[A6 C5] 2.8 V6 N/A modyfikacje
[A6 C5] 2.8 V6 N/A modyfikacje
Hej, nigdzie nie potrafie znalesc informacji czy do silnika 2.8 v6 mozna zastosowac elementy z innych silnikow...
np. wał z innego by zwiekszyc pojemnosc, oraz tloki by doprezyc silnik, jak i walki rozrzadu... robił ktoś z was takie modyfikacje...
p.s. nie chce tematow typu swap, turbo czy kompresor...(bo zazwyczaj widze tak sie koncza) i wiem ile kosztuje robienie N/A
np. wał z innego by zwiekszyc pojemnosc, oraz tloki by doprezyc silnik, jak i walki rozrzadu... robił ktoś z was takie modyfikacje...
p.s. nie chce tematow typu swap, turbo czy kompresor...(bo zazwyczaj widze tak sie koncza) i wiem ile kosztuje robienie N/A
Re: 2.8 V6 N/A modyfikacje
Mogą się kończyć jeszcze tak:Ramzees pisze: p.s. nie chce tematow typu swap, turbo czy kompresor...(bo zazwyczaj widze tak sie koncza) i wiem ile kosztuje robienie N/A
1. Modyfikacja Ecu silnika =+/- 5% mocy

2. Zmiana auta.
Musisz po prostu dostrzec, że utknąłeś w martwym punkcie z tym motorem i albo się z tym pogodzić, albo... można rzeźbić w g...ie i zmieniać wały, wałki i tłoki....
- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Doskonale wiem kolego o czym mówisz......Ramzees pisze:kazdy potrafi se kupic inne auto, nie kazdy potrafi zrobic cos czego nie mozna kupic...
Czasem nachodzi taka chęć dokonania czegoś, czego nikt wcześniej nie zrobił........zrobienia czegoś wyjątkowego.......ciekawego projektu, który będzie budził żywe zainteresowanie innych i dostarczał emocji samemu "twórcy"
tylko wg mnie jest jedna podstawowa rzecz, która chyba jest najważniejsza w tym wszystki......auto do takiej przeróbki powinno być nietuzinkowe, samo w w sobie już na początku powinno być czymś w rodzaju kultowego, pożądanego przez innych. Auto takie powinno przedstawiać jakąś wartość, coś sobą prezentować już na starcie takiego projektu.......
A taka zwykła A6 jakich pełno na naszych polskich drogach z motorem o przeciętnych średnich osiągach, nie wyróżniające się niczym szczególnym to troche jak próba zrobienia z fiata 126p eleganckiego mercedesa.
Auto w które jeśli już pchać 20 tys i więcej powinno dać później możliwość choć częściowego odzyskania tych pieniędzy oraz powinno powalać na kolana (rozumiem dokonać takiego projektu na tak kultowych autach jak mercedes W124 Coupe; Nissan 200SX, nie wiem.....może jakiś amerykaniec.....Camaro, Mustang, itp itd)
Ale rzeźbić w zwykłym Audi A6, za które później i tak nikt nie zapłaci więcej niż tyle co za przeciętny zadbany egzemplarz z dobrych rąk, to moim zdaniem troche szkoda tych pieniędzy. Nawet na jakichś zlotach czy wystawach szału tym nie zrobisz......bo podjedzie ktoś obok tym samym Audi A6 ale z silnikiem 2.7T dłubniętym na 500 KM i narobi Ci wstydu, że włożył niewiele więcej niż ty w swój motor. A pomyśl które auto później będzie szybsze, bardziej podziwiane, i które z chęcią ktoś odkupi za sporo większe pieniądze niż standardowa wersja

Ale to tylko moja opinia. Każdy wydaje kase na to co chce. Poprostu zastanów się jeszcze nad tym dobrze.
ja dokonalem w hondzie b20 krecac do 9200 obr/min gdzie kazdy krecil do 7500...
nie mowie ze chce pchac 20 tys w a6 w silnik ale nie jest mi straszna jakas duza kwota...
swap to nie problem ale wole cos pomodzic z v6 N/A a nie tylko softy
rozeznam sobie temat i jak do czegos dojde to sie tym podziele dla potomnych 
nie mowie ze chce pchac 20 tys w a6 w silnik ale nie jest mi straszna jakas duza kwota...
swap to nie problem ale wole cos pomodzic z v6 N/A a nie tylko softy


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Co nieco znalazlem na temat strokera za kaluza 
mozna zastosowac wal z v6 30v 3.0
i z 2771cc mozna uzyskac 2965cc
oczywiscie jest to wartosc na seryjnych tłokach maja 82.5mm
nie chce robic nadwymiaru bo za duzo zabawy i hajsu z tym zwiazanego
moze znajde jakies info na temat walkow rozrzadu czy da sie dac jakeis ostrzejesze z innego motoru

mozna zastosowac wal z v6 30v 3.0
i z 2771cc mozna uzyskac 2965cc
oczywiscie jest to wartosc na seryjnych tłokach maja 82.5mm
nie chce robic nadwymiaru bo za duzo zabawy i hajsu z tym zwiazanego

moze znajde jakies info na temat walkow rozrzadu czy da sie dac jakeis ostrzejesze z innego motoru
