Witam wszystkich.
Pacjent: Audi A6 C6 Avant 2.0 TDI Avant 2010 rok.
Brak klimatyzacji, przed zimą próbowałem z tym walczyć ale bezskutecznie. Przed zimą klimatyzacja nie chłodziła pomimo, że była wystarczająca ilość czynnika. Po włączeniu było czuć, że silnik zostaje obciążony. Rurki pod maską robiły się lekko zimne( z tego co wiem powinien być na nich szron przy dużej temp.).
Obecnie problem wciąż istnieje z tą rożnicą, że owe rurki, które powinny być chłodne są teraz ciepłe.
Komputer nie wskazywał błędów.
Czy macie jakieś pomysły co to może być ? Jednocześnie czy ktoś ma do polecenia dobry serwis na terenie Warszawy( Bielany i okolice), który będzie w stanie to naprawić ?
Pozdrawiam
[ Dodano: 2019-06-11, 11:45 ]
Mechanik stwierdził, że sprężarka jest zatarta + w przewodach znajduje się "popiół". Naprawę wycenił na ok. 2,5 tys. złotych.
Czy może ktoś powiedzieć na czym polega naprawa ? Co oprócz sprężarki trzeba wymienić oraz jakie czynności przeprowadzić(płukanie przewodów ?). ? Czy podana wyżej cena jest rynkowa ?
Brak klimatyzacji
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Jeśli zrobi to na nowej sprężarce DENSO oraz wymienić osuszasz oraz zawór rozpreżny i przeczyści cały układ, to cena jest w porządku. Najlepiej byłoby wymienić również skraplacz, ponieważ z niego trudno wypłukać wiórki, które masz w układzie. Nie daj się naciągnąć na regenerową sprężarkę, ponieważ za niedługo będziesz ponownie czyścił układ.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2019, 19:13 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Przerabiałem już trzy sprężarki
. Jak padła mi oryginalna, to dałem się namówić na regenerowaną, która pochodziła niecałe dwa tygodnie i się zatarła. Kazałem wsadzić nową DENSO (oczywiście bezpłatnie w ramach gwarancji) i chodziła dwa lata, czyli ok. 150 tysięcy km i też się zatarła. Wsadziłem znów nową i chodzi do teraz. Niestety, ale w C6 sprężarki dość szybko się zacierają i puszczają wiórki aluminiowe w układ.
