Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Logi do oceny 2.8 30v

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
luke_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zamość

Logi do oceny 2.8 30v

Post autor: luke_A6 » 09 maja 2018, 11:34

Witam. Brakuje mocy, widać na logach coś?
002 009 026

to samo jeszcze raz

statyczne 001 002 006

007 008 009

026

[ Dodano: 2018-05-09, 11:34 ]
Nikt nie kumaty w logach?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 09 maja 2018, 12:04

wygląda całiem ok - trochę na głowicy pasażera ma lekko ubogo ( lewa sonda pokazuje ponad 0,8 V a ta lewa praktycznie cały log poniżej 0,8V ) , lekko nastawnik na właśnie prawej głowicy nie przestawia się tak jak lewy do 24 stopni ( ale to raczej mała odchyłka ) , przepływomierz wydaję się działać prawidłowo ( 165 g/s to będzie około 195KM )

te logi to na PB czy LPG?

luke_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zamość

Post autor: luke_A6 » 09 maja 2018, 12:20

Logi oczywiście na benzynie po skasowaniu adaptacji. Nastawniki chyba tylko poprawiają osiągi w niskich i średnich obrotach na moc maksymalną nie mają wplywu, odczyt sondy przy bucie w podłodze też nie jest brany pod uwagę, tak? Sonda może fałszować? Bo jak odepnę jedną z nich to na jałowym równiej chodzi.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 09 maja 2018, 13:04

nie jest brany pod uwage jak przejdzie w OL ale jej wskazanie my możemy odczytać jak takie nakierowanie

luke_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zamość

Post autor: luke_A6 » 10 maja 2018, 00:21

Czasy wtrysku jak podglądam przez staga, rozjeżdżają się na obu paliwach, kolektor dolotowy położyłem dodatkowo na dirko tak że szczelny, rozrząd na obu blokadach składany. Zakładając wadliwą sondę , nie miała by wpływu na maksymalną moc. Kompresja rowno po 12 na rozgrzanym, na zimnym około 11 prowadzi do spadku mocy? Zakładając że nowy ma 14 na ciepłym. Podmieniony był słupek z alg na apr który wg Elsy ma niższy stopień sprężania, 10.1 a alg 10.6. chociaż ELSA w jednym miejscu podaje za ten silnik ma 10.1 a w drugim że 10.6 tak że informacja nie pewna. Chce dojść do sedna sprawy, czy poprostu ten motor już na tyle jest kiepski czy coś obok. Jak silnik to pozostanie pogodzić się , ewentualnie jak trafi się pewniak to przerzucić motor.

[ Dodano: 2018-05-10, 00:21 ]
Jak sprawdzić czy nie mam zamiast 2.8 włożonego 2.4? Oznaczenie silnika wybite jest na głowicy. Czy gdzieś jeszcze? Czy parametry pracy przepływomierza mówią wystarczająco?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 10 maja 2018, 00:40

ecu masz z 2.8 , jakby był słupek z 2.4 to miałbyś bałagan w korektach , jakby co numer i kod silnika powinien być na bloku gdzieś koło głowicy pasażera , w przedniej części

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 16 maja 2018, 14:47

bendzji pisze:nie jest brany pod uwage jak przejdzie w OL
jest ale tylko w momencie gdy pokaże ubogo :)
sondy wyglądają w porządku raczej.
Na tym się mniej znam ale skoro nastawniki się przestawiają nierówno to może rozrząd nierówno ustawiony ;) dodatkowo faktycznie ten na pierwszym banku czasem sobie skacze.
Przepływomierz ma na poczatku troche zawahanie, ale raczej tez ok. Możesz go odpiąć jak odżyje to jednak on.

luke_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zamość

Post autor: luke_A6 » 26 maja 2018, 10:33

Mierzyłem kompresję jeszcze raz na gorącym , wyszło gorzej, około 11 bar. Po próbie olejowej dobre 13 , max 0,5b odchyłki. Kręciłem po 12 obrotów. Może jednak ten motor jest kiepski. Rozrząd kładłem na blokadach, obracałem i sprawdzałem ponownie, raczej nie miał się jak zruszyć. Przelewam tłoki naftą, na początku z niektórych schodziła w oczach teraz już prawie stoi. Stary motor miał ok 13,5 bar a ten 11, może to tu jest problem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga