4.2 Fsi chęc założenia kompresora
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 26 maja 2012, 09:03
- Lokalizacja: Żory/Śląskie-Stockholm/Sweden
4.2 Fsi chęc założenia kompresora
Witam
Mam ochotę założyć kompresor do mojej Audi ale chciałbym poznać waszą opinię .
Rozmawiałem z gośćmi z 44tuning i po wstępnej rozmowie koszt założeni kompresora wymiana wydechu itp... ,koszt ok 40tys osiągi plus minus +80ps i 120Nm czyli gdzieś po tuningu 430ps i 560nm.
I tu moje pytanie co sądzicie kompresor czy może tę kaskę dołożyć i kupić s6 .
Gościu z 44tuning mówił że jak założę kompresor to moc i osiągi niby takie same ja s6 ale podobno moja by się dużo lepiej zbierała. Teraz po prostu mam mętlik bo szukałem trochę na necie ale żadnej a6 4.2 x kompresorem nie znalazłem.
Z góry dzięki za opinie
Pozdrawiam
Mam ochotę założyć kompresor do mojej Audi ale chciałbym poznać waszą opinię .
Rozmawiałem z gośćmi z 44tuning i po wstępnej rozmowie koszt założeni kompresora wymiana wydechu itp... ,koszt ok 40tys osiągi plus minus +80ps i 120Nm czyli gdzieś po tuningu 430ps i 560nm.
I tu moje pytanie co sądzicie kompresor czy może tę kaskę dołożyć i kupić s6 .
Gościu z 44tuning mówił że jak założę kompresor to moc i osiągi niby takie same ja s6 ale podobno moja by się dużo lepiej zbierała. Teraz po prostu mam mętlik bo szukałem trochę na necie ale żadnej a6 4.2 x kompresorem nie znalazłem.
Z góry dzięki za opinie
Pozdrawiam
artek_27
Było A6 4.2 FSI 2007
Obecnie S6 5.2 FSI
Było A6 4.2 FSI 2007
Obecnie S6 5.2 FSI
- giganteusz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 26 maja 2012, 09:03
- Lokalizacja: Żory/Śląskie-Stockholm/Sweden
Witam Rs6 jak najbardziej ale narazie fundusze nie pozwalaja a jeżeli chodzi o moc to owszem przydało by się coś mocniejszego gdyż bo tym moim spodziewałem się troche wiecej, miałem przed Audi Bmw 330xd i powiem że różnicy wogóle nie widze może w górnyxh predkosciach powyżyje 160km/h audi deko lepiej przyspiesza i to tyle. Dlatego rozważałem ten kompresor no i teraz audi s6 ale zobaczymy napewno coś bedzie zmienione 

artek_27
Było A6 4.2 FSI 2007
Obecnie S6 5.2 FSI
Było A6 4.2 FSI 2007
Obecnie S6 5.2 FSI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 26 maja 2012, 09:03
- Lokalizacja: Żory/Śląskie-Stockholm/Sweden
Witam
To samo można by było powiedzieć o chipowaniu ropniaków niby tylko plus minus 50ps i z 70Nm i też nic wiecej tam nie zmieniacie ani smarowania ani hamulców i trochę wyobrazni te 4.2 to nie jakies 2.0tdi albo 2tfsi żeby przy zwiekszeniu jakiś 80 kucy miał sie zaraz rozlecieć, rozumie że jak bym chciał jakieś tuning zrobić o przyroscie 200 czy 300 koni to byśmy mogli tak gdybać że sie rozleci bez wiekszych przeróbek. A hamulce swoja drogą 347mm i tył 330mm to chyba jednak by dały rade na te 430hp. Bo teraz auto staje dęba przy ostrym hamowaniu. Ale tak jak pisałem postanowione albo bedzie s6 albo coś mocniejszego z konkurującej firmy BMW M5.
Ale zawsze warto posłuchać starych forumowiczów i przeróbka poszła w zapomnienie
To samo można by było powiedzieć o chipowaniu ropniaków niby tylko plus minus 50ps i z 70Nm i też nic wiecej tam nie zmieniacie ani smarowania ani hamulców i trochę wyobrazni te 4.2 to nie jakies 2.0tdi albo 2tfsi żeby przy zwiekszeniu jakiś 80 kucy miał sie zaraz rozlecieć, rozumie że jak bym chciał jakieś tuning zrobić o przyroscie 200 czy 300 koni to byśmy mogli tak gdybać że sie rozleci bez wiekszych przeróbek. A hamulce swoja drogą 347mm i tył 330mm to chyba jednak by dały rade na te 430hp. Bo teraz auto staje dęba przy ostrym hamowaniu. Ale tak jak pisałem postanowione albo bedzie s6 albo coś mocniejszego z konkurującej firmy BMW M5.
Ale zawsze warto posłuchać starych forumowiczów i przeróbka poszła w zapomnienie

artek_27
Było A6 4.2 FSI 2007
Obecnie S6 5.2 FSI
Było A6 4.2 FSI 2007
Obecnie S6 5.2 FSI
- FOSS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 99
- Rejestracja: 29 kwie 2009, 09:50
- Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
- Kontakt:
Nie no, nie przesadzajmy... przecież 4.2V8 bi-turbo fabrycznie wychodziło w RS6 C5 i ABT czy MTM dłubało to na 530-550KM i jakoś to jeździło.carlos666 pisze:a reszta parametrów silnika? a chłodzenie , smarowanie , hamulce ?
Takie "dokładki" to nieporozumienie !
Może i to to polata, ale silnik wysra się wydechem po 10 tysiącach deptania...
Do zwykłego 4.2V8 były nawet gotowe zestawy z kompresorem... koszt to chyba jakieś 10-15kpln więc nie tragizujmy.
Zresztą gadać można sobie długo...
w Niemcowni na zlocie Audi A8/S8 osobiście widziałem przed-liftowe S8 D2 które fabrycznie ma wolnossące 4.2V8 340KM... kolega Vince dołożył do niego bi-turbo tworząc swoiste "RS8"...
przy doładowaniu 0.9 Bar silnik ma około 420KM i 650Nm.
Koledzy z A8 Germany, dla chętnych, na zamkniętym terenie i przy udziale miejscowej Policji, zorganizowali też wyścigi... najszybsze ze wszystkich startujących było właśnie to S8 D2 4.2V8 BiT... drugie, ze sporą stratą było A8 D3 4.2TDI + chip... trzecie było A8L D3 6.0W12 a ex aequo razem z nim z praktycznie identycznym czasem było A8 D3 4.2V8 z pomodzonym wydechem i programem

Ta S8 mieli kołami w miejscu i na suchym asfalcie driftuje jak Subaru Impreza... zresztą looknij tutaj:
Osobiście jakieś 2 lata temu planowałem właśnie coś podobnego jak Vince... do swojego S8 chciałem przełożyć silnik ze skrzynią z RS6 C5... już dawcę nawet znalazłem ale niestety swoją eSę rozbiłem i plany poszły w łebartek_27 pisze:A hamulce swoja drogą 347mm i tył 330mm to chyba jednak by dały rade na te 430hp. Bo teraz auto staje dęba przy ostrym hamowaniu.


Jak bierzesz pod uwagę M5 (pewnie model E60) to czemu nie RS6?... w Audi masz quattro i bi-turbo więc frajdy daje zdecydowanie więcej niż M5artek_27 pisze:Ale tak jak pisałem postanowione albo bedzie s6 albo coś mocniejszego z konkurującej firmy BMW M5.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 26 maja 2012, 09:03
- Lokalizacja: Żory/Śląskie-Stockholm/Sweden
Witam no niezle ta S8 daje aż trudno uwierzyć że taki prawie 2 tonowy potworek daje czadu aż miło, wiec i z tej mojej może i by coś wyszło ciekawego a wracajac do RS6 tak jak pisałem fundusze nie puszczają a trzeba by mieć około 200tys a za M5 E60 dam gdzieś 130 tys tak że jest różnica a myśle że wrażenia też będą niezłe, no chyba że znajdę jakieś fajne S6.
artek_27
Było A6 4.2 FSI 2007
Obecnie S6 5.2 FSI
Było A6 4.2 FSI 2007
Obecnie S6 5.2 FSI