Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] 1.8T ANB 150KM - większe wtryski

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Luker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 09 mar 2009, 00:43
Lokalizacja: Oleśnica - Wrocław

[A6 C5] 1.8T ANB 150KM - większe wtryski

Post autor: Luker » 30 maja 2015, 16:51

Witam. Posiadam obecnie zamontowane wtryski boscha 0 280 155 825 (foto) i chcę się przerzucić na nieco większe i pytanie do Was, czy np. z TT podejdą bez przeróbek p&p do A6? Ktoś przerabiał taki temat? Jakieś inne sugestie?
Serdecznie dzięki za odp.
Pozdrawiam ;)

Obrazek

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 31 maja 2015, 10:27

Posiadam taki silnik i Niebawem koncze mody. W temacie o moim aucie masz dokladnie napisane jakie wlozylem wtryski p&p z saaba 2.3t skalibrowane na 360cc
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 31 maja 2015, 19:39

Pytanie do jakiej mocy chcesz te wtryski? bo jesli masz turbine k03 czy k03s to spokojnie 0280156061 320cc wystarczą.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Luker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 09 mar 2009, 00:43
Lokalizacja: Oleśnica - Wrocław

Post autor: Luker » 02 cze 2015, 10:42

Pany celuje w 200KM, turbo K03s, pozbyłem się kata i rozglądam powoli za ickiem ;)
co do wtrysków MrcZk przed wymianą miałeś dłuższe i bez problemu p&p weszły krótsze? bo wizualnie się mega sie różnią..

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 03 cze 2015, 13:15

Te co zakladalem do siebie podchodza p&p sa takich samych rozmiarow tylko nie maja tego "dziubka" ale to tak ma byc. Pasuja bez problemu i starcza spokojnie na 220koni. Skoro masz k03s i planujesz fmic to nie ma sensu zostawac przy mocy 200:) skoro mozna miec bespiecznie nieco wiecej
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 26 gru 2018, 12:46

Widzę temat, którego szukałem, Jak wiesz MrcZk, wtryski mi jakoś dziwnie pstrykają. mam numer
06B 133 551 B i już wiem że potrzebna będzie korekta. Czy po zmianie wtrysków trzeba zmieniać regulator czy pompę lub samą listwę? Przyszłościowo pod 200koni ale będzie katalizator. Potem może drugi IC lub mój na większy jak coś się znajdzie. Te z saba nie trzeba jakoś nic przerabiać wiązki czy samych rurek?

Jak ma się wydajność i sprawność tych z saba do tych z BEX-a 06A906031BA i czy numer ten sam a różne auto to nie ma znaczenia?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 30 gru 2018, 20:23

Czy wtryski z saaba czy z bexa nic nie trzeba przerabiać pasują p&p.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja