Wsadziłem przekładnie firmy GT BERGMANN, nową, kierownica już można powiedzieć, że prawie prosto, jednakże podczas szybkich ruchów kierownicy coś postukuje, jeżeli z kanału ktoś docisnie przekładnie do góry stuki ustają.
Na starej też tak było, więc wykluczam przekładnie, tak samo podczas kręcenia kierownicą coś stuknie/strzeli raz lub parę razy podczas obrotu. 1. 1. Wycofując np na skręconych kołach w prawo jest strzał, ruszając na skręconych później w drugą stronę też jest strzał, tka jakby coś odbijało w drugą stronę co wczenzisj się przestawiło. Nie, nie przegub bo dzieje się tak na podniesionym aucie, jak również na postoju, jak również na zgaszonym.
Podejrzewam poduszkę amora tylko proszę o informacje czy może się tak zachowywać. Na domiar gdzieś dalej jest luz no kiera nie jest idealnie prosto, jest parę stopni w prawo, minimalnie ale jest.
2. Dodatkowo byłem ostatnio na przeglądzie (wahacze nowe, drążki oraz łączniki, robione w lecie tego roku), jedna tuleja dolnego wahacza z lewej strony auta, tylko nie pamiętam czy banan czy ten drugi. Nie trzyma się idealnie w sankach, wygląda jakby ją wypchalo z wahacza do przodu, proszę o informacje jakie mogą być tego objawy

Pozdrawiam,
Patryk