
[ A6 C6] 2.0 t fsi 170 km - chip tuning
[ A6 C6] 2.0 t fsi 170 km - chip tuning
Witajcie. Myślę poważnie nad wzmocnieniem troszkę mojego autka poprzez zainstalowanie małego wirusa
Zastanawiam się tylko o ile bezpiecznie zwiększyć moc auta. Słyszałem że ten silnik w innych wersjach audi ma w standardzie 200 ps. Pytanie brzmi czy silnik w moim aucie różni się jakoś osprzętowo od innych tfsi i jak to jest ze skrzynią biegów. Ja mam automat multitronic . Ponoć ta skrzynia nie lubi dużego momentu obr. Proszę o odpowiedź znawców tematu. Z góry dzięki! Pozdrawiam!

co ma być to będzie. LIVE IS BRUTTAL 

Mam ten sam dylemat tylko w połączeniu 2.0 tdi + multitronic. Niebezpieczny dla tej skrzyni jest właśnie wysoki moment obrotowy. Słyszałem, że wytrzymuje ona max 400 Nm.
Ta sama skrzynia występuje w ośce 2.7 tdi. Przy tym silniku moment obrotowy wynosi 380 Nm, więc jest to pewnie bezpieczna granica dla tej skrzyni. Jednak mimo to waham się...
Ta sama skrzynia występuje w ośce 2.7 tdi. Przy tym silniku moment obrotowy wynosi 380 Nm, więc jest to pewnie bezpieczna granica dla tej skrzyni. Jednak mimo to waham się...

Upewnij się jeszcze czy to ten sam multitronic co u Ciebie - mogą mieć różne oznaczenia i różną tolerancję na moment obrotowy.
Sądzę, że to czy multi wytrzyma zależeć będzie od tego jak jeździsz. Tą skrzynię można łatwo zajeździć nawet bez chipa. Zanim się zdecydujesz zapytaj też o koszt wymiany na nową.
No i pamiętaj, że multi źle robi ostre ruszanie z miejsca więc ostre starty spod świateł odpadają.
Kiedyś padł mi multi w C5 więc mam lekko negatywne nastawienie do tej skrzyni
Sądzę, że to czy multi wytrzyma zależeć będzie od tego jak jeździsz. Tą skrzynię można łatwo zajeździć nawet bez chipa. Zanim się zdecydujesz zapytaj też o koszt wymiany na nową.

Kiedyś padł mi multi w C5 więc mam lekko negatywne nastawienie do tej skrzyni

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 lis 2010, 05:17
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Witam, podłączę się trochę do tematu.
Jestem teraz poza granicami ale za 5 tygodni wracam i stanę się właścicielem 2.0 TFSI (manual) auto jest juz dla mnie zaklepane
i noszę się też z zamiarem chipa w 44tuning w opolu z tym ze są tam dwie opcje i nie za bardzo wiem o co chodzi, a mianowicie jest:
2.0TFSI 170KM Bigger Turbo i tu mozna pojechac na 240KM i 380Nm ale jest jeszcze opcja 2.0 TFSI 170KM smile turbo i tu mozna pojechac na 210KM i 345Nm. Pytanie moje o co dokladnie chodzi z tym bigger i smile , byly dwie wersje po 170KM? w specyfikacji nic nie znalazłem .No i te "smile" Wysłałem juz zapytanie i czekam na odpowiedz ale moze ktoś tutaj coś się w tym orientuje.
Jestem teraz poza granicami ale za 5 tygodni wracam i stanę się właścicielem 2.0 TFSI (manual) auto jest juz dla mnie zaklepane

2.0TFSI 170KM Bigger Turbo i tu mozna pojechac na 240KM i 380Nm ale jest jeszcze opcja 2.0 TFSI 170KM smile turbo i tu mozna pojechac na 210KM i 345Nm. Pytanie moje o co dokladnie chodzi z tym bigger i smile , byly dwie wersje po 170KM? w specyfikacji nic nie znalazłem .No i te "smile" Wysłałem juz zapytanie i czekam na odpowiedz ale moze ktoś tutaj coś się w tym orientuje.

jerry_
jak sama nazwa wskazuje w 1 opcji zakładają ci duże turbo (choc to troche bez sensu bo najprawdopodobniej z seryjnych gratów tyle sie osiągnie) a analogicznie do opcji 1 w 2 masz mniejsze turbojerry_ pisze:Witam, podłączę się trochę do tematu.
Jestem teraz poza granicami ale za 5 tygodni wracam i stanę się właścicielem 2.0 TFSI (manual) auto jest juz dla mnie zaklepanei noszę się też z zamiarem chipa w 44tuning w opolu z tym ze są tam dwie opcje i nie za bardzo wiem o co chodzi, a mianowicie jest:
2.0TFSI 170KM Bigger Turbo i tu mozna pojechac na 240KM i 380Nm ale jest jeszcze opcja 2.0 TFSI 170KM smile turbo i tu mozna pojechac na 210KM i 345Nm. Pytanie moje o co dokladnie chodzi z tym bigger i smile , byly dwie wersje po 170KM? w specyfikacji nic nie znalazłem .No i te "smile" Wysłałem juz zapytanie i czekam na odpowiedz ale moze ktoś tutaj coś się w tym orientuje.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 05 lis 2010, 05:17
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Jak wróce to podzwonie bo tak przez neta to cięzko jest się czegokolwiek dowiedziec. Raczej chce zeby chipowali z seryjnych gratów, poza tym wlasnie nazwa nie za bardzo wskazuje bo smile to raczej powinno znaczyc co innego
.
Z takich bardziej wiarygodnych jest jeszcze V-tech, ze stronki wynika ze kręcą +30KM.
MTM w niemczech jezeli chce sie gwarancje to kręci auta do 5lat i przy tym przebieg do 80 000 nie wiem jak MTM polska w Bielsku Białej bo jakos nie mogę się dostac na ich stronke , prawdopodobnie dlatego ze neta mam przez amerykanskiego satelite i jak sie wejdzie na mtm.de to niechce mnie przekierowac na polską tylko kieruje na USA

Z takich bardziej wiarygodnych jest jeszcze V-tech, ze stronki wynika ze kręcą +30KM.
MTM w niemczech jezeli chce sie gwarancje to kręci auta do 5lat i przy tym przebieg do 80 000 nie wiem jak MTM polska w Bielsku Białej bo jakos nie mogę się dostac na ich stronke , prawdopodobnie dlatego ze neta mam przez amerykanskiego satelite i jak sie wejdzie na mtm.de to niechce mnie przekierowac na polską tylko kieruje na USA

jerry_