a6c5 problem z płynem
a6c5 problem z płynem
Witam
a6c5 2,5 tdi. podczas spokojnej jazdy nic sie nie dzieje. Wystarczy trochę "pomęczyć" ją na wyższych obrotach a na odcinku 50km cały płyn ucieka spodem zbiorniczka. Oczywiście ciśnienie w układzie jest ogromne.
Temperatura cieczy i oleju na zegarach ok. Poziom oleju bez zmian, więc uszczelka chyba odpada.
Ostatnio okazało się, że rano kiedy na dworze było 7 stopni wskazówka temp płynu podniosła się dopiero po 20km a ciepły nawiew pojawił sie po kolejnych 10km. Dzisiaj pomimo ustawienia nadmuchu na LO z nawiewów leciało letnie powietrze.
Ktoś możę wie czego szukać?
a6c5 2,5 tdi. podczas spokojnej jazdy nic sie nie dzieje. Wystarczy trochę "pomęczyć" ją na wyższych obrotach a na odcinku 50km cały płyn ucieka spodem zbiorniczka. Oczywiście ciśnienie w układzie jest ogromne.
Temperatura cieczy i oleju na zegarach ok. Poziom oleju bez zmian, więc uszczelka chyba odpada.
Ostatnio okazało się, że rano kiedy na dworze było 7 stopni wskazówka temp płynu podniosła się dopiero po 20km a ciepły nawiew pojawił sie po kolejnych 10km. Dzisiaj pomimo ustawienia nadmuchu na LO z nawiewów leciało letnie powietrze.
Ktoś możę wie czego szukać?
No właśnie nie widać. Wczoraj po południu odkręciłem korek i ciśnie z układu zeszło dopiero po jakiejś minucie. Dolałem płynu, chwilę pojeździłem po mieście. Teraz odkręcam korek i wszystko ok. Gdyby trafiona była głowica to jeśli się nie mylę to ciśnienie było by zawsze bez względu na to jak jadę.
Wymienię jeszcze raz korek może to jego wina.
Wymienię jeszcze raz korek może to jego wina.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga