Witam. Brakuje mocy, widać na logach coś?
002 009 026
to samo jeszcze raz
statyczne 001 002 006
007 008 009
026
[ Dodano: 2018-05-09, 11:34 ]
Nikt nie kumaty w logach?
Logi do oceny 2.8 30v
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7183
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
wygląda całiem ok - trochę na głowicy pasażera ma lekko ubogo ( lewa sonda pokazuje ponad 0,8 V a ta lewa praktycznie cały log poniżej 0,8V ) , lekko nastawnik na właśnie prawej głowicy nie przestawia się tak jak lewy do 24 stopni ( ale to raczej mała odchyłka ) , przepływomierz wydaję się działać prawidłowo ( 165 g/s to będzie około 195KM )
te logi to na PB czy LPG?
te logi to na PB czy LPG?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 114
- Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zamość
Logi oczywiście na benzynie po skasowaniu adaptacji. Nastawniki chyba tylko poprawiają osiągi w niskich i średnich obrotach na moc maksymalną nie mają wplywu, odczyt sondy przy bucie w podłodze też nie jest brany pod uwagę, tak? Sonda może fałszować? Bo jak odepnę jedną z nich to na jałowym równiej chodzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 114
- Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zamość
Czasy wtrysku jak podglądam przez staga, rozjeżdżają się na obu paliwach, kolektor dolotowy położyłem dodatkowo na dirko tak że szczelny, rozrząd na obu blokadach składany. Zakładając wadliwą sondę , nie miała by wpływu na maksymalną moc. Kompresja rowno po 12 na rozgrzanym, na zimnym około 11 prowadzi do spadku mocy? Zakładając że nowy ma 14 na ciepłym. Podmieniony był słupek z alg na apr który wg Elsy ma niższy stopień sprężania, 10.1 a alg 10.6. chociaż ELSA w jednym miejscu podaje za ten silnik ma 10.1 a w drugim że 10.6 tak że informacja nie pewna. Chce dojść do sedna sprawy, czy poprostu ten motor już na tyle jest kiepski czy coś obok. Jak silnik to pozostanie pogodzić się , ewentualnie jak trafi się pewniak to przerzucić motor.
[ Dodano: 2018-05-10, 00:21 ]
Jak sprawdzić czy nie mam zamiast 2.8 włożonego 2.4? Oznaczenie silnika wybite jest na głowicy. Czy gdzieś jeszcze? Czy parametry pracy przepływomierza mówią wystarczająco?
[ Dodano: 2018-05-10, 00:21 ]
Jak sprawdzić czy nie mam zamiast 2.8 włożonego 2.4? Oznaczenie silnika wybite jest na głowicy. Czy gdzieś jeszcze? Czy parametry pracy przepływomierza mówią wystarczająco?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
jest ale tylko w momencie gdy pokaże ubogobendzji pisze:nie jest brany pod uwage jak przejdzie w OL
sondy wyglądają w porządku raczej.
Na tym się mniej znam ale skoro nastawniki się przestawiają nierówno to może rozrząd nierówno ustawiony dodatkowo faktycznie ten na pierwszym banku czasem sobie skacze.
Przepływomierz ma na poczatku troche zawahanie, ale raczej tez ok. Możesz go odpiąć jak odżyje to jednak on.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 114
- Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zamość
Mierzyłem kompresję jeszcze raz na gorącym , wyszło gorzej, około 11 bar. Po próbie olejowej dobre 13 , max 0,5b odchyłki. Kręciłem po 12 obrotów. Może jednak ten motor jest kiepski. Rozrząd kładłem na blokadach, obracałem i sprawdzałem ponownie, raczej nie miał się jak zruszyć. Przelewam tłoki naftą, na początku z niektórych schodziła w oczach teraz już prawie stoi. Stary motor miał ok 13,5 bar a ten 11, może to tu jest problem.