Post
autor: DERIC » 08 cze 2010, 11:08
Ok, pytaliśmy o przyczynę wymiany ostatniego silnika, bo coś się nie zgadza w zeznaniach poprzedniego właściciela, ale wróćmy do meritum sprawy bo człowiek pomocy potrzebuje!
No więc moim zdaniem najważniejszą wskazówką jest to, że dzieje się to jedynie podczas pracy zimnego silnika, a więc w trybie tzw. ssania. Mamy wtedy bogatszą mieszankę (mniej powietrza, więcej paliwa). Nie masz problemów z odpalaniem, więc wykluczyłbym czujniki temperatury. ÂŚwiece też wykluczyliśmy, chociaż to że koledze wymiana ich nie pomogła przy podobnym problemie nie oznacza, że Tobie to nie pomoże. Kolejnym problemem może być sterowanie wtryskiem, lub same wtryski. Szarpanie silnikiem może świadczyć o tym, że problem dotyczy tylko nielicznych cylindrów. Niestety - myślę że porada na forum nie będzie złotym środkiem, musisz dokładnie przejrzeć silnik, podłączyć VAGa...