Mam to samo, silnik 2.8 jeżdżę na trasie codziennie ok 200 km, autostrada /droga kontrolki zapalają się ale nie gasną same, dopiero po ponownym uruchomieniu silnika... Jutro będę miał kabel posprawdzam jakie są błędy (podejrzewam, że wynajdzie ich masę, nie tylko odnośnie ABS, ESP itp)
Zauważyłem to dopiero po wymianie zawieszenia z tyłu (amortyzatory firma daco) wcześniej się tak nie działo, gdzieś wyczytałem, że to od złej geometrii... Została więc zrobiona, niestety parę dni później znowu się zaświeciły oby dwie naraz
Światła stóp zapalają się normalnie.
[ Dodano: 2019-02-09, 12:00 ]
Dzisiaj byłem na korekcie zbieżności ESP I ABS może tak samo pojawić się od czujnika skrętu. Niby ustawił na 0 i 0 na każdym kole, jednak brało go w prawo, wydaje mi się, że może czujnik walnięty jest
Zobaczymy czy kontrolki znowu się pojawią
[ Dodano: 2019-02-09, 22:35 ]
A więc tak kabelek zakupiłem, pokazał błąd g62, to nie ważne ale pokazał również błąd ABS ESP front, Sterring wheel także obstawiam albo walnięty czujnik skrętu w kierownicy czy przy kierownicy, bo nie wiem gdzie on się znajduje lub mechanik go dzisiaj odłączył na stacji jak coś grzebał przy zbieżności, ale nie wiem czy wtedy by nie świecił cały czas
