi AKN 150 KM] quatro mataż innej turbiny

Post autor: JARGUT » 21 kwie 2010, 21:39

Witam wszystkich mam takie pytanie-Myśle ostatnio jaką sprawniejszą turbine założyć by poprawić ośągi i moc jedynostki 2.5 tdi v6
Mśle o zmianie kolektorów wydechowych i całego układu dolotowego wraz z interkulerem może na 2 dosyć duże
Co myśićie o tym poradzćie coś i licze na jakieś opinie nawet negatywne
pozdrawiam wszystkich forumowiczów

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 22 kwie 2010, 13:22

moze zaczne od podstawowej zeczy

jak zdrowy motor ?? co o nim wiesz ??

JARGUT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 13 wrz 2009, 19:12
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Post autor: JARGUT » 23 kwie 2010, 06:26

motor zdrowy przejechane około 170 tyś rginalnie wszystko poprawnie działa
co o nim wiem wiem tyle że cudów nie da sie z tego silnika wycągnąć bo pompa na to nie pozwala i mankamęt to popychacze zaworowe wałki przy nowszych silnikach częstsza wada a także wycieki oleju

jaro4444
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:48
Lokalizacja: Warszawa/ZDR

Re: audi[ a6 2.5 tdi AKN 150 KM] quatro mataż innej turbiny

Post autor: jaro4444 » 03 maja 2010, 14:02

JARGUT pisze:Witam wszystkich mam takie pytanie-Myśle ostatnio jaką sprawniejszą turbine założyć by poprawić ośągi i moc jedynostki 2.5 tdi v6
Mśle o zmianie kolektorów wydechowych i całego układu dolotowego wraz z interkulerem może na 2 dosyć duże
Co myśićie o tym poradzćie coś i licze na jakieś opinie nawet negatywne
pozdrawiam wszystkich forumowiczów
Myślimy, że to niepotrzebne.
W 2,5 TDI dalsze przyrosty trzyma brak paliwa, a nie powietrze.
Miały być dostępne większe końcówki wtryskiwaczy do 2,5 TDI produkcji Fratelli Brosio, ale coś to ucichło. Trzeba pytać w Dynosoft Katowice (Aligator).

JARGUT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 13 wrz 2009, 19:12
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Post autor: JARGUT » 03 maja 2010, 20:50

Dzięki za tą podpowiedz ale jestem ciekaw czy jak bym wsadził turbinke ze zmienną fazą geometri łopat bo z tego co sie orjętuje to w moim akn nie ma czegos takiego ale moge sie mylić dlatego też pytam ???

jaro4444
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:48
Lokalizacja: Warszawa/ZDR

Post autor: jaro4444 » 03 maja 2010, 21:08

JARGUT pisze:Dzięki za tą podpowiedz ale jestem ciekaw czy jak bym wsadził turbinke ze zmienną fazą geometri łopat bo z tego co sie orjętuje to w moim akn nie ma czegos takiego ale moge sie mylić dlatego też pytam ???
<haha>

Kolego wybacz, ale nie orientujesz się nic a nic. Masz seryjnie turbinę ze zmienną geometrią, ale kierownicy spalin, a nie łopat ;)

JARGUT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 13 wrz 2009, 19:12
Lokalizacja: Bochnia małopolska

Post autor: JARGUT » 08 maja 2010, 02:19

poprostu nie wiedziałem dokładnie jaka jest zastosowana turbina i masz racje nie orjętuje sie nic a nic dlatego pytam z czystej ciekawości i po to by zasięgnąć troche wiedzy na niektóre tematy

jaro4444
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:48
Lokalizacja: Warszawa/ZDR

Post autor: jaro4444 » 14 maja 2010, 09:27

censored pisze: Kolego jaro44444 to teraz proszę ładnie wytłumaczyć koledze o co chodzi , w zamian za wyśmiewanie się z czyjejś nie wiedzy :)

<ok> <ok>
Absolutnie nie próbuję wyśmiewac się, tylko trochę mnie to ubawilo 8-)

A tak poważnie - Wszystkie silniki 2,5 TDI V6 mają turbiny typu VTG czyli ze zmienną geometrią kierownicy spalin w części gorącej. Moga różnić wię wielkością i wydajnością, ale rodzaj turbin i sposób sterowania jest taki sam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja