Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C7] 3.0 tfsi stage 2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 846
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 31 sty 2019, 13:19

Intercooler szczególnie w gorące dni jest mega potrzebny <lol>

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 31 sty 2019, 13:20

palec85 pisze:Dodam jeszcze,ze compsport z Bielska za stage 2 chce ponad 8 tys tyle,ze jakis inny intercooler dodaja.
To jest dodatkowy, większy intercooler wodny do kompresora! Jeśli w tej cenie jest komplet (intercooler+silnik+kółko+pasek+skrzynia) to prawie "okazja". Pewnie nie dają osobnego obiegu chłodziwa i osobnego zbiornika cieczy chłodzącej? Bo coś za tanio :)
APR za sam intercooler, bez osobnego obiegu woła 1000 USD:
https://www.uspmotorsports.com/APR-B8-3 ... ystem.html
W EcuProject powiedzieli mi dużo więcej.

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 31 sty 2019, 13:38

No dobra,zapewne dodatkowy obieg chlodzenia sie przydaje ale wiekszosc osob chyba robilo stage 2 u gregora bez dodatkowego chlodzenia i teraz pytanie czy ktos jakies problemy odczuwal po stage 2 u gregora?

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 31 sty 2019, 14:42

To nie jest kwestia odczuwania problemów, to kwestia odczuwania większej mocy w gorące dni :)

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 31 sty 2019, 14:56

Aha,dzieki za wyjasnienie&#128578;

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 09 mar 2019, 23:56

Czy u was robiąc stage 2 mieliście robiony również Flash skrzyni ? Ja robiłem u gregora i softu w skrzyni nie ruszał. Wydaje mi się że skrzynia wolno zmienia biegi ( jedynie z 3 na 4 jest szybki strzał).

Co do chłodzenia to można dokupić dodatkową chłodnice wody na prawą stronę i wpiąć ją w układ....
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 10 mar 2019, 00:16

Soft robi się w S-tronicu. Ty masz auto z USA i tam siedzi Tiptronic.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 10 mar 2019, 13:52

Ciesz się, że masz tipa, bo on spokojnie wytrzymuje taki tuning i nic mu nie będzie. Dlatego nie robi się softu tej skrzyni, bo sama dostosuje się do większej mocy.

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 10 mar 2019, 19:07

Z tego co słyszałem to tip w a7 robiony jest do 550hp. Jak na moje oko skrzynia mogłaby szybciej zrzucać biegi - niby jest 4.4s lecz szybsza zmiana biegu dałaby wynik 4,2s
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 10 mar 2019, 19:33

Nie da takiego wyniku do setki. Skrzynie ZF jak najbardziej się robi. Nawet bardziej jest to konieczne i efektowne niż w stronic. Stronic jeżeli jest robiony to głównie po to żeby zdjąć limiter bo w tfsi moment i tak jest niski. Chętnie zobaczyłbym te 4,4 s 0-100 w A7 440KM tfsi. Byle nie z górki :]

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 10 mar 2019, 20:47

Pomiary robione na RL. Pozatym miałem już kilka A7 i A6 z silnikami 3.0T i różnica jest kolosalna na Stage2. Macie kogoś w mazowieckim kto ogarnia tipa ?
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 10 mar 2019, 22:37

damos pisze:
palec85 pisze:Dodam jeszcze,ze compsport z Bielska za stage 2 chce ponad 8 tys tyle,ze jakis inny intercooler dodaja.
To jest dodatkowy, większy intercooler wodny do kompresora! Jeśli w tej cenie jest komplet (intercooler+silnik+kółko+pasek+skrzynia) to prawie "okazja". Pewnie nie dają osobnego obiegu chłodziwa i osobnego zbiornika cieczy chłodzącej? Bo coś za tanio :)
APR za sam intercooler, bez osobnego obiegu woła 1000 USD:
https://www.uspmotorsports.com/APR-B8-3 ... ystem.html
W EcuProject powiedzieli mi dużo więcej.
Jest osobny obieg i osobny zbiornik na chlodziwo.
460KM/550NM Compsport Stage 2

Brzoza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 18 mar 2018, 06:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Brzoza » 11 mar 2019, 20:19

damos pisze:Soft robi się w S-tronicu. Ty masz auto z USA i tam siedzi Tiptronic.
Jeśli czytasz audizine to wiesz, ze ZF tez się robi :)
Pytanie tylko czy ktoś to w PL tez już ogarnia

Awatar użytkownika
Pietrek78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
Imię: Piotr
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Pietrek78 » 11 mar 2019, 20:57

Brzoza pisze:
damos pisze:Soft robi się w S-tronicu. Ty masz auto z USA i tam siedzi Tiptronic.
Jeśli czytasz audizine to wiesz, ze ZF tez się robi :)
Pytanie tylko czy ktoś to w PL tez już ogarnia
Poprawiają czas zmiany biegów czy coś innego?
Rodzinny odrzutowiec.
416/806

MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 11 mar 2019, 21:16

Brzoza pisze: Pytanie tylko czy ktoś to w PL tez już ogarnia
Pytanie raczej powinno brzmieć: Kto nie ogarnia :]
Pietrek78 pisze: Poprawiają czas zmiany biegów czy coś innego?
Poprawić (lub zepsuć) można prawie wszystko co zapisał autor w sofcie łącznie ze skróceniem czasu zmiany biegu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja