wbijam jedynkę i prawa pol oś kręci się normalnie ale koło już nie jak by tam coś się stało no a prawa strona wgl się nie kręci dodam tylko ze biegi wchodzą normlanie sprzegło jest tak samo twarde jak było a ostatnio tylko jedynie to robiłem przy napędzie więc czy ktoś wie co moglo pójść nie tak
Samochód stoi w miejscu
Samochód stoi w miejscu
Witam posiadam a6 c6 z 2007 roku w manualu 3.0 tdi quattro i po wymianie przegubów zew wyjechałem na ulicę i na pierwszym zakrecie cos mi strzeliło auto tak jak by trochę straciło moc a pożniej juz całkowicie nie mogłem jechać a sprawa wygląda tak
wbijam jedynkę i prawa pol oś kręci się normalnie ale koło już nie jak by tam coś się stało no a prawa strona wgl się nie kręci dodam tylko ze biegi wchodzą normlanie sprzegło jest tak samo twarde jak było a ostatnio tylko jedynie to robiłem przy napędzie więc czy ktoś wie co moglo pójść nie tak
??? pozdrawiam
wbijam jedynkę i prawa pol oś kręci się normalnie ale koło już nie jak by tam coś się stało no a prawa strona wgl się nie kręci dodam tylko ze biegi wchodzą normlanie sprzegło jest tak samo twarde jak było a ostatnio tylko jedynie to robiłem przy napędzie więc czy ktoś wie co moglo pójść nie tak
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez z1_white, łącznie zmieniany 2 razy.
MODYFIKACJE:
-Podświetlenie tablic LED
-Lampy LED tył Pełen FL
-Oświetlenie LED wewnątrz
-Podświetlenie tablic LED
-Lampy LED tył Pełen FL
-Oświetlenie LED wewnątrz
- Punisher
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 224
- Rejestracja: 14 lip 2015, 21:09
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
Jak kręci się półoś to wszystko ok z napędem, tak na pierwszy rzut. (kręci się jedna bo tak działa mechanizm różnicowy)
Więc do sprawdzenia półoś która się obraca. Musiałeś coś źle założyć (może półoś rozpieła się z przegubem :shock: )
Więc do sprawdzenia półoś która się obraca. Musiałeś coś źle założyć (może półoś rozpieła się z przegubem :shock: )
Ostatnio zmieniony 21 lis 2018, 07:49 przez Punisher, łącznie zmieniany 1 raz.
ok od tego zacznę i dam znać tylko dlaczego nie kręci się wgl lewa strona... a jest możliwe ze poszło coś w przegubie wewnętrzynm z lewej dlatego się nie kręci ? zrobiłem raptem 10 km na tych przegubach a zakładałem skf
MODYFIKACJE:
-Podświetlenie tablic LED
-Lampy LED tył Pełen FL
-Oświetlenie LED wewnątrz
-Podświetlenie tablic LED
-Lampy LED tył Pełen FL
-Oświetlenie LED wewnątrz
-
wojciech007
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Tak działa mechanizm różnicowy. Jak nie masz obciążenia na prawej półosi to ona się kręci, a lewa stoi nieruchomo.z1_white pisze:ok od tego zacznę i dam znać tylko dlaczego nie kręci się wgl lewa strona... a jest możliwe ze poszło coś w przegubie wewnętrzynm z lewej dlatego się nie kręci ? zrobiłem raptem 10 km na tych przegubach a zakładałem skf
Jakbyś miał uszkodzony przegub wewnętrzny to nie kręciłaby się półoś.
Szukaj usterki przy prawym przegubie zewnętrznym (ta strona, która się obraca).
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
No przecież każdy Ci tłumaczy, że tak działa mechanizm różnicowy. Jak podniesiesz jedno koło na lewarku, to ono się będzie kręcić, bo nie ma oporu. I to będzie się kręcić dwa razy szybciej, bo to które ma opór będzie stało. No jakieś łączenie przeniesienia napędu puściło. Tam gdzie się kręci, bo tam puściło.
Było A6 C5 Avant 1,8T AEB LPG. Przez 7 lat trochę w nim pogrzebałem.









