
Import własny z DE w styczniu 2017 roku.
Po wielu obejrzanych egzemplarzach w PL wybór padł na znalezienie i ściągnięcie auta z zagranicy.
Zaczęło sie wiec szperanie po niemieckim e-bay'u, mobile.de, w koncu sie utrafiło coś fajnego...
Kilka telefonów, doszło więcej zdjęc na mojego e-maila i decyzja o wyjezdzie po auto prawie na drugi koniec Niemiec, hehe

Auto przywleczone niemal spod samej Kolonii, rzecz jasna od osoby prywatnej

Dwóch właścicieli w Niemczech, w sumie z jednej rodziny

Przebieg przy zakupie 236 500 km. Udokumentowane w książeczce do 2010, reszta na świstkach do roku 2016.
Dwa kluczyki z pilotem + serwisowy + kod immobilisera.
Wersja- sedan
Rocznik- 2000
Silnik- AVG 110 KM
Skrzynia- manualna 5-biegow EEN
Kolor lakieru- LZ4V
Z wyposażenia :
- Półfis nie wylany
- Wspomaganie kierownicy
- Światła przeciwmgłowe
- El. szyby
- El. lusterka + grzanie sprawne
- Fotele standard w kratę + regulacja wysokości i lędźwi(sprawne)
- Dekory srebrne std.
- Klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
- Airbag 4x
- 2x podłokietnik
- Centralny zamek
- Domykanie i otwieranie szyb z pilota
- Immobiliser
- Grzane spryskiwacze
- Zamek tylnej klapy otwierany z pilota
- Pełen pakiet oświetlenia wnętrza
- Wszystkie szyby ori audi 2000 rok
Lakier sprawdzany ok, poza przetarciem na tylnym błotniku(zrobione)
Generalnie bardziej stawiałem na stan techniczny niż wyposażenie i najważniejsze że nawet najmniejsza pierdoła jak np sterowanie lusterek, szyb było sprawne

Wszystkie wahacze ori i dobrze się trzymają(jest papier że niektóre były wymienione w 2013).
Podczas jazdy próbnej mile zaskoczenie "jak to idzie" i brak jakichkolwiek błędów na VCDS.
Na zajutrz auto otrzymało pakiet startowy :
- rozrząd INA
- Olej 5w-40 motul
- Płyn chłodniczy
- Wszystkie filtry
Do tej pory zrobione:
- Regeneracja kompresora klimy
- Uszczelka pod deklem, pod miskę
- Wyczyszczona turbina + nowe uszczelki
- Czujnik temperatury oleju hella
- Nowa chłodnica klimy + wentylator
- Amortyzatoty tył meyle
- Łożyska kół przód FAG
- Hamulce przód komplet zimmerman + regeneracja zacisków
- Hamulce tył TRW + regeneracja zacisków + płyn
- Osłony przegubów zewnętrznych spidan + lewy przegub bo stukal przy skręcaniu.
- Rurka odmy komplet wraz z "grzybkiem", bo już olej ciurkiem leciał stamtąd.
- Nowy akumulator fiamm, a siedział jeszcze ori vw audi
Jeszcze może kilka rzeczy, o których zapomniałem.
Wymiana oleju i filtrów standardowo co 12 tys km.
W planach:
- Korekta lakieru i konkretne zabezpieczenie
- Zmiana w przyszłym sezonie felg na 17 (zrobione- ori S-line)
- Zakup nowych opon na sezon letni(zrobione - Fulda sportcontrol2)
- Naprawa regulacji lędźwi, bo się fotel wbija do środka(zrobione)
- Bezpieczne zwiększenie mocy, np jakiś chips
- Może lekka ściema szyb
- Dołożenie tempomatu
- Radio z nawigacją, rns-e, ale myślę też o czymś na androidzie.
Załączam kilka zdjęć na początek i zapraszam do komentowania koledzy i koleżanki

[ Komentarz dodany przez: mat1324: 2018-08-14, 19:36 ]
Edytowałem linki do zdjęć, aby się w ogóle wyświetlały

[ Dodano: 2018-08-14, 20:32 ]
Mat1324 dzięki za edycję zdjęć.
Kiedyś wstawiłem z imagshack, teraz jakoś na szybko z fotosika i coś nie hulalo, dzięki

[ Dodano: 2018-09-17, 16:52 ]
Nadszedł czas zrobić coś przy zawieszeniu, bo przy wyższych prędkościach przód zaczął bujać na nierownosciach.
Po sprawdzeniu wahaczy wybór padł na łączniki stabilizatora, mimo że miały lekkie pęknięcia gumy i amortyzatory. Tam naprawdę mają świetne drogi, że to spokojnie 18 lat wytrzymało.
Tutaj dobralem takie jak siedziały ori, a więc Sachs 230535 oraz łączniki lemforder 😉
Na koniec auto dostało mycie i poleciałem quick detailerem na szybko 😁