Maksymalne obroty wentylatora chłodnicy
Maksymalne obroty wentylatora chłodnicy
Witam,
Borykam się z problemem ciagle pracujących wentylatorów chłodnicy na prawdopodobnie maksymalnym biegu. Auto to a6 3.0 tdi 2007, po stłuczce(lewy błotnik, lewy reflektor, wystrzelone poduszki). Auto już naprawione jednak kilka sekund po uruchomieniu silnika zimnego lub ciepłego bez różnicy wentylatory wchodzą na max obroty. W silniku brak błędów związanych z tym problemem, ale po usunięciu błędów silnika na pracującym silniku wentylatory wyłączają się do normalnej pracy żeby znów po kilku sekundach wejść na max obroty. Czy ktoś miał taki problem, wie gdzie szukać przyczyny?
Borykam się z problemem ciagle pracujących wentylatorów chłodnicy na prawdopodobnie maksymalnym biegu. Auto to a6 3.0 tdi 2007, po stłuczce(lewy błotnik, lewy reflektor, wystrzelone poduszki). Auto już naprawione jednak kilka sekund po uruchomieniu silnika zimnego lub ciepłego bez różnicy wentylatory wchodzą na max obroty. W silniku brak błędów związanych z tym problemem, ale po usunięciu błędów silnika na pracującym silniku wentylatory wyłączają się do normalnej pracy żeby znów po kilku sekundach wejść na max obroty. Czy ktoś miał taki problem, wie gdzie szukać przyczyny?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
dawido175, Tak, mieli: a6-c6-wentylator-cieczy-dziala-na-max-p ... t53927.htm
Więcej googlować mi się nie chce, ale tak pobieżnie wklepując nazwę czujnika + "Audi C6" wyrzuca sporo informacji
Więcej googlować mi się nie chce, ale tak pobieżnie wklepując nazwę czujnika + "Audi C6" wyrzuca sporo informacji
Witam. Podlaczam sie pod temat, walcze z podobnym problemem. W lecie wymienialem modul wentylatorów przy wiatrakach bo wiatraki wogole sie nie wlaczaly. Od wczoraj wlaczaja sie na maxa przy odpaleniu silnika. Odpiąlem 2 przewody od wymienionego modulu, wiatraki krecily dalej. Zeby wylaczyc je tymczasowo calkowicie, jest zima takze bez wiatrakow mozna jezdzic, nalezy wyjac bezpiecznik 20 ktory znajduje sie pod obudowa przekaznikow na podszybiu od strony kierowcy. U mnie byl na drugim miejscu od lewej czyli strony pasazera.
Blad jaki wyrzuca vcds:
001682 - Sterowanie wentylatora ch³odnicy 1
P0692 - 000 - zwarcie z plusem
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00100000
Priorytet bledu: 2
Czestosc bledu: 76
Wew.licznik bledów: 255
Przebieg: 331937 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2008.08.13
Czas: 02:03:10
Ramka zamrozona:
Obroty silnika: 0 /min
Predkosc: 0.0 km/h
Temperatura: 19.8*C
Ilosc powietrza/Obr.: 1192.6 mg/suw
Cykl pracy: 95.5 %
Temperatura: 53.1*C
Bede wdzieczny za jakies wskazowki od czego zaczac.
Blad jaki wyrzuca vcds:
001682 - Sterowanie wentylatora ch³odnicy 1
P0692 - 000 - zwarcie z plusem
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00100000
Priorytet bledu: 2
Czestosc bledu: 76
Wew.licznik bledów: 255
Przebieg: 331937 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2008.08.13
Czas: 02:03:10
Ramka zamrozona:
Obroty silnika: 0 /min
Predkosc: 0.0 km/h
Temperatura: 19.8*C
Ilosc powietrza/Obr.: 1192.6 mg/suw
Cykl pracy: 95.5 %
Temperatura: 53.1*C
Bede wdzieczny za jakies wskazowki od czego zaczac.