Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[APR 2.8 193 KM] Problem z odpaleniem samochodu po naprawie

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
MixTape
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 02 lis 2018, 05:37
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

[APR 2.8 193 KM] Problem z odpaleniem samochodu po naprawie

Post autor: MixTape » 29 paź 2019, 16:46

Witam, jak w temacie, w ostatnim czasie (miesiąc, niestety praca codziennie na nocki i aktywne życie nie pozwoliło mi skończyć tego wcześniej) wymieniłem regulator napięcia w alternatorze Valeo (szczotki już są były trochę krótkie), a podczas jazdy znikło ładowanie. Do rozbiórki pół auta, więc stwierdziłem, że przy okazji wymienię przekładnie która już nie milosiernie stukała.
Wracając do tematu, samochód wczoraj został wypchany z garażu (jest kanał, a nie chciałem ryzykować z możliwością odlozenia się w nim LPG przez miesiąc czasu). Zamontowalem nowy akumulator Bosch amperowo trochę większy niż ten co był dotychczas ze względu na rozbudowany trochę system audio. Wkładam kluczyk, przekrecam i amen, auto nie odpala :-/ Kręci i kręci, ale nie może odpalić, przy dłuższym kręceniu zaświeca się kontrolka od oleju na fisie (podjedzewam, że juz za bardzo spada napięcie na aku).

Przy braku ładowania 2 razy spadło mi napięcie na wskaźniku w aucie do 8V (wiadomo kontrolek mnóstwo, mnóstwo błędów na liczniku, żarówki, aku, to tamto.

Dzisiaj przed odpaleniem ładowałem aku prostowniki automatycznym, po podłączeniu pokazał 50% ale zaraz przeszedł na 75%.
Nowe aku stało miesiąc nie używane u mnie, nie wiem ile w sklepie.
Podłączyłem również vcds i tak w silniku wywaliło parę błędów, niestry nie zapisałem (głupi ja), pamiętam, że był błąd camshaft adjustment intertemitane (czy jakoś tak). Jednakże zastanawiam się czy błąd nie zapisał się od tego jak mu spadło napięcie do tych 8V.

Blagam koledzy pomóżcie, bo już zaczynam dosłownie rzygać tym autem :-/

hunter266
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 22 paź 2018, 07:40
Imię: Sławek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: hunter266 » 30 paź 2019, 16:38

Spróbuj go odpalić, pomęcz go chwilę. Następnie podłącz kompa i odczytaj błędy. Błędy podeślij, swoją drogą zwykle jak auto nie pali to z wróżenia z fusów strzelam czujnik wału albo wałka (sprawdź wtyczki).

MixTape
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 02 lis 2018, 05:37
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: MixTape » 10 lis 2019, 14:29

Odpaliło na kolejny dzień jak mu do aku podpiąłem boostera, na początku też słabo kręcił, ale potrzymałem chwilę i zapalił. Nie wiem cxy po prostu napięcie było za małe aby odpalił, 12.4V
Jednak na początku trochę nie równo pracował silnik, ale po chwili było okej i auto pali normalnie teraz (no może poza uwalonym czujnikiem g62 od roku, ale będę zmieniał węże od odmy to akurat się czujnik zrobi <radocha> )

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga