Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] 1.8TQ APU 150km czy oplaca sie robic program

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 29 sty 2017, 12:36

Po Turbo widać że program seria , turbo troszkę przeładowuje na początku - przepływka do sprawdzenia , N75 i szczelność ( cofanie zapłonu pod koniec obrotów )

Może się Łukasz13 wypowie i potwierdzi czy dobrze kombinuję , podrzuciłem logi koledzę co ogarnia tez 1.8T i to zasugerował co napisałem

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 29 sty 2017, 12:58

Ok dzieki.
N75 drogi nie jest ale nie wiem jaki powinienem miec bo na aledrogo wpisalem tylko zawor n75 audi i nowe tak ze nie szukalem ale moge wymienic jak najbardziej. Szczelnosc tu bedzie problem jak wszedzie ja sprawdzic. Weze od podcisnien te male jeden pod kolektorem i z przodu to wymienie bo sparciale sa reszte postaram sie jakos sprawdzic jak ktos mnie jakos pokieruje. Przeplywke jak sprawdzic poza podmianka czy kupnem nowej tylko oryg czy zamiennik?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 29 sty 2017, 17:23

górą też jest przeładowanie i ecu tnie n-kę prawie na zero,sprawdz wężyki przy WG może któryś jest pęknięty

[ Dodano: 2017-01-29, 16:23 ]
zwłaszcza szczelność wężyka wg>n75

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 29 sty 2017, 20:07

to takie szybkie pytanie wastegate będzie widoczny od gory żeby sprawdzić ewentualnie wymienić wężyk między nim a n75?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 29 sty 2017, 20:51

lampiona wyjmiesz i jest spoko,sprawdz też czy sam wg jest szczelny(membrana)

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 29 sty 2017, 21:36

kombinuje jak to zrobić w głowie ale za lampą prawą (od strony pasażera ) to kojarzę zawór od skrzyni korbowej, N75 zaraz pod nim i DV w tych okolicach a WG to gdzieś przy turbo chyba jest czy cos pomyliłem?

turbine mam po regeneracji a gruszke sprawdzić jak na tym filmie?



Tylko czy musze ja wyjmować boo tak to cięgno jest dalej przymocowane i czy jak dmuchnę w ten kruciec to się ruszy?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 29 sty 2017, 21:44

n75 jest na gumowym dolocie i zaraz obok jest wg,nie musisz go wyjmować,sprawdz wężyk do wg i wd czy szczelne

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 30 sty 2017, 09:58

Jak by trzeba bylo wymienić jakis wężyk to kupic oryginl w ASO czy czukac zamiennikow lub brac wezyki z metra ciete?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 30 sty 2017, 10:20

sprawa jest taka że możesz założyć inny tylko przy wg jest 4mm a przy n-ce 6mm jak pamiętam,ja zakładałem silikonowy grubościenny z fimic.pl i też było dobrze

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 30 sty 2017, 17:57

przewodów zamówie już na zapas może bo i tak musze kilka wymienić. Poprzyglądałem się dzisiaj tak gdzie to wszystko jest ale chyba poczekam aż się zrobi przynajmniej 0 lub jakis 1 stopień na plusie. Wtedy coś będzie można rozebrać na spokojnie by nie przymarzły ręce. Nie mam gdzie wstawić auta na dłuższą chwile.

P.S

Ile jest tak na oko wężyków potrzebnych w metrach jednych i drugich wziąć po 4-5 metrów każdego? 4mm i 6mm?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 30 sty 2017, 19:13

tam wężyki nie są jednakowe 4 czy 6 mm,tylko z jednej strony ma 4 a z drugiej 6

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 30 sty 2017, 20:20

O.o to zmienia postać rzeczy. Ide na noc do fabryki to poszperam w etce może najdę numery i zapytam w aso jakie koszta. A jak bym kupił grubościenny 4mm i rozwiercił koniec jednego na 6mm? potem wiadomo opaska i już. Troszeczkę rzeźba ale dostęp do wierteł mam duży i to wszelkiego rodzaju oraz tokarek tak, że coś by sie zrobiło.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 30 sty 2017, 20:59

058145718A

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 30 sty 2017, 21:07

Podejrzewam że cokolwiek na 4mm gumowego byś nie kupił to pewnie rozciągniesz na 6mm..

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 30 sty 2017, 21:12

no dokładnie,z fmic.pl brałem kiedyś silikony i się u ciągają bez problemu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja