A w jaki sposób chcesz zostawić wkład filtra ten "papierowy" i dołączyć do tego stożek? :-D
Jakiś trójnik zatosujesz ? :mrgreen:
popatrz jak pobiera silnik powietrze:
- puszka z wkładem filtra,
-przepływomierz,
-rury,
-strona zimna na turbine,
-rury,
-IC,
-rury,
-kolektory dolotowe,
za turbiną wszystko musi być już bardzo szczelne!
w które miejsce chcesz się wpiąć :mrgreen:
[A6 C5] ÂŚwist turbinki - mała przeróbka czy to możiwe?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 20 cze 2010, 11:48
- Lokalizacja: Wrocław
po pierwsze ja się ap ropo na ten temat zastanawiam to razDAMM pisze:A w jaki sposób chcesz zostawić wkład filtra ten "papierowy" i dołączyć do tego stożek? :-D
Jakiś trójnik zatosujesz ? :mrgreen:
popatrz jak pobiera silnik powietrze:
- puszka z wkładem filtra,
-przepływomierz,
-rury,
-strona zimna na turbine,
-rury,
-IC,
-rury,
-kolektory dolotowe,
za turbiną wszystko musi być już bardzo szczelne!
w które miejsce chcesz się wpiąć :mrgreen:

2 to że jak masz papierowy idzie rura (która w 2 miejscach można rozłączyć) do turbiny i tam w "połowie drogi" chce gdzies wsadzić stożek, wiem że nie mogę na środku silnika bo bedzie gorące powietrze dlatego chce wypuscic go tam gdzie ma dostęp do świeżego powietrza. Mysle ze to powinno być odpowiednie o ile znajde odpowiednie miejsce.
[ Dodano: 2010-07-20, 22:39 ]
Poniekąd już się zrobiło przy około 2 tysięcy obr. na minutkę popuszczam gaz i jest odpuszczanie ssania świetny dźwięk- jak pokręcę go troszkę wyżej też słychać ssanie turbiny gdzieś tak do 3600. Wyżej już tylko dźwięk V6 (też miły)
Napisałem "zrobiło" bo miałem tylko taki w tym udział- przeczyściłem filtr ściągnąłem kilka razy dolot do turbiny przejechałem się (kompletny brak kopa) Później założyłem wszystko jak trzeba i od tego momentu ciesze się tym (skromnym co prawda) dźwiękiem
Ale za Cholerkę nie wiem jak to się stało

co do podkrecenia turbinki ja nic zlego nie widze. myslalem wczesniej ze skraca to zywotnosc silnika czy turbiny ale gdy zobaczylem ile mlodych szwedow bawi sie w wyciaganie jak najwiekszej ilosci koni z seryjnych turbin nie w warsztatach a samemu zmienilem zdanie i sam tak zrobilem. bylo to okolo 3 lata temu i do tej pory nie mam problemow a mialem nawet stozek:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 20 cze 2010, 11:48
- Lokalizacja: Wrocław
Wtajemnicz mnie w szczegółyjarod pisze:co do podkrecenia turbinki ja nic zlego nie widze. myslalem wczesniej ze skraca to zywotnosc silnika czy turbiny ale gdy zobaczylem ile mlodych szwedow bawi sie w wyciaganie jak najwiekszej ilosci koni z seryjnych turbin nie w warsztatach a samemu zmienilem zdanie i sam tak zrobilem. bylo to okolo 3 lata temu i do tej pory nie mam problemow a mialem nawet stozek:)


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 497
- Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
- Imię: Ernesto
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Munster
- Kontakt:
jak możesz zapodaj wiecej danych na ten temat bardzo interesujące :lol: dzieki i pozdrojarod pisze:co do podkrecenia turbinki ja nic zlego nie widze. myslalem wczesniej ze skraca to zywotnosc silnika czy turbiny ale gdy zobaczylem ile mlodych szwedow bawi sie w wyciaganie jak najwiekszej ilosci koni z seryjnych turbin nie w warsztatach a samemu zmienilem zdanie i sam tak zrobilem. bylo to okolo 3 lata temu i do tej pory nie mam problemow a mialem nawet stozek:)
nie ma o czym sie rozpisywac. wszystko zajmuje kilka minut. wymieniasz trim box i tyle. normalne ze duzy przyrost mocy nie obejdzie sie bez wymiany innych czesci ale stage1 czy 2 bez problemu. nie wiem czy komputer pozwoli na takie przerobki samemu w audi ale saab 900, 93 bez problemu. nawet znalazlem do audi http://www.blocket.se/malmo/TRIMBOX_Vw_ ... ?ca=21&w=3 tu masz zdjecie http://www.blocket.se/varmland/Trim_box ... ?ca=21&w=3 http://www.blocket.se/jonkoping/Trimbox ... ?ca=21&w=3 http://www.blocket.se/goteborg/TRIMBOX_ ... ?ca=21&w=3 http://www.blocket.se/malmo/BensinTrimb ... ?ca=21&w=3
[ Dodano: 2010-07-26, 21:01 ]
nie mowie ze robienie tego samemu jest dobre, czasami cisnienie w sprezarce jest za wysokie i spalanie idzie w gore. kumpel w saabie 900 mial za duze cisnienie inny w volvo s60 bez problemow dostal kilkadziesiat konikow wiecej.
[ Dodano: 2010-07-26, 21:01 ]
nie mowie ze robienie tego samemu jest dobre, czasami cisnienie w sprezarce jest za wysokie i spalanie idzie w gore. kumpel w saabie 900 mial za duze cisnienie inny w volvo s60 bez problemow dostal kilkadziesiat konikow wiecej.