Witam
Posiadam Audi Allroad 2.7 benzyna 250KM z 2004 roku.
Autem jeździłem od nowego, jak na razie ponad 280 000 km.
Ostatnie lata auto służyło w firmie do jeżdżenia po drogach Rosji i Ukrainy.
Obecnie postanowiłem już wycofać je z eksploatacji i pojawia się pytanie co dalej.
Sprzedawać nie chcę, mam spory sentyment do tego samochodu.
Pamiętam jak jeszcze jeździłem nim do serwisu to podziwiałem na parkingu Audi C5 RS6 i myślałem że fajnie by było mieć połączenie tych dwóch samochodów.
Chciałbym powrócić do tych "marzeń" i przerobić mojego Allroada na wersje Allroad RS6.
I tu pojawia się pytanie czy to jest technicznie wykonalne?
Zakres prac jaki uważam za konieczny:
wymiana silnika, skrzyni i wydechu, wzmocnienie zawieszenia, układu hamulcowego i przeniesienia napędu, tuning wnętrza (kierownica, fotele, audio).
Proszę o podpowiedź czy swap silnika może się odbyć na zasadzie drobnych przeróbek, czy trzeba pół auta przebudować?
Ewentualnie jaki inny silnik wybrać, ale min. to V8 i ponad 400KM.
Poszukuje również warsztatu w okolicy Trójmiasta który mógłby się podjąć przerobienia auta w podanym zakresie.
Pozdrawiam
Artur
[ A6 C5 Allroad] Audi C5 Allroad RS6???
[ A6 C5 Allroad] Audi C5 Allroad RS6???
Audi Allroad 2,7T 2004
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
po cholere Ci silnik z RS?
za ta kase która bys włozył w 4.2 - robisz to 2.7 na 600KM .
hamulce? kolega SID (s4sid.pl)
wrzuć jakis zestaw z prosiaka - masz tam fajny komplet na przód
Recaro, liczniki i inne pierdoły - kolega Pisi napewno Cie zadowoli swoją ofertą
co do zewnątrz , zderzak , maska , lampy , nadkola przód i tył (bo mimo ze tez są szerokie to sa inne niz w RS6 - no chyba ze ktos by ten plastik tak obrobił ze by sie nie "odznaczał") zderzak tył , klapa(daszek) no i progi
ogołem ?
silnik - 20
wnetrze pewnie z 5
nadwozie - na oko z 6
hamulce 6
inne mechaniczne pierdoły + robocizna 5
mi tu wyszło 42tys , opłaca sie ? - NIE - a nie wliczyłem jeszcze skrzyni
oczywiscie czesc swoich gratów sprzedasz co i tka nie zmienia faktu ze prosciej kupic RS6
ogolnie - Albo Allroad , albo RS6
Albo kupic RS6 i miec oba w garazu.
za ta kase która bys włozył w 4.2 - robisz to 2.7 na 600KM .
hamulce? kolega SID (s4sid.pl)
wrzuć jakis zestaw z prosiaka - masz tam fajny komplet na przód

Recaro, liczniki i inne pierdoły - kolega Pisi napewno Cie zadowoli swoją ofertą
co do zewnątrz , zderzak , maska , lampy , nadkola przód i tył (bo mimo ze tez są szerokie to sa inne niz w RS6 - no chyba ze ktos by ten plastik tak obrobił ze by sie nie "odznaczał") zderzak tył , klapa(daszek) no i progi
ogołem ?
silnik - 20
wnetrze pewnie z 5
nadwozie - na oko z 6
hamulce 6
inne mechaniczne pierdoły + robocizna 5
mi tu wyszło 42tys , opłaca sie ? - NIE - a nie wliczyłem jeszcze skrzyni

oczywiscie czesc swoich gratów sprzedasz co i tka nie zmienia faktu ze prosciej kupic RS6
ogolnie - Albo Allroad , albo RS6
Albo kupic RS6 i miec oba w garazu.
Tu nie ma opcji opłaca się czy nie.
Audi RS6 to nie Allroad RS6, chciałbym mieć coś oryginalnego na weekendy, co nie na tylko asfalcie daje sobie rade.
Odnośnie silnika to nie szukam jedynie mocy, ale musi być również odpowiedni charakter jednostki, a V8 idealnie mi pasuje.
Tak więc zamierzam kontynuować temat w kierunku Allroada RS6.
Jakby ktoś chciał się podjąć tematu to zapraszam.
Audi RS6 to nie Allroad RS6, chciałbym mieć coś oryginalnego na weekendy, co nie na tylko asfalcie daje sobie rade.
Odnośnie silnika to nie szukam jedynie mocy, ale musi być również odpowiedni charakter jednostki, a V8 idealnie mi pasuje.
Tak więc zamierzam kontynuować temat w kierunku Allroada RS6.
Jakby ktoś chciał się podjąć tematu to zapraszam.
Audi Allroad 2,7T 2004