Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C6] 2.0 TFSI chiptuning

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
vagTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 279
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:33
Imię: Bar
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: pomorskie

[ A6 C6] 2.0 TFSI chiptuning

Post autor: vagTDI » 03 paź 2012, 21:07

Niedawno zdecydowałem się na chiptuning, poza softem nie ma żadnych przeróbek mechanicznych.
- seria
- pomiar na PB95 (237KM)
- pomiar na PB98 (243KM)
0-100 km/h: 7.3s
Obrazek

doto

Post autor: doto » 09 paź 2012, 10:25

Witam,

i jak wrażenia, gdzieś ma mniej momentu niż przed zmianami, rzeczywiście czuć pod nogą, jak prędkość max., spalania itd., no i cena za taką zabawę.

dzięki,
pozdrawiam,
Tomek

vagTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 279
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:33
Imię: Bar
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: vagTDI » 09 paź 2012, 10:46

Wrażenia są super. Spalanie może wzrosło może o 1 litr, ale to się z czasem okaże, bo jeszcze się nie nacieszyłem. Prędkości max. jeszcze nie miałem gdzie sprawdzić (próbowałem, ale nie było odpowiednich warunków - pojechał o 10km/h więcej niż w serii, ale nie było miejsca, żeby dalej sprawdzić). Wg. mnie lepszy ciąg czuć już od 2500 obr/min, jedank prawdziwa różnica jest powyżej 4000-4500, tam gdzie w serii już nic więcej się nie działo, to teraz ciągnie jak zły do samej odcinki. Tuner twierdzi też, że można więcej NM dowalić przy niskich obrotach, ale niestety jest koło dwumasowe i zdecydowaliśmy, że zostaje jak jest, bo poprawa w jeździe i tak jest spora.

Awatar użytkownika
Ravsik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 148
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL

Post autor: Ravsik » 19 paź 2012, 19:34

u mnie wyszlo 230KM i 370Nm robil Rogal z Wawy
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]

Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6

jerry_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 05 lis 2010, 05:17
Imię: Jarek
Rocznik: 2011
Moje auto: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: jerry_ » 21 paź 2012, 04:42

Temat o 2.0 TFSI już jest więc możliwe że zaraz zaczną krzyczeć :]

MRMOTORS to = u Rogala ?? słyszałem właśnie że dobrze tam robią pod auto. Miałem zamiar zapodać w 2011r ale odpuściłem lecz chyba się zdecyduję po nowym roku na podniesienie mocy, tylko ciągle temat gdzie? ;-) 23OKM to już musi się całkiem nieźle odpychać <okok>
jerry_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl